Swap 2.0 na poliftowy 2.0, a może na 2.5?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
chyba nie do konca sie zrozumielismy. Tematy o swapie z 2.0 (guardiana) i 1.8 (ochKarol) i kilka wpisow z zagranicy znam i wiem ze potrzeba wtryski od 2.5, smok oleju z 2.0, wiazka VVT i ECU ktore to obsluguje (Fiveopac pisal niedawno temu ze bada temat uruchomienia VVT oraz tempomatu na ECU z 1.8, brzmi to calkiem niezle) i adaptacja kolektora ssacego oraz kola pasowego z MX
Budzetowe walki oznacza - nie jakies tuningowe za worek siana ani nie z 2.0 bo chyba dosc ciezko zdobyc ale moze z jakiegos popularnego silnika Mazdy badz Forda ktore fajnie jakby kosztowaly rzedu 100-200-300 zlociszy (+koszt regulacji zaworow, wiadomo). Cos w stylu walkow z NA 1.6 115KM ktore montuje sie do NA 1.6 90KM by go odmulic - i faktycznie z 5-10KM daja a kultury pracy silnika nie pogarszaja wcale.
kolektor od Five'a super, niestety nie do konca budzetowy
nie do konca natomiast rozumiem po co usuwa sie uklad balansujacy w silniku. Chodzi o wkrecanie sie na obroty czy jak?
pogoglałem trochę nt. wałków i wygląda na to że Mazda stosowała tylko 2 rodzaje walków ssących w 2.0 i 2.5 oraz jeden rodzaj wałka wydechowego
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=564488
ssący L3E312420 <- ten nas interesuje
Mazda 6 - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Miata - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
ssący L3G212420A - a to jest ten be
CX-7 - 2010, 2011, 2012
Mazda 3 - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Mazda 5 - 2008, 2009, 2010, 2012, 2013
Mazda 6 - 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Tribute - 2008, 2009, 2010, 2011
wydechowy L30912441A
CX-7 - 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mazda 3 - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Mazda 5 - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2013
Mazda 6 - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Speed6 - 2006, 2007
Miata - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Tribute - 2008, 2009, 2010, 2011
niestety nie bardzo chce mi się potwierdzic w EPC z japancars.ru ten wałek w Mazdzie 6 2003-2008, poza tym ciekawe jak odróżnić właściwy wałek od niewłaściwego w rzeczywistości? Bo z tym też różnie bywa, drążyłem temat walkow w NA - 115KM i z MX3 i oznaczenia na wałkach niekoniecznie maja duzo wspolnego z numerami katalogowymi
żeby jeszcze bardziej sprawe skomplikowac wyczytalem
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=600266
że wałek ssący od 2.0 niewiele daje i to wyłącznie >6000rpm, natomiast poniżej całkiem sporo zabiera. Dziwna sprawa
Budzetowe walki oznacza - nie jakies tuningowe za worek siana ani nie z 2.0 bo chyba dosc ciezko zdobyc ale moze z jakiegos popularnego silnika Mazdy badz Forda ktore fajnie jakby kosztowaly rzedu 100-200-300 zlociszy (+koszt regulacji zaworow, wiadomo). Cos w stylu walkow z NA 1.6 115KM ktore montuje sie do NA 1.6 90KM by go odmulic - i faktycznie z 5-10KM daja a kultury pracy silnika nie pogarszaja wcale.
kolektor od Five'a super, niestety nie do konca budzetowy
nie do konca natomiast rozumiem po co usuwa sie uklad balansujacy w silniku. Chodzi o wkrecanie sie na obroty czy jak?
