ja z zapytaniem do grona, szczegolnie posiadaczy modelu NC, co do kwestii rdzy.
wg. moich informacji to niestety standartowy problem tego w sumie dosc mlodego auta (modelu).
czekam na komentarze
pozdr.E
[NC] Rdza
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- niemampojeciaa
- Posty: 1430
- Rejestracja: 14 lut 2010, 19:34
- Model: Inny
- Lokalizacja: East Lansing
ja widziałem jedną czerwoną NC
z burchlami na klapie bagażnika w okolicach lampek od podświetlenia tablicy rejestracyjnej.


wg. informacji prasowej problemy pojawiają się:
1. drążki zawieszenia
2. belka przednia przed chłodnicą jak i tylna
3. kanty zbiornika paliwa
4. kanty maski silnika
5. tylna sciana okolice lampek poswietlenia, w miejscach zgrzewów
6. miejsca kontaktu sprężyn/zawieszenia z karoserią
7. w okolicy bocznych migaczy
8. pod listwami progowymi
9. tylne nadkola ich kanty i pod osłonami
10. miejsca łączeń wzdłuż progów (pod autem)
11. podłużnice szczególnie w tylnej częsci
pozdr.
E
1. drążki zawieszenia
2. belka przednia przed chłodnicą jak i tylna
3. kanty zbiornika paliwa
4. kanty maski silnika
5. tylna sciana okolice lampek poswietlenia, w miejscach zgrzewów
6. miejsca kontaktu sprężyn/zawieszenia z karoserią
7. w okolicy bocznych migaczy
8. pod listwami progowymi
9. tylne nadkola ich kanty i pod osłonami
10. miejsca łączeń wzdłuż progów (pod autem)
11. podłużnice szczególnie w tylnej częsci
pozdr.
E
Minęło kilka lat od ostatnich postów w tym temacie. Jak wygląda temat rdzy w NC1? Zima za pasem, robie codziennie kilkadziesiat kilometrow po duzym miescie i nie wyobrazam sobie przesiasc sie na inne auto na ten czas. Samochod mam zabezpieczony, ale jakas obawa o przegnicie po jednym sezonie jest. Wszystko zzdrowe poki co, nalot mam tylko na jakiejs oslonce, czyli nic. Ktos z was lata zima NCkiem? Wypowiedzcie sie 

Brzegi blachy bagażnika pod lampkami oświetlenia rejestracji, u mnie złapane w porę i zabezpieczone
- konopa
- Donator
- Posty: 744
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
Fabryczne zabezpieczenie podłogi w NCku jest naprawdę dobre, ale trzeba zwrócić uwagę na inne newralgiczne punkty:
- końcówki progu w łączeniu z nadkolem tylnym - tam koniecznie sprawdzić i zabezpieczyć, bo to chyba najpopularniejsze miejsce
- wnęki po obu stronach bagażnika, czasem podłużnice tylne w okolicy wieszaków wydechu
- klapa bagażnika przy lampkach lubi się utlenić bo jest aluminiowa, w PRHT stalowa, więc ruda bardziej się rzuca w oczy
- cały tylny zawias zazwyczaj ma powierzchowny nalot rdzy
- tak jak waran pisze, mocowanie belki tylnej
Dzięki bardzokonopa pisze: ↑30 lis 2020, 14:39Fabryczne zabezpieczenie podłogi w NCku jest naprawdę dobre, ale trzeba zwrócić uwagę na inne newralgiczne punkty:
- końcówki progu w łączeniu z nadkolem tylnym - tam koniecznie sprawdzić i zabezpieczyć, bo to chyba najpopularniejsze miejsce
- wnęki po obu stronach bagażnika, czasem podłużnice tylne w okolicy wieszaków wydechu
- klapa bagażnika przy lampkach lubi się utlenić bo jest aluminiowa, w PRHT stalowa, więc ruda bardziej się rzuca w oczy
- cały tylny zawias zazwyczaj ma powierzchowny nalot rdzy
- tak jak waran pisze, mocowanie belki tylnej
