[NC]Przepływomierz a mokra wkładka

Pipercross

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

30 kwie 2018, 19:33

Gdzieś tam zasłyszałem w sieci, że przepływomierz i mokra wkładka to nie jest dobry pomysł -> mokry syf oblepi przepływomierz i może to spowodować jego uszkodzenie.
Zastanawiam się nad:
1. Czy ktoś z Was miał takie złe doświadczenie?
2. Czy może po prostu z głową trzeba czyścić filtr i go nie zalewać za bardzo.
3. A może przepływomierz profilaktycznie raz na jakiś czas specjalnym sprayem do czyszczenia potraktować?
Ktoś coś ?:)
mutra
Donator
Donator
Posty: 3695
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

30 kwie 2018, 19:39

michael146 pisze:Gdzieś tam zasłyszałem w sieci, że przepływomierz i mokra wkładka to nie jest dobry pomysł -> mokry syf oblepi przepływomierz i może to spowodować jego uszkodzenie.
Zastanawiam się nad:
1. Czy ktoś z Was miał takie złe doświadczenie?
2. Czy może po prostu z głową trzeba czyścić filtr i go nie zalewać za bardzo.
3. A może przepływomierz profilaktycznie raz na jakiś czas specjalnym sprayem do czyszczenia potraktować?
Ktoś coś ?:)

mam pipercrossa od ładnych kilku miesięcy (prawie rok i około 8-10 tys km), grunt to czyścić zgodnie z zaleceniem producenta i nakladać olej oszczędnie (odsączyć nadmiar papierowym ręcznikiem) i zawsze od brudnej strony (czyli przeciwnej do kolektora dolotowego).
mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

30 kwie 2018, 19:43

mutra pisze:
michael146 pisze:Gdzieś tam zasłyszałem w sieci, że przepływomierz i mokra wkładka to nie jest dobry pomysł -> mokry syf oblepi przepływomierz i może to spowodować jego uszkodzenie.
Zastanawiam się nad:
1. Czy ktoś z Was miał takie złe doświadczenie?
2. Czy może po prostu z głową trzeba czyścić filtr i go nie zalewać za bardzo.
3. A może przepływomierz profilaktycznie raz na jakiś czas specjalnym sprayem do czyszczenia potraktować?
Ktoś coś ?:)

mam pipercrossa od ładnych kilku miesięcy (prawie rok i około 8-10 tys km), grunt to czyścić zgodnie z zaleceniem producenta i nakladać olej oszczędnie (odsączyć nadmiar papierowym ręcznikiem) i zawsze od brudnej strony (czyli przeciwnej do kolektora dolotowego).

Masz na myśli, żeby nasączać od strony brudnej, tak?
mutra
Donator
Donator
Posty: 3695
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

30 kwie 2018, 19:48

Dokładnie
Awatar użytkownika
pavlacos
Donator
Donator
Posty: 709
Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
Model: NC
Wersja: Koksed by Five
Lokalizacja: Wrocław

01 maja 2018, 12:38

jeżeli filtr jest sprawny to nic się nie stanie
ja psikam z obu stron, jeżeli masz np.: k&n to spray ma kolor i wiesz kiedy jest nasączony
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Obrazek
mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

01 maja 2018, 12:44

A co sądzicie o sprayach do czyszczenia przepływomierza? Raz na jakiś czas warto?
mutra
Donator
Donator
Posty: 3695
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

01 maja 2018, 14:48

michael146 pisze:A co sądzicie o sprayach do czyszczenia przepływomierza? Raz na jakiś czas warto?

jak wszystko działa to nie widzę potrzeby
ODPOWIEDZ