hej
mam problem parę dni temu zrzucany był silnik wraz z wózkiem i po zamontowaniu z powrotem wszystkiego nie działają żadne przyciski na kierownicy… wiecie może czy jest gdzieś jakaś Wspólna masa czy coś? nie wiem gdzie co szukać.
napomknę że mam dołożony tempomat.
Przyciski na kierownicy nie działają
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jak to nic, klakson i radio też nie?
Wtyczki do zwijaka wpięte?
przy użyciu Tapatalka
Wtyczki do zwijaka wpięte?
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 520
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
klakson dziala. wszysykie wtyczki wpięte.
teraz zauważyłem jeden możliwy trop. podświetlenie przycisków tez nie działa. inne podświetlenie deski dziala. sprawdziłem bezpieczniki, teoretyczneie wszystkie ok, chodź podobno kiera nie ma żadnych. nie mam pojęcia
- marycha1101
- Donator
- Posty: 109
- Rejestracja: 23 gru 2021, 7:39
- Model: NC FL2
- Wersja: Grand Touring 2013
- Lokalizacja: Podlaskie
Podświetlenie to przekaźnik TNS a za nim bezpiecznik 7,5A , jeżeli tylko na kierownicy brak podświetlenia to raczej szukaj tutaj przy kierownicy . Może luźna wtyczka albo pin się wysunął .
Miata 2013 Grand Touring - Dolphine Gray Mc
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
dziwna sprawa naprawde. Ponizej rozpiska zlacz na tasmie zwijaka (po obu stronach ten sam pinout)
patrzac od lewej:
1 GW, 2 LB radio
3 R/G lub brak sterowanie skrzynią AT
4 G/Y oświetlenie-dimmer
5 R/L +12V do oświetlenia
6 L/Y (lub brak) GND (do tempomatu)
7 P/L (lub brak) tempomat → 1AQ w PCM
8 G/O klakson aktywowany masą z kolumny kierowniczej
jak wiec widac poszczegolne obwody (sterowanie radiem, podswietleniem, tempomatem) sa od siebie calkiem odseparowane.
patrzac od lewej:
1 GW, 2 LB radio
3 R/G lub brak sterowanie skrzynią AT
4 G/Y oświetlenie-dimmer
5 R/L +12V do oświetlenia
6 L/Y (lub brak) GND (do tempomatu)
7 P/L (lub brak) tempomat → 1AQ w PCM
8 G/O klakson aktywowany masą z kolumny kierowniczej
jak wiec widac poszczegolne obwody (sterowanie radiem, podswietleniem, tempomatem) sa od siebie calkiem odseparowane.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- marycha1101
- Donator
- Posty: 109
- Rejestracja: 23 gru 2021, 7:39
- Model: NC FL2
- Wersja: Grand Touring 2013
- Lokalizacja: Podlaskie
Tak jak napisał Alex , kilka niezwiązanych ze sobą obwodów .
Jedyny wspólny punkt to złącze 0140-13//////0140-35
Do sprawdzenia oczywiście również same przewody jak i panel z przyciskami .
Jedyny wspólny punkt to złącze 0140-13//////0140-35
Do sprawdzenia oczywiście również same przewody jak i panel z przyciskami .
- Załączniki
-
- 0140-35.jpg (141.23 KiB) Przejrzano 352 razy
-
- 0140-13.jpg (130.53 KiB) Przejrzano 352 razy
-
- illumination.jpg (74.43 KiB) Przejrzano 352 razy
-
- horn.jpg (15.99 KiB) Przejrzano 352 razy
-
- cruise control.jpg (84.97 KiB) Przejrzano 352 razy
-
- audio control.jpg (53.39 KiB) Przejrzano 352 razy
Miata 2013 Grand Touring - Dolphine Gray Mc
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 520
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Ok pisze z odpowiedzią co było.
Otóż panowie którzy zdjęli wózek musieli sobie pokręcić kierownica kilka razy, poniewaz pękła taśma w ślimaku…
Wymiana na nową i smiga. Dla potomnych, naprawa taśmy praktycznie nie możliwa… piny tak male, i system montażu taśmy tak mega ciężki ze zostaje tylko szukanie nowej starej.
Otóż panowie którzy zdjęli wózek musieli sobie pokręcić kierownica kilka razy, poniewaz pękła taśma w ślimaku…
Wymiana na nową i smiga. Dla potomnych, naprawa taśmy praktycznie nie możliwa… piny tak male, i system montażu taśmy tak mega ciężki ze zostaje tylko szukanie nowej starej.