[NC] Korekta roznicy wysokosci zawieszenia przod/tyl

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

guardian
Posty: 395
Rejestracja: 02 wrz 2012, 13:01
Model: NC
Lokalizacja: KrK

21 sty 2013, 12:37

witajcie

Po zalozeniu zestawu sprezyn Eibach (ori zolte bilsteiny) mialem nadzieje ze przod conajmniej zrowna sie wysokoscia z tylem, tymczasem jest odwortnie: łuk nadkola przedniego siedzi okolo 1cm wyzej niz tylnego - - - moim zdaniem calkowicie bez sensu to wyglada.

Z tego co zaobserwowalem na innych zdjeciach z podobnym setupem to chyba standardowa przypadlosc tego zestawu.

Czy oprocz zawieszenia gwintowanego sa jakies inne sprezyny ktore dawalyby lepsze proporcje wizualne?

Pomijajm juz fakt ze moim zdaniem ten Eibach jest sprezyna o zbyt miekkiej charakterystyce...chyba ze te bilsteiny to jakies gow....o

Czekam na Wasze sugestie
Awatar użytkownika
Donek
Posty: 1330
Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
Model: NA
Wersja: Sunburst Yellow
Lokalizacja: Warszawa

21 sty 2013, 12:55

guardian, jak wsiadziesz do auta to jest rowniutko wtedy, mam to samo w siebie w NBFL na sprezynach Eibacha, jest dokladnie 1cm roznicy miedzy przodem a tylem.
guardian
Posty: 395
Rejestracja: 02 wrz 2012, 13:01
Model: NC
Lokalizacja: KrK

21 sty 2013, 12:59

Donek pisze:guardian, jak wsiadziesz do auta to jest rowniutko wtedy, mam to samo w siebie w NBFL na sprezynach Eibacha, jest dokladnie 1cm roznicy miedzy przodem a tylem.


no to chyba strasznie miekkie sa te sprezyny w tandemie z amorem - az dziw bierze ze 90kg moze obnizyc przod az o 1cm pomijajac fakt ze te 90kg siada nie na przednim zderzaku a raczej blizej srodka ciezkosci...

Zdecydowanie wolalbym zeby przod siedzial na rowno a dopiero po zaladowaniu sie za kierownice osiadl o 1cm

Tak jak jest teraz to jakos pokracznie wyglada
Awatar użytkownika
Donek
Posty: 1330
Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
Model: NA
Wersja: Sunburst Yellow
Lokalizacja: Warszawa

21 sty 2013, 13:01

aaa zaraz u mnie jest odwrotnie. tyl jest wyzej niz przod i tez mnie to wkurza, widzialem NCFL na oryginalnych sprezynach obnizajacych niebieskich z ASO i stala rowniutko
swimmer
Posty: 1394
Rejestracja: 07 lut 2011, 14:44
Lokalizacja: Warszawa

22 sty 2013, 1:01

Powinno być tak, że tył jest nieco wyżej niż przód. Jeśli tak nie jest, to coś jest zwalone. Chyba że NC to nie dotyczy, ale nie wydaje mi się :smile:
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

22 sty 2013, 6:42

Byl juz przypadek odwrotnie zalozonych gornych mocowan, wiec moze ktos zamienil sprezyny przod/tyl
Obrazek

miatasm.com
Myszon
Posty: 197
Rejestracja: 16 lut 2011, 22:11
Model: NC
Lokalizacja: Poznań / Wiry / Wlkp
Kontakt:

22 sty 2013, 20:31

z tego co wiem to tak jest wyprofilowane przednie nadkole że jest wyżej - nic z tym nie zrobisz...
spójrz na linię progu czy ma się ku dołowi idąc w przód... jeśli tak, to znaczy że z zawieszeniem wszystko si! :smile:
jedyne wyjście aby to poprawić optycznie to:
albo dać o cal większe koło na tył
albo gwint
albo (przykład hardcorowy) z tyłu zostaw stare wyższe spręzyny :kciuk:
ODPOWIEDZ