
[ Dodano: 24-07-2012, 20:07 ]
Melduję, że właśnie piję najbardziej chyba w życiu zasłużone piwo

Otóż błąd rozkminiłem dokładnie tutaj:
http://www.mcx7.com/2008-Mazda-CX-7-P-Code-Charts/P0962/201106111109.html
Niestety wtyczka pokazana od CX7, więc szukamy dalej. Od MX5 nie ma, ale znalazłem od RX8, a tam taka sama skrzynia biegów jest automatyczna. Znalazłem taką instrukcję, dość z resztą przydatną:
http://foxed.ca/rx7manual/manuals/06rx8-service_highlights.pdf
A w niej na stronie 68 rozpisane piny na wtyczce kabla od solenoidów, która wystaje ze skrzyni. Po nitce do kłębka, na kostce sprawdzone przeciwstawne piny i kolory kabli (na przyszłość: biało-czarny i brązowo-biały), i pod maską w okolicy bezpieczników w niebieskiej kostce odnalezione ww kable. Wg instrukcji z CX7 zmierzona rezystancja (w CX7 miało być 5-5.6 Ohm), wyszło 6 Ohm, w granicy błędu, inna skrzynia więc przyjąłem że jest OK. Sprawdzam na kostce przy TCM, nie pokazuje rezystancji, czyli jestem blisko


Pytanie tylko jakim cudem ten przewód się poddał, gazownicy w tym rejonie nie walczyli w ogóle. Nie wnikam, piję piwko

