
Filtr powietrza K&N MX-5 NC
Filtr powietrza K&N MX-5 NC
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 02 maja 2014, 4:42
- Model: NC
- Wersja: NISEKO 2.0 ;-)
- Lokalizacja: Hindenburg - Zabrze
Witam. Kilka dni temu dostałem w prezencie ten sportowy filtr powietrza do mojaj MX-5 NC NISEKO. Czy ktoś może juz ma jakieś doświadczenia w tym temacie, czy opłaca się go montować, jakie zalety i wady ??


Jeżeli kiedyś stracę ŻYCIE prowadząc moją MX-5 nie martw się, pamiętaj że UMARŁEM z UŚMIECHEM NA TWARZY 

-
- Posty: 1304
- Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
- Model: Inny
- Wersja: Subaru Outback H6
- Lokalizacja: Łódź
Ja mam. Opłaca się. Wsadzasz i zapominasz, pierwsze czyszczenie zalecane po przejechaniu 80 tyś km
U mnie to w ogóle była kwestia samopoczucia bo poprzednio w aucie był gąbkowy Pipercross, który teraz leży w piwnicy, więc na serii nie jeździłem w ogóle 


-
- Posty: 194
- Rejestracja: 02 maja 2014, 4:42
- Model: NC
- Wersja: NISEKO 2.0 ;-)
- Lokalizacja: Hindenburg - Zabrze
Mógłbyś dokładnie napisać co daje taki filtr i czy są jakieś problemy z założeniem ??
Jeżeli kiedyś stracę ŻYCIE prowadząc moją MX-5 nie martw się, pamiętaj że UMARŁEM z UŚMIECHEM NA TWARZY 

-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Z tego co zamieściłeś na fotce, to zwykła wkładka wchodząca do puchy filtra. Co daje? Producent zapewne twierdzi, że drobne podniesienie mocy, lepszą filtrację oraz może dźwięk.
Z pewnością jest bardziej wydajny niż zwykły/seryjny i nie musisz go co roku wymieniać - czyścisz go po odpowiednim przebiegu i ponownie zakładasz.
Ps. W każdym temacie piszesz, że to do mx5 niseco... Przecież poza wyglądem/detalami, to zwykła nc... (Ot tak napisałem, bo bardzo rzuca się w oczy)
Z pewnością jest bardziej wydajny niż zwykły/seryjny i nie musisz go co roku wymieniać - czyścisz go po odpowiednim przebiegu i ponownie zakładasz.
Ps. W każdym temacie piszesz, że to do mx5 niseco... Przecież poza wyglądem/detalami, to zwykła nc... (Ot tak napisałem, bo bardzo rzuca się w oczy)
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 02 maja 2014, 4:42
- Model: NC
- Wersja: NISEKO 2.0 ;-)
- Lokalizacja: Hindenburg - Zabrze
Ravestation dzięki za podpowiedź
Jeżeli natomiast chodzi o to że:"W każdym temacie piszesz, że to do mx5 niseco..." to Ja nie jestem aż takim znawcą tematu i wole napisać że chodzi o NISEKO jeżeli miałyby być jakieś niejasności.

Jeżeli natomiast chodzi o to że:"W każdym temacie piszesz, że to do mx5 niseco..." to Ja nie jestem aż takim znawcą tematu i wole napisać że chodzi o NISEKO jeżeli miałyby być jakieś niejasności.
Jeżeli kiedyś stracę ŻYCIE prowadząc moją MX-5 nie martw się, pamiętaj że UMARŁEM z UŚMIECHEM NA TWARZY 

Miałem ten filtr w moim civiku ix gen. odczuwalem subiektywne wrażenie większej mocy w dolnym zakresie obrotów (czego, jak wiadomo, w [H] brakuje), potwierdzają to też koledzy z forum civicklub. Czy koledzy w mazdach widzicie jakąś różnicę?