
Falujące obroty w NC 1.8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Siemka! Wczoraj pojechałem polatać bokiem po parkingu i po jednym bączku mazda zaczęła falować na obrotach, jechałem do domu i trzymając równo nogę na gazie dalej ją przerywało oraz prawie gasła jak stałem na światłach. Dzisiaj odpaliłem ją i dzieje się to samo, podpięliśmy laptopa i błędy wykazały MAF sensor. Wcześniej odpinaliśmy go i podłączaliśmy na włączonym silniku i obroty zmieniały się w zależności. Wiecie co to może być? Jestem totalnie zielony w te klocki i myślę że coś mi poradzicie 

zaczalbym od czyszczenia przepustnicy, blad skasowac i zobaczyc czy wroci
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex

były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Podepnę się pod temat bo tez zastanawiam się czy to przepustnica czy coś innego.. jak silnik jest jeszcze zimny to mam często takie sekundowe dławienie podczas przyspieszania - wiecie może czym to może być spowodowane? Tez przepustnica czy gdzie indziej szukać przyczyny? Obroty pracują normalnie i
te dławienie nie występuje na rozgrzanym silniku tylko na zimnym..
te dławienie nie występuje na rozgrzanym silniku tylko na zimnym..
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5368
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Klapki w plastikowym kolektorze lubią się przycinać na zimnym silniku i robi się taka wyczuwalna dziura w mocy w okolicach 3000-400 obr.bakujakub pisze: ↑26 mar 2023, 14:37Podepnę się pod temat bo tez zastanawiam się czy to przepustnica czy coś innego.. jak silnik jest jeszcze zimny to mam często takie sekundowe dławienie podczas przyspieszania - wiecie może czym to może być spowodowane? Tez przepustnica czy gdzie indziej szukać przyczyny? Obroty pracują normalnie i
te dławienie nie występuje na rozgrzanym silniku tylko na zimnym..