pogoglałem trochę nt. wałków i wygląda na to że Mazda stosowała tylko 2 rodzaje walków ssących w 2.0 i 2.5 oraz jeden rodzaj wałka wydechowego
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=564488
ssący L3E312420 <- ten nas interesuje
Mazda 6 - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Miata - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
ssący L3G212420A - a to jest ten be
CX-7 - 2010, 2011, 2012
Mazda 3 - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Mazda 5 - 2008, 2009, 2010, 2012, 2013
Mazda 6 - 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Tribute - 2008, 2009, 2010, 2011
wydechowy L30912441A
CX-7 - 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mazda 3 - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Mazda 5 - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2013
Mazda 6 - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Speed6 - 2006, 2007
Miata - 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Tribute - 2008, 2009, 2010, 2011
niestety nie bardzo chce mi się potwierdzic w EPC z japancars.ru ten wałek w Mazdzie 6 2003-2008, poza tym ciekawe jak odróżnić właściwy wałek od niewłaściwego w rzeczywistości? Bo z tym też różnie bywa, drążyłem temat walkow w NA - 115KM i z MX3 i oznaczenia na wałkach niekoniecznie maja duzo wspolnego z numerami katalogowymi
żeby jeszcze bardziej sprawe skomplikowac wyczytalem
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=600266
że wałek ssący od 2.0 niewiele daje i to wyłącznie >6000rpm, natomiast poniżej całkiem sporo zabiera. Dziwna sprawa
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Pytanie trochę z innej beczki - jak od strony formalnej wygląda swap? Czy trzeba auto na nowo zarejestrować, przejść jakieś bardziej zaawansowane badanie techniczne? Czy w praktyce nie robicie nic i jeździcie "na krzywy ryj"?
Zastanawiam się jakie to może mieć konsekwencje na przykład przy jakimś wypadku, co gdy ubezpieczyciel się zorientuje, że jest mocniejszy silnik? Może zrobić regres? Ubezpieczacie swoje Mazdy po swapie tak, jakby były stockowe? Co z numerami silnika, czy to może wyjść podczas kontroli policyjnej?
Z kolei jeśli przejdzie się procedurę ponownej rejestracji, to jak wpływa to na wycenę ubezpieczenia? Macie z tym doświadczenia?
Zastanawiam się jakie to może mieć konsekwencje na przykład przy jakimś wypadku, co gdy ubezpieczyciel się zorientuje, że jest mocniejszy silnik? Może zrobić regres? Ubezpieczacie swoje Mazdy po swapie tak, jakby były stockowe? Co z numerami silnika, czy to może wyjść podczas kontroli policyjnej?
Z kolei jeśli przejdzie się procedurę ponownej rejestracji, to jak wpływa to na wycenę ubezpieczenia? Macie z tym doświadczenia?
Wszytko jest opisane na forum.
Chcesz to zarejestrowac to rzeczoznawca 600zl, rejestracja i masz wbite w dowod. Ubezpieczenie niewiele drozsze.
Malo kto to robi, ja nie bede robic np. Jesli ktos jakims cudem dojdzie do tego ze to 2.5 a nie 2.0 to chwala dla niego.
Chcesz to zarejestrowac to rzeczoznawca 600zl, rejestracja i masz wbite w dowod. Ubezpieczenie niewiele drozsze.
Malo kto to robi, ja nie bede robic np. Jesli ktos jakims cudem dojdzie do tego ze to 2.5 a nie 2.0 to chwala dla niego.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja dopiero dokonałem zmian w dowodzie po montażu kompresora do 2.5, bo wtedy już było widać pod maską drobne zmianyalav pisze: ↑16 lip 2020, 21:06Pytanie trochę z innej beczki - jak od strony formalnej wygląda swap? Czy trzeba auto na nowo zarejestrować, przejść jakieś bardziej zaawansowane badanie techniczne? Czy w praktyce nie robicie nic i jeździcie "na krzywy ryj"?
Zastanawiam się jakie to może mieć konsekwencje na przykład przy jakimś wypadku, co gdy ubezpieczyciel się zorientuje, że jest mocniejszy silnik? Może zrobić regres? Ubezpieczacie swoje Mazdy po swapie tak, jakby były stockowe? Co z numerami silnika, czy to może wyjść podczas kontroli policyjnej?
Z kolei jeśli przejdzie się procedurę ponownej rejestracji, to jak wpływa to na wycenę ubezpieczenia? Macie z tym doświadczenia?
Samego 2.5 nie zgłaszałem i nie widzę sensu. Nikt po wypadku nie będzie przecież mierzyć cylindrów, nr silnika już nie ma w dowodzie więc lepiej nic nie zgłaszać.
