Problem ze zmianą biegów - CZASAMI??

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

krawat
Posty: 5
Rejestracja: 25 kwie 2017, 14:56
Model: NC

04 maja 2017, 16:25

Cześć, mam zagadkę do rozwiązania. Czasem dzieje mi się tak, że mam problem ze zmianą biegów(najczęściej dzieje się to po długiej jeździe w korku gdzie jest tylko jedyna, dwójka, jedynka, dwójka) - zwyczajnie czuję pod pedałem jakby zbyt duży luz i nie wskakuje... dopiero po 20 wciśnięciach sprzęgła. Najgorzej jest przy wstecznym - bo wtedy nic nie działa, żeby wskoczył.

I tutaj kulminacja - gaszę silnik - wszystko ładnie wchodzi. W takich sytuacjach parkowanie wygląda tak, że gaszę silnik, wrzucam wsteczny i parkuję.

Co ciekawe - postoi jakiś czas i już wszystko wraca do normy. Jak jadę do mechanika to jak na złość wszystko wskakuje elegancko, symulujemy sytuację korków, jeździmy, zmieniamy często, wysprzęglamy i nie da się odtworzyć sytuacji. :diablo:

Może ktoś z kolegów od MX5 miał podobą sytuację i wie co może być przyczyną? To jest tak, jakby sprzęgło było ze skrzynią sklejone.

Olej w skrzyni jest :P
kali7575
Posty: 73
Rejestracja: 31 lip 2016, 12:38
Model: NB
Lokalizacja: Wrocław / Głogów

04 maja 2017, 16:29

Na sam początek wymień płyn hulydrauliczny sprzęgła. Na Bank jest stary i się gotuje. Koszt prawie zerowy i robota prosta. Z jakimś kumplem pod blokiem ogarniesz.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
PSH
Posty: 37
Rejestracja: 07 kwie 2017, 9:44
Model: NC

04 maja 2017, 17:24

Identyczny problem w świeżo kupionej NC, obstawiam gumki pod drążkiem, ale płyny też będę sprawdzał :)
krawat
Posty: 5
Rejestracja: 25 kwie 2017, 14:56
Model: NC

05 maja 2017, 6:46

kali7575 pisze:Na sam początek wymień płyn hulydrauliczny sprzęgła. Na Bank jest stary i się gotuje. Koszt prawie zerowy i robota prosta. Z jakimś kumplem pod blokiem ogarniesz.


Może być - bo też nie do końca odbija wtedy. Dam znać jak wymienię.
bonito
Posty: 286
Rejestracja: 20 sty 2015, 20:16
Model: NC FL2
Lokalizacja: Gdynia

05 maja 2017, 10:58

krawat pisze:W takich sytuacjach parkowanie wygląda tak, że gaszę silnik, wrzucam wsteczny i parkuję.

To kolega musi być mocno zmęczony po takim parkowaniu - przepchnąć nawet tak lekki samochód na wstecznym to nie byle co :D
bonito
Awatar użytkownika
Kamien
Donator
Donator
Posty: 966
Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
Model: ND
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Poznań

05 maja 2017, 16:17

Z tego co pamiętam w NC można jeszcze cięgno wyregulować, żeby wcześniej chwytało....
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=389514&highlight=clutch+adjust
https://www.miata.net/garage/adjust_clutch/index.html
Marcin1980
Posty: 37
Rejestracja: 12 mar 2016, 21:27
Model: Inny
Wersja: Mazda 3 BM
Lokalizacja: Toruń

07 maja 2017, 12:03

Może być jeszcze wysprzęglik. Zwłaszcza jak objaw nasila się po dłuższej jeździe na ciepłym silniku.
Obrazek
ZygZak
Posty: 18
Rejestracja: 12 paź 2012, 17:34
Lokalizacja: W-wa

28 maja 2019, 12:38

Czy udało się autorowi znaleźć rozwiązanie problemu?
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

13 sty 2020, 23:19

Ponawiam pytanie kolegi ZygZak, bo mi też coś biegi ciężko wchodzą.
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

