Patrzę i nie rozumiem: czy wzór klapy bagażnika zmieniał się wraz z faceliftingami (NC, NCFL, NCFL2) czy odbywało się to jakoś inaczej?
Poniższe zdjęcia poglądowo, podprowadzone z OM:
NCFL 2009: klapa bagażnika obła, bez wykształconego spojlera
Tak samo w 2010:
Tu natomiast 2012 (ale przecież to nie jest NCFL2) ale klapa już inna, ze spojlerem:
Kiedy się zmieniła się klapa?
EDIT: właśnie zauważyłem że wątek nadaje się do połączenia z sąsiednim nt. lamp i zderzaka
Wzór klapy bagażnika
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Z tego co pamiętam prht ma inną klapę niż softop i nie chodzi o długość itp tylko właśnie o ten "spojler" .homik pisze:Patrzę i nie rozumiem: czy wzór klapy bagażnika zmieniał się wraz z faceliftingami (NC, NCFL, NCFL2) czy odbywało się to jakoś inaczej?
Poniższe zdjęcia poglądowo, podprowadzone z OM:
NCFL 2009: klapa bagażnika obła, bez wykształconego spojlera
Tak samo w 2010: Tu natomiast 2012 (ale przecież to nie jest NCFL2) ale klapa już inna, ze spojlerem: Kiedy się zmieniła się klapa?
EDIT: właśnie zauważyłem że wątek nadaje się do połączenia z sąsiednim nt. lamp i zderzaka
Wysłane z mojego LDN-L21 przy użyciu Tapatalka
- homik
- Donator
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 lip 2018, 15:37
- Model: NC FL
- Wersja: 1.8 Athletic LtdEd
- Lokalizacja: Kraków
OK, dzięki, nie skojarzyłem że tylko PRHT miało ten spojler na klapie. Moim zdaniem stylistycznie na plus w stosunku do ST (mówię o samym przetłoczeniu, bo ogólnie tylna część PRHT stylistycznie mniej mi się podoba, zwłaszcza top up).