Rzeczoznawcy i OSKP są niechętnie nastawieni do współpracy i opowiadają różne bzdury byle nie podjąć się zlecenia. Szkoda pieniędzy i nerwów jak jest tylko SWAP na 2.5
Do OC miałem dopłatę chyba 50 PLN. Teraz na nowy rok ubezpieczeniowy płacę za 2499 cm3 i 201 kW w dowodzie tyle samo co rok wcześniej za 1798 cm3 i 93 kW
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Rzeczoznawca (który podejmie się zlecenia) i badanie rozszerzone w OSKP, która wogole się zgodzi na podstawie opinii rzeczoznawcy wystawić odpowiednie zaświadczenie do wydziału komunikacji. W wydziale komunikacji czasami chcą zobaczyć też umowę lub fakturę na wykonanie swapu w warsztacie i dolicz koszt wydania nowego dowodu rej. (Bez zmiany tablic). Po wydaniu dowodu, zmianę zgłosić ubezpieczycielowi. Rzeczoznawca chciał zobaczyć też papiery, które poświadczały jaki serwis/warsztat robił SWAP (rachunek/faktura/umowa) oraz wykres z hamowni potwierdzający jaka jest teraz moc silnika
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Zastanawiam się nad kupnem NC ......jest pare opcji... albo kupić 2,0.... i mieć 6 biegow LSD i Bilstein, no i chyba lepszy ECU.....? - droga opcja....ale mam już te właśnie dodatki na których mi zależy...
Lub kupno 1.8 bez niczego z tych dodatków ..tańsza opcja...pytanie: czy dam radę dokupić LSD? bo na razie nie znalazłem w ogłoszeniach, może nie szukałem tam gdzie trzeba...
Oczywiście docelowo wleci 2,5....
Co myślicie?
Lub kupno 1.8 bez niczego z tych dodatków ..tańsza opcja...pytanie: czy dam radę dokupić LSD? bo na razie nie znalazłem w ogłoszeniach, może nie szukałem tam gdzie trzeba...
Oczywiście docelowo wleci 2,5....
Co myślicie?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Jak chcesz ładować 2.5 to zakup 1.8 opłaca się tylko wtedy kiedy cena jest zajebista bo silnik do wyrzucenia.
Dołożenie LSD i innych rzeczy to kolejne koszty, samo szukanie kompa do swapa to co najmniej 600zl, co pokazuje forum, a masz jeszcze przerobienie kluczyków i kodowanie. Powiem ci tak, lepiej kup ładne i zadbane 2.0 i w nie ładuj to co miałbyś dać na swapa z biedy 1.8 na 2.5. Zaoszczędzisz masę czasu i ślęczenia na forum.
Dołożenie LSD i innych rzeczy to kolejne koszty, samo szukanie kompa do swapa to co najmniej 600zl, co pokazuje forum, a masz jeszcze przerobienie kluczyków i kodowanie. Powiem ci tak, lepiej kup ładne i zadbane 2.0 i w nie ładuj to co miałbyś dać na swapa z biedy 1.8 na 2.5. Zaoszczędzisz masę czasu i ślęczenia na forum.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
ECU od 2.0 czasem udaje się kupić taniej niż za 500zl (a może i inne tańsze opcje powstaną... pracuję nad tym), kodowanie można ogarnąć samemu lub z pomocą kolegów za kwotę nie zwalającą z nóg, szperę można dołożyć i jest dużo tańsza niz na NA/NB, podobnie z rozpórkami itd. Wg moich obserwacji zadbane 2.0 bywają sporo droższe niż 1.8 i ta różnica nie zawsze jest odzwierciedlona w wyposażeniu/stanie. Wiec pomysl by kupić tanie 1.8 i przelozyc wcale zly nie jest.
swap tez staje się powoli trochę tańszy np. nie trzeba stroić na Ecuteku, można na RomDrop
swap tez staje się powoli trochę tańszy np. nie trzeba stroić na Ecuteku, można na RomDrop
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Dzięki za odpowiedzi:) 2 różne opcje
No to powiem tak:
Opcja 1)
NC 2.0 2006 przebieg 96 tys , LSD, Bilstein, 6 biegów ,rozpórka kielichów, lepszy ECU rozumiem:)
cena 32 tys
brak rdzy, bo już oglądałem.