04 kwie 2020, 23:06

Wymiana świeżego płynu i odpowietrzenie wysprzęglika pomaga zdecydowanie przy zmianie biegów, natomiast sama regulacja przy pedale niewiele daje. Sprawdzone. Pozdrawiam.
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

09 lip 2022, 12:33

Ziolko73 pisze:
04 kwie 2020, 23:06
Wymiana świeżego płynu i odpowietrzenie wysprzęglika pomaga zdecydowanie przy zmianie biegów, natomiast sama regulacja przy pedale niewiele daje. Sprawdzone. Pozdrawiam.
co wlewacie DOT3 czy DOT4 ? ( na korku jest DOT3)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1377
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

09 lip 2022, 16:45

DOT4, też o to kiedyś pytałem ASO, przez info na korku.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

12 lip 2022, 21:27

monkahead pisze:
09 lip 2022, 16:45
DOT4, też o to kiedyś pytałem ASO, przez info na korku.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Dzięki ;)
A ile mam płynu kupić ? 2 x 500 ml starczy na odpowietrzenie wysprzęglika ? czy więcej trzeba ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
recuperator
Posty: 35
Rejestracja: 26 kwie 2020, 20:28
Model: NC
Lokalizacja: Wrocław

13 lip 2022, 7:36

Jeśli chodzi o trudności w zmianie biegów mojej skrzyni (5B) spróbowałem dodać 20g dwusiarczku molibdenu oraz chyba najtańszy dodatek do oleju przekładniowego "WYNN'S HPLS REGENERATOR USZCZELNIACZ SKRZYN BIEGOW". Stwierdziłem, że najwyżej będę stratny 40zł, w najgorszym przypadku zmienię skrzynię biegów, a i tak będzie trzeba wlać nowy olej.
I co? Skrzynia ucichła, wycie na 3 biegu ustało, grzechotanie na luzie znacznie się zmniejszyło. Biegi wchodzą łatwiej, lżej, czwórka dużo rzadziej wchodzi na 2 razy. Mimo wszystko proszę pamiętać, że chemią nie naprawimy zużytych powierzchni ciernych i łożysk, a jedynie maskujemy problem i zmniejszamy opór przełączania biegów. Po pół roku takiej jazdy nic się nie pogorszyło.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4565
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

13 lip 2022, 20:44

Niby maskowanie problemu a jednak działa xD. Miałem okazję wlać Xado Ex120 do dwóch skrzyń biegów:
- Honda Prelude. 5ka przestała zgrzytać przy wrzucaniu.
- Celica 1.8vvtl-i po aplikacji mogłem już wrzucać 2ke dokreciwszy 1ke do odcięcia (8200 )

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

13 lip 2022, 20:51

Tomai pisze:
12 lip 2022, 21:27
monkahead pisze:
09 lip 2022, 16:45
DOT4, też o to kiedyś pytałem ASO, przez info na korku.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Dzięki ;)
A ile mam płynu kupić ? 2 x 500 ml starczy na odpowietrzenie wysprzęglika ? czy więcej trzeba ?
???
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
recuperator
Posty: 35
Rejestracja: 26 kwie 2020, 20:28
Model: NC
Lokalizacja: Wrocław

14 lip 2022, 6:31

Alex, to prawda. Dodatki do olej niczego nie naprawią. Ale działanie poprawią ;)
Tomai- 2x500 powinno w zupełności wystarczyć. Zamów sobie na alledrogo ze smartem, najwyżej odeślesz.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

