Czy ten zestaw jest jakos podejrzanie tani?
Czego mu brakuje oprocz orurowania, strojenia, intercoolera i wtryskow?
Czy to co ponizej w linku, ofercie da sie np taniej skompletowac w Polsce u np FMIC?
Koszt tego ponizeszego setupu to jakies 6-6,5kzl.
https://www.cxracing.com/turbo-kit/turb ... 20-NC-NOIC
Zapytanie o zestaw Turbo
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
208x4=832zł. Nawet doliczając vat 23% to i i tak 1023zl. Jak za darmo.
Wyjaśnieniem jest chyba tekst w warunkach, że na turbiny nie ma żadnej gwarancji a np na IC tylko 90 dni na szczelność

Ostatnio zmieniony 16 sty 2022, 15:34 przez mareknc, łącznie zmieniany 1 raz.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
IMO od razu dobrze by było wynieść stożek z komory silnika, gdzie są spore temperatury, pod znaczek zderzaka, gdzie są niższe, tylko niestety ten "grzybek" nie wejdzie, więc musisz też doliczyć nowy filtr powietrza + orurowanie do turbo.
Relokacja wspomagania i zbiornika wyrównawczego w większości kitów nie jest potrzebna, nie ma też nic o BOVie.
Turbo to na bank chinol, ale to nie oznacza od razu koszmarnej jakości
.
Moim zdaniem bez sensu, jest sporo kitów które są przemyślane i dobrej jakości, odejmując turbo, większość rzeczy oprócz opasek będziesz i tak pewnie musiał poprawiać, więc lepiej jest coś wyskrobać lokalnie albo znaleźć dobry kit z dobrymi opiniami.
Relokacja wspomagania i zbiornika wyrównawczego w większości kitów nie jest potrzebna, nie ma też nic o BOVie.
Turbo to na bank chinol, ale to nie oznacza od razu koszmarnej jakości

Moim zdaniem bez sensu, jest sporo kitów które są przemyślane i dobrej jakości, odejmując turbo, większość rzeczy oprócz opasek będziesz i tak pewnie musiał poprawiać, więc lepiej jest coś wyskrobać lokalnie albo znaleźć dobry kit z dobrymi opiniami.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ależ to musi być piekarnik pod maską... a na środku piekarnika stożek a przed nim wentylator chłodnicy. Typowy top mount turbiny w NC ze stożkiem pod maską potrafi wygenerować ponad 100C w dolocie na postoju a co dopiero taki układ.
Osobiście nie zaprojektowałbym kolektora z turbiną wiszącą na tak długim ramieniu. Obciążenie musi być gigantyczne jako że dynda na tym jeszcze DP. Będzie pękać.
Czytałem gdzieś, że zbiorniczek wspomagania od CXracing jest zrobiony inaczej niż seryjny i praktycznie nie działa. W zestawie nie ma ic ani orurowania, nie ma relokacji aku, bova i innych pierdół. Jak na moje oko potrzeba jeszcze wydać x2 na uruchomienie tegoż ustrojstwa bez perspektyw na bezawaryjną pracę a i komfort użytkowania będzie mocno średni.
Osobiście nie zaprojektowałbym kolektora z turbiną wiszącą na tak długim ramieniu. Obciążenie musi być gigantyczne jako że dynda na tym jeszcze DP. Będzie pękać.
Czytałem gdzieś, że zbiorniczek wspomagania od CXracing jest zrobiony inaczej niż seryjny i praktycznie nie działa. W zestawie nie ma ic ani orurowania, nie ma relokacji aku, bova i innych pierdół. Jak na moje oko potrzeba jeszcze wydać x2 na uruchomienie tegoż ustrojstwa bez perspektyw na bezawaryjną pracę a i komfort użytkowania będzie mocno średni.