Gdzieś tam zasłyszałem w sieci, że przepływomierz i mokra wkładka to nie jest dobry pomysł -> mokry syf oblepi przepływomierz i może to spowodować jego uszkodzenie.
Zastanawiam się nad:
1. Czy ktoś z Was miał takie złe doświadczenie?
2. Czy może po prostu z głową trzeba czyścić filtr i go nie zalewać za bardzo.
3. A może przepływomierz profilaktycznie raz na jakiś czas specjalnym sprayem do czyszczenia potraktować?
Ktoś coś ?:)
[NC]Przepływomierz a mokra wkładka
Pipercross
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
michael146 pisze:Gdzieś tam zasłyszałem w sieci, że przepływomierz i mokra wkładka to nie jest dobry pomysł -> mokry syf oblepi przepływomierz i może to spowodować jego uszkodzenie.
Zastanawiam się nad:
1. Czy ktoś z Was miał takie złe doświadczenie?
2. Czy może po prostu z głową trzeba czyścić filtr i go nie zalewać za bardzo.
3. A może przepływomierz profilaktycznie raz na jakiś czas specjalnym sprayem do czyszczenia potraktować?
Ktoś coś ?:)
mam pipercrossa od ładnych kilku miesięcy (prawie rok i około 8-10 tys km), grunt to czyścić zgodnie z zaleceniem producenta i nakladać olej oszczędnie (odsączyć nadmiar papierowym ręcznikiem) i zawsze od brudnej strony (czyli przeciwnej do kolektora dolotowego).
-
- Donator
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Katowice
mutra pisze:michael146 pisze:Gdzieś tam zasłyszałem w sieci, że przepływomierz i mokra wkładka to nie jest dobry pomysł -> mokry syf oblepi przepływomierz i może to spowodować jego uszkodzenie.
Zastanawiam się nad:
1. Czy ktoś z Was miał takie złe doświadczenie?
2. Czy może po prostu z głową trzeba czyścić filtr i go nie zalewać za bardzo.
3. A może przepływomierz profilaktycznie raz na jakiś czas specjalnym sprayem do czyszczenia potraktować?
Ktoś coś ?:)
mam pipercrossa od ładnych kilku miesięcy (prawie rok i około 8-10 tys km), grunt to czyścić zgodnie z zaleceniem producenta i nakladać olej oszczędnie (odsączyć nadmiar papierowym ręcznikiem) i zawsze od brudnej strony (czyli przeciwnej do kolektora dolotowego).
Masz na myśli, żeby nasączać od strony brudnej, tak?
- pavlacos
- Donator
- Posty: 709
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
jeżeli filtr jest sprawny to nic się nie stanie
ja psikam z obu stron, jeżeli masz np.: k&n to spray ma kolor i wiesz kiedy jest nasączony
ja psikam z obu stron, jeżeli masz np.: k&n to spray ma kolor i wiesz kiedy jest nasączony
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