30 lip 2022, 10:56

Podzielę się moją przygodą z brakiem możliwości wrzucenia jakiegokolwiek biegu.
Miata stała prawie 3 tygodnie, ale na to złożył się też pobyt na wakacjach.
Wracałem z pracy, podczas jazdy zauważyłem miękki pedał i ciężko wchodzące biegi.
Dojechałem szczęśliwie do domu, dzięki uprzejmości Miaty - biegi umarły w garażu.
Zero możliwości włożenia biegu - drążek stawiał opór.
Pierwsze konsultacje- wysprzeglik!
Wymieniłem - nie pomogło.
Po tygodniu wakacji wpadłem na coś na co powinienem spojrzeć od początku - pedał sprzęgła. Tylko....
Ułamanego mocowania pedału nie da rady zobaczyć...o...tak sobie, nieeee....trzeba się władować pod kierownice i poszukać, bo oczywiście pęknięcie jest od strony boku auta- zasłonięte kształtem całego mocowania.
Z racji mojej dużej postury, odkręcenie pedału nie było najłatwiejsze, więc wykręciłem fotel, plastik pod kierownicą i podstopnice aby cokolwiek sobie ułatwić.

Po wyciągnięciu dopiero było widać całe pęknięcie .
Zawiozłem do pospawania, poprosiłem o pospawanie z obydwu stron, dla pewności dałem też nową pompkę sprzęgła.
Po zamontowaniu całości......Żyje :kciuk:
Efekt uboczny - biegi wchodzą lekko jak nigdy dotąd - jeszcze się nie przyzwyczaiłem 8-)
@Fiveopac dzięki za cierpliwość przy odpowiadaniu na moje 1000 pytań :lol:

Ps. Komu ciężko wchodzą biegi - pierwsze co- polecam obejrzeć dokładnie pedał sprzęgła :evil:
Okazuje się to częsta wadą w NC.
Załączniki
IMG_20220727_110823_copy_2000x1500.jpg
IMG_20220727_110823_copy_2000x1500.jpg (429.75 KiB) Przejrzano 1148 razy
IMG_20220727_163039_copy_1500x2000.jpg
IMG_20220727_163039_copy_1500x2000.jpg (523.25 KiB) Przejrzano 1148 razy
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Sandro
Donator
Donator
Posty: 128
Rejestracja: 10 gru 2018, 8:54
Model: NC FL2
Lokalizacja: Rzeszów

31 lip 2022, 10:16

Tomai pisze:
30 lip 2022, 10:56
Podzielę się moją przygodą z brakiem możliwości wrzucenia jakiegokolwiek biegu.
Miata stała prawie 3 tygodnie, ale na to złożył się też pobyt na wakacjach.
Wracałem z pracy, podczas jazdy zauważyłem miękki pedał i ciężko wchodzące biegi.
Dojechałem szczęśliwie do domu, dzięki uprzejmości Miaty - biegi umarły w garażu.
Zero możliwości włożenia biegu - drążek stawiał opór.
Pierwsze konsultacje- wysprzeglik!
Wymieniłem - nie pomogło.
Po tygodniu wakacji wpadłem na coś na co powinienem spojrzeć od początku - pedał sprzęgła. Tylko....
Ułamanego mocowania pedału nie da rady zobaczyć...o...tak sobie, nieeee....trzeba się władować pod kierownice i poszukać, bo oczywiście pęknięcie jest od strony boku auta- zasłonięte kształtem całego mocowania.
Z racji mojej dużej postury, odkręcenie pedału nie było najłatwiejsze, więc wykręciłem fotel, plastik pod kierownicą i podstopnice aby cokolwiek sobie ułatwić.

Po wyciągnięciu dopiero było widać całe pęknięcie .
Zawiozłem do pospawania, poprosiłem o pospawanie z obydwu stron, dla pewności dałem też nową pompkę sprzęgła.
Po zamontowaniu całości......Żyje :kciuk:
Efekt uboczny - biegi wchodzą lekko jak nigdy dotąd - jeszcze się nie przyzwyczaiłem 8-)
@Fiveopac dzięki za cierpliwość przy odpowiadaniu na moje 1000 pytań :lol:

