diesel w nc
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam koledzy co myslicie na ten temat jakby wrzucil silbik 1.6 diesla ktory siedzi w mazdzie np. 3 wiem ze to profanacja dla mazdy. Ale przepraszam . Ze wadliwe silniki to przeciez sami producenvi mazdy robia .podobno przy 100 tys silbiki padaja I zebu wrzucic np drugi 1.8 to jest duz koszt .a I tam za jakis czas pad is a zatem mysle sobie zamiast robic swaps na 2.0 ktory podobno z wiazka I v tekiem wyjdzie 8 k kola wrzuce 1.6 hdi ( Bo takie laduja do mazdy za 2 tys zl plus robots I chip tuning na okolo 140 koni I ze wzgledu na turbo wiecej biz Benzyna momentu . czy to ma send? . No I co zeskrzynia czy podejdzie .cosb ktos napisze .a sorki za bledy pisze z tel Bo akurat teraz mam
Robertus
Hej, no rzadki swap sobie wybrałeś. W pl nie kojarzę takiego. Właściwie jedyny swap na diesela jaki kojarzę, to 1,6d chyba z jakiegoś starego golfa ktoś wrzucił do NA. Miał jakoś 60KM właściciel mówił, że totalnie nie jedzie, ale paliło bardzo mało, a on nie upalał.
Idąc dalej tropem myślenia kolegi proponuję koledze wyrzucić w ogóle silnik i zaprząc parę koni do MX-5 - konie na pewno nie wypluwają panewek no i przy dobrym karmieniu też robią większe przebiegi ... 
bonito

bonito
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
koro13, te silniki "same z siebie" (w wyniku nieprzewidywalnej usterki) praktycznie nie obracają panewek. Silniki NCków są mniej odporne na poziom/ciśnienie oleju niż NA/NB, ale mówienie, że ten silnik przeżywa z założenia 100k to fałsz. Zazwyczaj obrócona panewka w NC to wynik zaniedbania w sprawdzaniu poziomu oleju.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
rrutek pisze:koro13, te silniki "same z siebie" (w wyniku nieprzewidywalnej usterki) praktycznie nie obracają panewek. Silniki NCków są mniej odporne na poziom/ciśnienie oleju niż NA/NB, ale mówienie, że ten silnik przeżywa z założenia 100k to fałsz. Zazwyczaj obrócona panewka w NC to wynik zaniedbania w sprawdzaniu poziomu oleju.
Otóż to.
koro13, albo pilnuj stanu oleju, albo zmień samochód, bo tego typu wypowiedzi są trochę żenujące. Swap na diesla wyjdzie drożej, gorzej i tragiczniej. Chcesz swapować, swapuj na 2.5, chcesz oszczędzać na paliwie, załóż LPG.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
koro13 pisze:otoz to lpg w mazdzie to jest rzenujace
kazdy uwaza jak chce
dla mnie Żenujący jest smrod i klekot diesla oraz jego max obroty na poziomie 4500 co kompletnie nie pasuje do roadstera.
A jesli mam wybor wole wzbogacac rosyjskich oligarchow dwa razy mniej (ok 2zl/1L lpg) niz arabskich szejkow (ok 4zl/1L benz)
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl