witajcie
Po zalozeniu zestawu sprezyn Eibach (ori zolte bilsteiny) mialem nadzieje ze przod conajmniej zrowna sie wysokoscia z tylem, tymczasem jest odwortnie: łuk nadkola przedniego siedzi okolo 1cm wyzej niz tylnego - - - moim zdaniem calkowicie bez sensu to wyglada.
Z tego co zaobserwowalem na innych zdjeciach z podobnym setupem to chyba standardowa przypadlosc tego zestawu.
Czy oprocz zawieszenia gwintowanego sa jakies inne sprezyny ktore dawalyby lepsze proporcje wizualne?
Pomijajm juz fakt ze moim zdaniem ten Eibach jest sprezyna o zbyt miekkiej charakterystyce...chyba ze te bilsteiny to jakies gow....o
Czekam na Wasze sugestie
[NC] Korekta roznicy wysokosci zawieszenia przod/tyl
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Donek pisze:guardian, jak wsiadziesz do auta to jest rowniutko wtedy, mam to samo w siebie w NBFL na sprezynach Eibacha, jest dokladnie 1cm roznicy miedzy przodem a tylem.
no to chyba strasznie miekkie sa te sprezyny w tandemie z amorem - az dziw bierze ze 90kg moze obnizyc przod az o 1cm pomijajac fakt ze te 90kg siada nie na przednim zderzaku a raczej blizej srodka ciezkosci...
Zdecydowanie wolalbym zeby przod siedzial na rowno a dopiero po zaladowaniu sie za kierownice osiadl o 1cm
Tak jak jest teraz to jakos pokracznie wyglada
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 16 lut 2011, 22:11
- Model: NC
- Lokalizacja: Poznań / Wiry / Wlkp
- Kontakt:
z tego co wiem to tak jest wyprofilowane przednie nadkole że jest wyżej - nic z tym nie zrobisz...
spójrz na linię progu czy ma się ku dołowi idąc w przód... jeśli tak, to znaczy że z zawieszeniem wszystko si!
jedyne wyjście aby to poprawić optycznie to:
albo dać o cal większe koło na tył
albo gwint
albo (przykład hardcorowy) z tyłu zostaw stare wyższe spręzyny
spójrz na linię progu czy ma się ku dołowi idąc w przód... jeśli tak, to znaczy że z zawieszeniem wszystko si!

jedyne wyjście aby to poprawić optycznie to:
albo dać o cal większe koło na tył
albo gwint
albo (przykład hardcorowy) z tyłu zostaw stare wyższe spręzyny