Ps. Komu ciężko wchodzą biegi - pierwsze co- polecam obejrzeć dokładnie pedał sprzęgła :evil:
Okazuje się to częsta wadą w NC.
U mnie było podobnie. Z tym, że u mnie pierwszym symptomem było skrzypienie pedału sprzęgła co drażniło mnie bardzo. Pedał też wydawał się cięższy do wciśnięcia. Pojechałem na serwis z ciekawości, żeby zobaczyli o co chodzi i znaleźli pęknięcie (nie miałem możliwości oglądnięcia usterki). Pospawali i już 2 lata bez problemu :)
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 lip 2022, 19:21

Sandro pisze:
31 lip 2022, 10:16
Tomai pisze:
30 lip 2022, 10:56
Podzielę się moją przygodą z brakiem możliwości wrzucenia jakiegokolwiek biegu.
Miata stała prawie 3 tygodnie, ale na to złożył się też pobyt na wakacjach.
Wracałem z pracy, podczas jazdy zauważyłem miękki pedał i ciężko wchodzące biegi.
Dojechałem szczęśliwie do domu, dzięki uprzejmości Miaty - biegi umarły w garażu.
Zero możliwości włożenia biegu - drążek stawiał opór.
Pierwsze konsultacje- wysprzeglik!
Wymieniłem - nie pomogło.
Po tygodniu wakacji wpadłem na coś na co powinienem spojrzeć od początku - pedał sprzęgła. Tylko....
Ułamanego mocowania pedału nie da rady zobaczyć...o...tak sobie, nieeee....trzeba się władować pod kierownice i poszukać, bo oczywiście pęknięcie jest od strony boku auta- zasłonięte kształtem całego mocowania.
Z racji mojej dużej postury, odkręcenie pedału nie było najłatwiejsze, więc wykręciłem fotel, plastik pod kierownicą i podstopnice aby cokolwiek sobie ułatwić.

Po wyciągnięciu dopiero było widać całe pęknięcie .
Zawiozłem do pospawania, poprosiłem o pospawanie z obydwu stron, dla pewności dałem też nową pompkę sprzęgła.
Po zamontowaniu całości......Żyje :kciuk:
Efekt uboczny - biegi wchodzą lekko jak nigdy dotąd - jeszcze się nie przyzwyczaiłem 8-)
@Fiveopac dzięki za cierpliwość przy odpowiadaniu na moje 1000 pytań :lol:

Ps. Komu ciężko wchodzą biegi - pierwsze co- polecam obejrzeć dokładnie pedał sprzęgła :evil:
Okazuje się to częsta wadą w NC.
U mnie było podobnie. Z tym, że u mnie pierwszym symptomem było skrzypienie pedału sprzęgła co drażniło mnie bardzo. Pedał też wydawał się cięższy do wciśnięcia. Pojechałem na serwis z ciekawości, żeby zobaczyli o co chodzi i znaleźli pęknięcie (nie miałem możliwości oglądnięcia usterki). Pospawali i już 2 lata bez problemu :)
Czyli w aucie 8 lat młodszym od mojego ....po lifcie.... w NCFL.... Mazda nic nie poprawiła...... jak sobie pomyśle że za NCFL mam dać 65 tyś, i dalej spawać cienkie blaszki....to mi się odechciewa..... biorąc pod uwagę że już mam to za sobą.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Sandro
Donator
Donator
Posty: 128
Rejestracja: 10 gru 2018, 8:54
Model: NC FL2
Lokalizacja: Rzeszów

31 lip 2022, 21:38

Z drugiej strony była to jedyna usterka odkąd to auto mam (4 lata) i kosztowało mnie to jakies śmieszne grosze, więc wydaje mi się, że i tak nie najgorzej :)
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 lip 2022, 22:05

Sandro pisze:
31 lip 2022, 21:38
Z drugiej strony była to jedyna usterka odkąd to auto mam (4 lata) i kosztowało mnie to jakies śmieszne grosze, więc wydaje mi się, że i tak nie najgorzej :)
Za pospawanie nie płaciłem nic akurat, a resztę zrobiłem sam.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

