BOMI21 pisze:Luki78 pisze:Patrzyłeś na świece ? U mnie kompresja była w porządku, ale świeca na 4 cyl. była mokra. Okazało się, że ten cylinder był w najgorszym stanie - nagar z 3 mm. Pierścienie zapieczone.
Tak, zostały sprawdzone przy okazji wyciągania ich do mierzenia kompresji na każdym cylindrze. Wszystkie bez zastrzeżeń. Dlatego jestem nieco spokojniejszy.
Hm... i widzisz...to powiem Ci moją historię sprzed 3 tyg. około.
Zostawiłem auto u mechanika, bo kompresja była ok, świece suche, to pewnie gumki do wymiany.
Wymienili gumki, auto trochę pochodziło i dzwoni mechanik, że ma złą wiadomość, bo trzeba jednak ściągać głowicę bo świeca jest mokra. I jak ściągnęli, to sam się przeżegnałem jak zobaczyłem ten syf.
Sorry, jeśli Ci namieszałem, ale wiem co czujesz. Jestem z tym na świeżo.
Cholera wie dlaczego tak się działo.
BTW: wydech masz okopcony ?