Opcja 2)
NC 1.8 2008 przebieg 150 tys, silnik uszkodzony, wersja bieda
cena 16700....
rdza jeszcze nie wiem , obejrzę
Swap to oczywiscie Five, jeszcze nie wiem kiedy ma czas i ile by to dokladnie kosztowało...aczkolwiek domyślam się plus minus...
No to powiem tak:
Opcja 1)
NC 2.0 2006 przebieg 96 tys , LSD, Bilstein, 6 biegów ,rozpórka kielichów, lepszy ECU rozumiem:)
cena 32 tys
brak rdzy, bo już oglądałem.
Opcja 2)
NC 1.8 2008 przebieg 150 tys, silnik uszkodzony, wersja bieda
cena 16700....
rdza jeszcze nie wiem , obejrzę
Swap to oczywiscie Five, jeszcze nie wiem kiedy ma czas i ile by to dokladnie kosztowało...aczkolwiek domyślam się plus minus...
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
jesli opcja 2 nie jest skorodowana i ma klime to stargowac ile sie da i zabrac. Swap wersja minimum to 8k, rozsadnie jest dodac choc kolektor co daje 10k. Szpera + 1k, staby z Rexa jakies 500 i bedzie smigac. Terminy u Five sa dosc dlugie ale mamy dopiero styczen wiec na sezon sie wyrobiszTomai pisze: ↑12 sty 2021, 23:16Dzięki za odpowiedzi:) 2 różne opcje
No to powiem tak:
Opcja 1)
NC 2.0 2006 przebieg 96 tys , LSD, Bilstein, 6 biegów ,rozpórka kielichów, lepszy ECU rozumiem:)
cena 32 tys
brak rdzy, bo już oglądałem.
Opcja 2)
NC 1.8 2008 przebieg 150 tys, silnik uszkodzony, wersja bieda
cena 16700....
rdza jeszcze nie wiem , obejrzę
Swap to oczywiscie Five, jeszcze nie wiem kiedy ma czas i ile by to dokladnie kosztowało...aczkolwiek domyślam się plus minus...
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
2 opcja fajna jak masz dużo czasu na spotykanie się umawianie, czekanie i kolekcjonowanie części.
Wg mnie czas na to jest warty róznicy w kosztach końcowych tych zabaw. Ale to tylko imo.
Wg mnie czas na to jest warty róznicy w kosztach końcowych tych zabaw. Ale to tylko imo.
- pavlacos
- Donator
- Posty: 681
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
2.0 to juz gotowiec do ew dopuszczenia. Przeważnie lepiej doposazony
Z 1.8 swap to sie robi taki mini projekt
Btw. Gdzie ta szpera, kto ma, ja biere
Z 1.8 swap to sie robi taki mini projekt
Btw. Gdzie ta szpera, kto ma, ja biere
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
2.0 po remapie jeździ lepiej ? w stosunku do serii 2.0 ?
Bo seria 2.0 to jeździ jak moja 1.8 NBFL....
Bo seria 2.0 to jeździ jak moja 1.8 NBFL....
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
No to to 2.0 chyba chodzi na 3 cylindry. Mam obie generacje i była przepaść.
2.0 dostaje duży zastrzyk mocy po dołożeniu kolektora wydechowego. W sumie to najtańsze konie w tym silniku. Remap dalej uważam za fanaberię
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
I wszystko się rozjaśnia....2,0 plus kolektor
2,5 może później
Dziekuję za odpowiedzi.