31 lip 2022, 22:20

Mazda raczej nie mogla tego poprawic w polifcie bo wtedy pewnie jeszcze nie bylo zadnego NC ktore mialo ten problem.
Takie problemy wychodza po latach. To tak jakby wymagac ze ND2 bedzie miec juz nierdzewiejace prowadnice okien.
Kiedy mieliby to odnotowac i zdazyc poprawic?
Poza tym nikt ci nie kaze dawac 65k za polifta. Ktos cie zmusza? :D

Przeciez Mazda to nie jest jakas nie wiadomo jaakosc, im wiecej roznymi mazdami jezdzei, od 2004 do 2020 rocznikami, to widze ze to po prostu mydlenie oczu ludziom ze aspiruja do klasy premium. Plastiki w ND sa nie wiem cyz nie gorszej jakosci niz w NC, serio, az dziw bierze ze oni za takie ND2 wołaja obecnie 140-170k. Smiech na sali za kupę plastiku. Jedynie te silniki skyactive sa calkiem ok. Chociaz 2.0 i 2.5 w mazdize 6 maja pekajace glowie powyzej 200kkm.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 lip 2022, 22:24

Nikt mnie nie zmusza...teraz już na pewno nie😁

Właśnie sobie obejrzałem mocowanie sprzęgła w kombi żony Mazda 6 2008....i da się to zrobić prościej i lepiej :kciuk:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

31 lip 2022, 22:30

A wczesniej zanim to peklo, nie miales zadnych objawow? Piskow, dziwnego kąta działania sprzegla czy czegokolwiek?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 lip 2022, 22:33

bjorm pisze:
31 lip 2022, 22:30
A wczesniej zanim to peklo, nie miales zadnych objawow? Piskow, dziwnego kąta działania sprzegla czy czegokolwiek?
2 dni do tyłu pedał był bardziej miękki. To wszystko.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
SrogaDroga
Donator
Donator
Posty: 96
Rejestracja: 01 mar 2022, 10:13
Model: NC FL2
Wersja: Club
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

23 sty 2023, 14:56

Pozwolę sobie odkopać temat: u mnie problem jest odwrotny, biegi 1-2 wymagają "wbijania" na zimnym oleju. Jak się rozgrzeje, to jest ok, choć dalej chyba nie jest to to legendarne wskakiwanie biegów z MX-5 ;) Olej w skrzyni: Ravenol wymieniony bardzo niedawno. Te typy tak mają, że w okolicach 0 stopni skrzynia nie działa?
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

23 sty 2023, 18:41

SrogaDroga pisze:
23 sty 2023, 14:56
Pozwolę sobie odkopać temat: u mnie problem jest odwrotny, biegi 1-2 wymagają "wbijania" na zimnym oleju. Jak się rozgrzeje, to jest ok, choć dalej chyba nie jest to to legendarne wskakiwanie biegów z MX-5 ;) Olej w skrzyni: Ravenol wymieniony bardzo niedawno. Te typy tak mają, że w okolicach 0 stopni skrzynia nie działa?
Legendarne wskakiwanie biegów , tak oczywiście, ale skończyło się na NB.

W NC taka już norma, też mam zalane Ravenolem, skrzynia u mnie potrzebuje przejechać 5 km jak jest zimno, potem już jest ok.
Tak, te typy tak mają.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
byebye
Donator
Donator
Posty: 61
Rejestracja: 22 wrz 2020, 15:20
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Krzeszowice

23 sty 2023, 18:44

Raczej tak, wiele osób na to narzekało, w tym ja - w mojej NC1 podczas mrozu zaraz po ruszeniu 1 i 2 czasem wymagają podwójnego wysprzęglenia ;) Po dobrym rozgrzaniu wchodzą już ładnie.
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

23 sty 2023, 18:52

Mozna podsumowac tak ze skrzynia jest zajebista jak sie nagrzeje olej, zanim sie nagrzeje to jest okrutnie twarda i zjebana. Niestety.
Dla mnie to byl jeden z glownych czynnikow dlaczego odpuscilem sobie NCki w manualu i 6 biegach.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
ODPOWIEDZ