Ktoś ostatnio mówił że 150 PLN udało mu się jakiś czas temu w nieautoryzowanym pkt. Od kluczyka. Przekodowanie immo w ASO to około 1000 PLN. ECU warto zmienić żeby mieć vvt przy SWAP z 1.8. w przypadku 2.0 nie trzeba nic robić poza strojeniem i kupnem licencji np ecutek
Swap 2.0 na poliftowy 2.0, a może na 2.5?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Mogę zakodować PATS (czyli immo / kluczyki) za stówkę. Albo wyłączyć immo częściowo, wtedy jest zachowane istniejące sparowanie kluczykow z zegarami.
Serio 1.8 ma mniejsze srednice wydechu od 2.0? Jakie to konkretnie srednice? 2 vs 2,25 cala?
Serio 1.8 ma mniejsze srednice wydechu od 2.0? Jakie to konkretnie srednice? 2 vs 2,25 cala?
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 26 kwie 2020, 20:28
- Model: NC
- Lokalizacja: Wrocław
W każdym NC średnica wyjścia z kolektora to 2.5 , a część centralna to 2,25".
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Pytanie odnośnie kolektora ssącego, tego metalowego, czy przy swapie na 2.5 usuwać te klapki czy zostawić w spokoju? Jakie ew korzyści są przy ich usunięciu lub ew problemy?
- Załączniki
-
- s-l225.jpg (5.89 KiB) Przejrzano 1346 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Five już mi po cichu podpowiedział żeby usunąć.
Silniczek 2.5 durateca z przebiegiem 100km! już do mnie jedzie
Alex jak tam, odebrałeś furę? Nic się nie chwalisz jak chodzi po swapie
Silniczek 2.5 durateca z przebiegiem 100km! już do mnie jedzie

Alex jak tam, odebrałeś furę? Nic się nie chwalisz jak chodzi po swapie
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Nie chwale sie bo jeszcze nie odebralem, zreszta gdyby nawet to wole za mocno nie sprawdzac gdyż obecnie zima ciezka, opony letnie a dsc brak. Chodza sluchy ze jest driftowoz

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
W zimie, na letnich jeśli leży choćby 2mm śniegu to i z DSC nie da się ruszyć z miejsca takim samochodem. Testowałem przy ostatnim śniegu. 2 osoby musiały mnie wpychac z powrotem do garażu. Ujechałem 15 metrów
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

- szyszong
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lut 2021, 14:39
- Model: NC
- Wersja: 2.0 sport
- Lokalizacja: Warszawa
Ahoj!
Przepraszam, że odgrzebuję kotleta
Mam pytanie w temacie:
Auto: NC, przedliftowe 2.0. Silnik jest bardzo chory, wygląda na to, że będzie swap na 2.5.
Pytanie: czy osprzęt z silnika 2.0 pasuje do 2.5?
Gołe słupki chodzą jednak w zupełnie innych cenach
Przepraszam, że odgrzebuję kotleta

Mam pytanie w temacie:
Auto: NC, przedliftowe 2.0. Silnik jest bardzo chory, wygląda na to, że będzie swap na 2.5.
Pytanie: czy osprzęt z silnika 2.0 pasuje do 2.5?
Gołe słupki chodzą jednak w zupełnie innych cenach

Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.