Tryb testowy zegarów NC

przy okazji instalacji wskaźnika combo (ciśnienie temperatura oleju, shift-light) od Rotarytronics

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4740
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

07 lut 2025, 13:53

Hej,

instalując wczoraj fajny wskaźnik combo (ciśnienie i temperatura oleju, shift light, inne parametry) od Rotarytronics pobawiłem się trybem testowym zegarów w NC:

należy przycisnąć i przytrzymać prawy przycisk w zegarach a następnie włączyć zapłon. Po paru sekundach pojawi się napis "test" i już



naciśnięcie przycisku powoduje przejście do kolejnego testu

by przywrócić normalną pracę zegarów wystarczy wyłączyć zapłon i włączyć ponownie

dostępne testy wg. dokumentacji:

Check code Check item Related items
01 SAS control module Seat belt warning alarm
04 Door switch
 Lights-on reminder warning alarm
 Key reminder warning alarm
08 TNS relay
 Lights-on reminder warning alarm
 Each illumination light
12 Speedometer
13 Tachometer
14 Buzzer
16 Fuel-level warning light
18 Ignition key illumination
22 Fuel gauge sender unit
23 Fuel gauge
25 Water temperature gauge
26
 Odometer/tripmeter (LCD)
 Warning and indicator light
 Odometer/tripmeter (LCD)
 Warning and indicator light
28 Oil pressure gauge
31 Key reminder switch Key reminder warning alarm
57 Panel light control Illumination light bulb
59
 CAN system
 Fuel gauge sender unit
 CAN system
 Fuel system
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
ODPOWIEDZ