2,5 może później
Dziekuję za odpowiedzi.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
800 licencja + cena strojenia by byc precyzyjnym
a jakie sa kryteria fanaberii? bo mi sie zdaje ze cala zabawa z MX5 to jedna wielka fanaberia
kolektor owszem ladnie odmula silnik, im wiekszy (2.5, 2.3) i/lub bardziej wysokoobrotowy (2.0) tym bardziej. Do 1.8 nie warto chyba ze chcemy zwiekszyc wartosc auta albo rozlozyc koszty planowanego swapa
jak dla mnie sens swapa sprawnego 2.0 na 2.5 jest sredni. No chyba ze komus nie pasuje wysokoobrotowa charakterystyka 2.0 i chce wiecej momentu nisko. Bo moc maksymalna przed i po roznych modach z 2.0 i 2.5 jest dosc podobna. Co po raz kolejny dowodzi ze warto swapowac z 1.8
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Dokładnie, święte i piękne słowa prawdyAlex pisze: ↑13 sty 2021, 14:10jak dla mnie sens swapa sprawnego 2.0 na 2.5 jest sredni. No chyba ze komus nie pasuje wysokoobrotowa charakterystyka 2.0 i chce wiecej momentu nisko. Bo moc maksymalna przed i po roznych modach z 2.0 i 2.5 jest dosc podobna. Co po raz kolejny dowodzi ze warto swapowac z 1.8
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Mnie już chyba też dopada miatoza bo im bliżej wiosny tym częściej myślę o swapie na 2.5;)
Mam NC 1.8 który łyka trochę oleju, ale póki co panewki jeszcze się nie odzywają, tylko że wkurza mnie to ciągłe kontrolowanie poziomu oliwy i nie ukrywam że mocą też nie zachwyca.
Więc tak jak wyżej swap chyba już nieunikniony. W związku z tym pytanie do Was (chciałem sam zakupić silnik i samemu go uzbroić bo mój znajomy mechanik nie ma za bardzo czasu na takie zabawy) jest kilka sztuk na all...tylko nie jestem pewny czy wszystkie z nich by podeszły, czym się kierować, mają jakieś oznaczenia na naklejkach typu CHEP z numerkiem, musi być jakiś konkretny ten numer? Przykład poniżej
Czy może jakieś nabite numery na bloku?
Mam NC 1.8 który łyka trochę oleju, ale póki co panewki jeszcze się nie odzywają, tylko że wkurza mnie to ciągłe kontrolowanie poziomu oliwy i nie ukrywam że mocą też nie zachwyca.
Więc tak jak wyżej swap chyba już nieunikniony. W związku z tym pytanie do Was (chciałem sam zakupić silnik i samemu go uzbroić bo mój znajomy mechanik nie ma za bardzo czasu na takie zabawy) jest kilka sztuk na all...tylko nie jestem pewny czy wszystkie z nich by podeszły, czym się kierować, mają jakieś oznaczenia na naklejkach typu CHEP z numerkiem, musi być jakiś konkretny ten numer? Przykład poniżej
Czy może jakieś nabite numery na bloku?
- Załączniki
-
- 4.jpg (137.26 KiB) Przejrzano 1774 razy
-
- 6.jpg (143.48 KiB) Przejrzano 1774 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
Witam jaki realny koszt takich silnikow?Ziolko73 pisze:Mnie już chyba też dopada miatoza bo im bliżej wiosny tym częściej myślę o swapie na 2.5;)
Mam NC 1.8 który łyka trochę oleju, ale póki co panewki jeszcze się nie odzywają, tylko że wkurza mnie to ciągłe kontrolowanie poziomu oliwy i nie ukrywam że mocą też nie zachwyca.
Więc tak jak wyżej swap chyba już nieunikniony. W związku z tym pytanie do Was (chciałem sam zakupić silnik i samemu go uzbroić bo mój znajomy mechanik nie ma za bardzo czasu na takie zabawy) jest kilka sztuk na all...tylko nie jestem pewny czy wszystkie z nich by podeszły, czym się kierować, mają jakieś oznaczenia na naklejkach typu CHEP z numerkiem, musi być jakiś konkretny ten numer? Przykład poniżej
Czy może jakieś nabite numery na bloku?
Wysłane z mojego LDN-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Dyszke trzeba mieć, bo warto przy okazji odetkac układ wydechowy. W przypadku swapa z 1.8 dochodzi ECU, przestrojenie kluczyków lub immo, wiązka do vvt, szpera (opcjonalnie). 1.8 ma też mniejsza średnicę układu wydechowego niż wersja 2.0
Ostatnio zmieniony 17 sty 2021, 17:46 przez tytusr, łącznie zmieniany 1 raz.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm