[NC] brzęczenie/ rezonans przy 2500 rpm
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Czy ktoś wie co to brzęczy? W NB miałem kiedyś to samo i tam winne były osłony przy katalizatorze, a tutaj osłona katalizatora nie ma żadnych luzów. Nie wiem czy to jednak te osłony czy może tłumik środkowy. Może ktoś już miał coś takiego? Na pewno nie jest to tłumik końcowy, bo było tak wcześniej i teraz po zmianie na cobalta.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- pavlacos
- Donator
- Posty: 709
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
mnie po zmianie na cobalta na zimnym też wydaje rożne dźwięki, po rozgrzaniu jest ok, ale przy top up naparza chyba tylna półka
akurat w tym zakresie rpm ma najwięcej basu i wystarczy jedno coś luźne
akurat w tym zakresie rpm ma najwięcej basu i wystarczy jedno coś luźne
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą

- patryk69
- Posty: 68
- Rejestracja: 22 paź 2015, 16:54
- Model: NC
- Wersja: 3rd Gen. Limited
- Lokalizacja: Warszawa/LBN
Sprawdź osłonę termiczną środkowej części wydechu. U mnie wydawała podobne dźwięki z tym, że z czasem były one coraz głośniejsze
Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale warto się bliżej przyjrzeć. To miejsce jest pod rozpórką w kształcie "X". Pęka na zgięciu rury wydechowej.
Aż nie do pomyślenia, że taki kawałek blachy może tak hałasować

Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale warto się bliżej przyjrzeć. To miejsce jest pod rozpórką w kształcie "X". Pęka na zgięciu rury wydechowej.
Aż nie do pomyślenia, że taki kawałek blachy może tak hałasować

- Załączniki
-
- IMG_2905.PNG (6.3 MiB) Przejrzano 838 razy
Bingo! Właśnie ta blacha hałasowała, więc się z nią pożegnaliśmy i jest ciszapatryk69 pisze: ↑27 mar 2019, 22:42Sprawdź osłonę termiczną środkowej części wydechu. U mnie wydawała podobne dźwięki z tym, że z czasem były one coraz głośniejsze![]()
Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale warto się bliżej przyjrzeć. To miejsce jest pod rozpórką w kształcie "X". Pęka na zgięciu rury wydechowej.
Aż nie do pomyślenia, że taki kawałek blachy może tak hałasować![]()

Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.