Pacjent / link
Zakupiłem dziś nówkę IL, zamontowałem na setupie z 2.5, kompresorem, poszerzonym midpipe, kolektor bez kata i... dźwięk jest śmiesznie nijaki. Nie wiem co się stało z tym wydechem ale ten który mam na 2.0 tylko z kolektorem bez kata, ma bas, brzmi pięknie, głęboko. Tutaj tego nie ma, wydech jest nijaki. Brzmi jak lekko zmieniony OEM.
Widzę, że końcówki wydechu mają jakąś siatkę, wydaje mi się, że wydech jest lżejszy niż ten starszy model IL.
Pomierzę również jego wymiary oraz przekrój rur ale coś jest nie tak.
Napisałem zapytanie do Niemców czy coś zmienili w konstrukcji aby obniżyć dB, czekam na info.
Może ktoś z was ma również jakieś porównanie starszych wersji tego modelu do nowszych?
Wydech od IL Motorsport
Tragiczna jakość dźwięku
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
+1, to nie wygląda jak fabryczna robotaluki_92_92 pisze: ↑28 cze 2021, 15:51Ten z górnego zdjęcia też kupowałeś nowy prosto od IL? Bo szczerze mówiąc to te spawy wyglądają jakoś dziwnie, patrząc przez pryzmat tego z drugiej fotki i zastanawiałbym się, czy ktoś go jakoś nie modyfikował żeby wyciągnąć z niego lepszy dźwięk![]()

Takie "ładne" spawy mają te starsze wydechy z ILa. Jak kiedyś szukałem jakiegoś wydechu do NC to aż mi szczęka opadła jak zobaczyłem fotki jeszcze gorszych spawów. Aż trudno było uwierzyć, żeby Niemcy coś takiego sprzedawali.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
Wczoraj jechalem nowym IL z 2.5, dzis jechalem starym IL z 2.0 no i ten starszy chodzi lepiej. Ma na pewno wiecej basu.
Az zal myslec jakby to ladnie gadalo na setupie z 2.5 i kompresorem... Niemniej IL do dzis nie odpisalo na maila czy obnizyli dB w nowej wersji IL.
Pewnie nie chca odpisac bo jak idzie o zakup czegos to odpisuja na kolejny dzien.
Inna kwestia to spasowanie nowego i starego IL do zderzaka FL. Stara wersja jest jak docięta do tego zderzaka. Idealnie dopasowanie. Nie to co nowa...
Az zal myslec jakby to ladnie gadalo na setupie z 2.5 i kompresorem... Niemniej IL do dzis nie odpisalo na maila czy obnizyli dB w nowej wersji IL.
Pewnie nie chca odpisac bo jak idzie o zakup czegos to odpisuja na kolejny dzien.
Inna kwestia to spasowanie nowego i starego IL do zderzaka FL. Stara wersja jest jak docięta do tego zderzaka. Idealnie dopasowanie. Nie to co nowa...
Zależy co kto lubi, jeden woli zlicowaną ze zderzakiem, drugi jak lekko wystaje (ja)

Bardzo możliwe. Bo po pierwszych 50km z nowym też miałem wrażenie, że zaczyna lepiej chodzić.
To na pewno. Ale skoro wiesz że było idealnie i to za pół ceny stanu który nie jest idealny to jest niesmak.
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja u siebie zwalczałem bas, szczególnie ten po odpuszczeniu gazu pod obciążeniem. Za to silnik ładnie ryczy przy wciśnięciu gazu żeby się wyciszac powyżej 4k rpm. Mam sportowego kata za kolektorem, komorowy turboworks przed końcowym też komorowym mg Motorsport
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

-
- Donator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
To podbije temat i odpowiem @bjorm Wydech IL Motorsport z silnikiem 2,5 i kompresorem jest bardzo fajny, basowy ale tez głośny. Moze to kwestia wieku ale chyba wystawie prawie nówkę ma sprzedaż bo dla użytkownika auta jest trochę za głośny.
Pozdrawiam, Danillo
No jest fajny, jak sie jezdzi po miescie czy po gorkach. Godzina z tym wydechem na jakichs konstant rpm powoduje ze mozna trepanowac czaszke po wyjsciu z auta. Dlatego rozwazam zrobienie wydechu aktywnego na OEM wydechu i koncowkach a la IL.