
Będę wdzięczny za opinie użytkowników.
Michał
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
BTW byłem kiedyś na jeździe testowej Yeti (cakiem fajne auto) i przestraszyłem dealera (i siebie) próbująć zredukować z 4 na 2 przed rondem - skończyło się zablokowaniem kół właśnie dzięki takiemu "systemowi bezpieczeństwa". W życiu bym nie pomyślał że wsadzą coś takiego do Miaty...
Trzeba dbać o swoje NA/NB, bo w ND pewnie nie da się wyłączyć kontroli trakcji...
mszczyrek pisze:Źle - standardowo jest aktywny
mszczyrek pisze:próbująć zredukować z 4 na 2 przed rondem
Fiveopac pisze:Fabrycznie pewnie nie
mszczyrek pisze:Zawsze redukuję z miedzygazem - czasem "wiosłuje" przed światłami z 4 do 1 dla samej przyjemności, zwłaszcza kiedy jadę Miatą.
Ruff pisze:Za niedługo zabronią wszywać w spodnie męskie zamki błyskawiczne, żeby sobie jeden z drugi ptaka przypadkiem nie przyciął jak nie pomyśli, że się najpierw chowa a potem zapina a nie na odwrót...![]()
![]()
mszczyrek pisze:do pracy chodzę pieszo, mieszkam w małym mieście - polecam
mszczyrek pisze:Zawsze redukuję z miedzygazem - czasem "wiosłuje" przed światłami z 4 do 1 dla samej przyjemności
Szczupak pisze:nigdy nie ogarniałem wielkiego problemu tych ludzi, którym się blokował pedał gazu. czy ktoś mi może wyjaśnić, czemu nie można w takiej sytuacji wrzucić na luz?