Dopasowanie blaszek petarda. Wszystko wpada na swoje miejsce od razu. W końcu dupsko niżej leży i zrobiło się więcej miejśca między prawym kolanem a karoserią.



Doznania
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Pewnie tak bedzie, ale dla mnie to nie problem, bo nigdy nie mialem fotela odsunietego na maksa do konca. Zazwyczaj mam go blizej frontu niz tylu. Wiec jesli ktos jezdzi z fotelem na maks do tylu to moje rozwiazanie pewnie nie bedzie dla niego.
Pewnie kazdy bedzie musial sam oblukac czy woli troche nizej fotel ale krotsza podroz po plozie czy na odwrot. Jutro sam to sprawdze jak to dla mnie dziala.
Z opisu blaszek Fivea
Zalozylem dzis moje frankesteiny i jest ok. Jak dla mnie bo w sumie musialem wykrecic jedna srube zeby wystarczylo mi dlugosci ruchu plozy.
Za problem kijowego zwijania pasów odpowiadają kijowe przelotki w fotelach (do których jest nawet instrukcja serwisowa jak i na co je wymienić, żeby było dobrze), oraz zabrudzonej prowadnicy pasa widocznej po zdjęciu górnego plastiku w rogach za fotelami. U siebie przy okazji wymiany pasów przesmarowałem sylikonem do uszczelek te prowadnice i pasy zwijają się o niebo lepiej niż stare, a gdybym jeszcze wymienił te przelotki to powinny się wreszcie zwijać jak w normalnym samochodzie
Smarowales prowadnice czy zewnetrzna strone pasow rowniez?luki_92_92 pisze: ↑11 paź 2021, 16:19Za problem kijowego zwijania pasów odpowiadają kijowe przelotki w fotelach (do których jest nawet instrukcja serwisowa jak i na co je wymienić, żeby było dobrze), oraz zabrudzonej prowadnicy pasa widocznej po zdjęciu górnego plastiku w rogach za fotelami. U siebie przy okazji wymiany pasów przesmarowałem sylikonem do uszczelek te prowadnice i pasy zwijają się o niebo lepiej niż stare, a gdybym jeszcze wymienił te przelotki to powinny się wreszcie zwijać jak w normalnym samochodzie![]()
Czytałem że właśnie umycie, wysuszenie i psikniecie silikonem robi największą robotę.luki_92_92 pisze: ↑11 paź 2021, 21:53Na samym pasie jest taka blacha, przez którą przewleczony jest pas. Jak się zwija tudzież rozwija to się po tym przesuwa, więc opierniczyłem to sylikonem w sprayu i śmiga jak należy. Samych pasów oczywiście że nie smarowałem bo i po co.
Gdybys o tym nie napisal to pewnie bym tego nie zauwazyl, ale dzis jednak zauwazylem ze gdy fotel lezy najnizej jak sie da, to jednak pod ostrym katem wchodzi do tego plastiku na fotelu. Po podwyzszeniu fotela, idzie to deko latwiej, smoother.
Na miata.net jest patent z obniżaniem samego siedziska fotela, bez ruszania tylnych mocowań, może to jest rozwiązanie dla Ciebie.Kova_lczyk pisze:Czy jest ktoś kto znalazł złoty środek obniżenia fotela + regulacje ? Czy ktoś może sprzedaje ?
Będe wdzieczny za pomoc bo kask na MC mi sie nie mieści
No raczej :
Dzięki bardzo za szybkie info. Napisałem priv.Fiveopac pisze: ↑23 lut 2024, 7:39No raczej :
Przedlift:
https://blow-off.pl/blaszki-obnizajace- ... ering-seat
Polift/przedlift z regulacją foteli:
https://blow-off.pl/blaszki-obnizajace- ... l-facelift
Lub bezpośrednio u mnie spod lady![]()
Mechanik sie rozpedzil i usunal tez przednie mocowanie fotela. Czy jest na to jakis patent, pasujacy do zestawu obnizajacego?Fiveopac pisze: ↑23 lut 2024, 7:39No raczej :
Przedlift:
https://blow-off.pl/blaszki-obnizajace- ... ering-seat
Polift/przedlift z regulacją foteli:
https://blow-off.pl/blaszki-obnizajace- ... l-facelift
Lub bezpośrednio u mnie spod lady![]()