Hamulce z RX8 do NC
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Gieras
- Donator
- Posty: 341
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Mam pytanie, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi korzystając z searcha, wiec wybaczcie jeżeli szukałem niewystarczająco dokładnie. Otoz czy do swapa zacisków z RX8 z tarczami 323mm muszę posiadać rownież jarzma z RX8 czy tez mogę zamontować zaciski z RX8 bezpośrednio do jarzm z NC 2.0?
Będę wdzięczny za wskazówki.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Czy taki zestaw montuje się plug and play, czy trzeba coś dorabiać lub zmieniać Oczywiście osłony tracz na pewno z RX albo ścinając obecny
Ok, nie było pytania
Kupiłem do regeneracji z auta, które miało założone tarcze 323mm, mam nadzieje, że po regeneracji dam sobie radę z wymianą
Jeszcze chcę znaleźć zaciski z jarzmami na tył i osłony tarcz na obie osie
- dark_knight
- Posty: 501
- Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Wwa
- Krzych
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
- Lokalizacja: Gorlice/Małopolska
Do takich celów to wg mnie zostaw serię, a zaoszczędzone $$$ możesz spożytkować lepiej na stab od rx8, dobrej jakości klocki i/lub tarcze hamulcowe (jeśli "nasi tam byli"), przewody w oplocie, ewentualnie komplet kół na tor. Seria sprawdza się również na torze, o ile zestaw tarcza i klocki są dobrze dobrane.enzoMK pisze: Może nie "ostrej" ale planuję wizyty na paru miatachallenge , a może i jakiś track day wpadnie
W mojej NC po 4 sezonach MC wciąż siedzą stockowe hamulce - tarcze OEM mazda (gładkie), klocki obecnie stoptech, wcześniej OEM mazda, ATE (nie było problemów).
Oczywiście heble od rx8 nie zaszkodzą, ale na początku przygody NC z torem można skupić się najpierw na innych elementach. Takie moje zdanie.
- Alex
- Donator
- Posty: 4589
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
uwazam podobnie jak Krzych (ktory jezdzi na MC duzo szybciej ode mnie), juz myslalem ze jestem sam z takim zdaniem . Seryjne heble, zwlaszcza w NC sa wystarczajace przez dlugi czas. Nawet klockow nie potrzeba od razu zmieniac na np. Stoptechy jadac na tor, zwlaszcza pierwszy raz
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Krzych
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
- Lokalizacja: Gorlice/Małopolska
Moje nie są chłodzone, w "otworkach" mam wciąż światła dzienne...Danillo pisze:Tylko dodajmy, że na MC seryjne hamulce są chłodzone i wtedy wystarczają na bardzo długo i nie ma problemu z ich efektywnością.
Może, gdy czasowo na Poznaniu zbliżę się do Ciebie Danillo, to przemyślę sprawę
Gratki przy okazji, na Poznaniu nie było okazji pogratulować