[NC] Rezonator w układzie dolotowym
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Tak się zastanawiam nad zastosowaniem rezonatora w układzie dolotowym powietrza, co on daje i dla czego jest tylko w wersji 6 biegowej i co dala by w wersji 5 biegowej
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
Myślałem,że jest w każdej poliftowej... bez względu na skrzynię/specyfikację...
A który bezpiecznik jest od tego?
A który bezpiecznik jest od tego?
1.(2009-2012) 1.6 2002 Laser Blue
2.(2012-2016) 1.8 2005 Nordic Green (Impuls)
3.(2016-2021) 2.0 2010 Stormy Blue
2.(2012-2016) 1.8 2005 Nordic Green (Impuls)
3.(2016-2021) 2.0 2010 Stormy Blue
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Żaden, to jest taka tuba _z tego co pamiętam_ idąca za przepływomierzem w okolice podszybia.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
unaimed1337 pisze:Żaden, to jest taka tuba _z tego co pamiętam_ idąca za przepływomierzem w okolice podszybia.
To wiem
Ale bezpiecznik ponoć toto ma
1.(2009-2012) 1.6 2002 Laser Blue
2.(2012-2016) 1.8 2005 Nordic Green (Impuls)
3.(2016-2021) 2.0 2010 Stormy Blue
2.(2012-2016) 1.8 2005 Nordic Green (Impuls)
3.(2016-2021) 2.0 2010 Stormy Blue