Fotel z anglika do kontynetu

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
lipekm
Donator
Donator
Posty: 243
Rejestracja: 27 maja 2020, 10:03
Model: NC FL2
Wersja: 2.0 Sport + aut
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

11 maja 2021, 7:11

Czołem,

Rozważał ktoś lub próbował zamienić fotel kierowcy EU (skóra) na jego brytyjski odpowiednik (fotel pasażera UK)? Chodzi mi o to, że przez tą nieszczęsną dla mnie i nieużyteczną regulację wysokości siędzę w NC3 wyżej niż w NC. Czy podmiania na brytyjskiego kuzyna może pomóc? Fotel pasażera regulacji nie ma, zakładam, że brytyjski również.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2021, 7:59 przez lipekm, łącznie zmieniany 1 raz.
Yacht Club :slinotok:
Team Koza :kciuk:
Team Leniwiec :git:
White Pearl Sloth
Awatar użytkownika
lipekm
Donator
Donator
Posty: 243
Rejestracja: 27 maja 2020, 10:03
Model: NC FL2
Wersja: 2.0 Sport + aut
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

11 maja 2021, 7:59

albo alternatywnie - ma ktoś może istrukcję instalacji blaszek z jassperformance? Chciałbym faktycznie zobaczyć ile tego wygłuszenia trzeba wyciąć i jak bardzo skrócić prowadnice.

https://www.jassperformance.com/shop/ma ... adjustable
Yacht Club :slinotok:
Team Koza :kciuk:
Team Leniwiec :git:
White Pearl Sloth
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

11 maja 2021, 8:51

W NC montowałem fotel z anglika, więc pewnie w NCFL jest tak samo. Wszystko pasuje. Mały problem jest tylko gdy się chce wrzucić angielski fotel kierowcy na miejsce pasażera- trzeba przekładać matę/ czujnik zajętości fotela.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
ODPOWIEDZ