Z uwagi że lubie przeskakiwać po utworach muzycznych i na aktualne przepisy prawa ruchu drogowego - zakaz trzymania telefonu w dłoni nawet podczas oczekiwania na zielone światło, wpadłem na pomysł małego modu, który dotychczas stosowałem na motocyklu.
Na miejsce oryginalnego klaksonu w Momo Corse wpadł zaprojektowany pod uchwyt SP-Connect, wydruk 3D opracowany przez Autopaga.
Wydruk 3D, w którym został osadzony uchwyt SP-Connect, jest osadzony wewnątrz naby quick release i dociśnięty poprzez o-ring i pierścień zewnętrzny do wieńca kierownicy.
Telefon jedynie minimalnie zasłania dół zegarów i dolne kontrolki na clusterze (zdjęcie zrobione z wysokości oczu kierowcy).
Klakson mam przeniesiony na prawą manetkę (dodawanie gazu na tempomacie).
Cała modyfikacja jest w pełni odwracalna.
Pomysł z uchwytem na telefon na przedniej szybie odpadł, bo siedzę w kuble mocno wyfiknietym do tyłu (mam kolana na wysokości piersi) i dopięty jestem pasami szelkowymi.
Sprawdzę podczas jazdy jak wyglada sprawa z wibracjami na telefonie ponieważ w telefonach, w których jest mechaniczna stabilizacja aparatu, można uszkodzić silniczek kiedy włączy się aparat podczas wtrząsów. Z tego też powodu przestałem montować telefonu na kierownicy motocykla. SP-Connect wprowadził co prawda tłumik drgań do oferty, ale spotkałem się z negatywnymi ocenami użytkowników. Zobaczę jak będzie w aucie.
Montaż telefonu na kierownicy
Momo Corse + SP-Connect + iPhone
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1053
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
- Załączniki
-
- IMG_5031.jpeg (2.26 MiB) Przejrzano 926 razy
-
- IMG_5263.JPG (1.86 MiB) Przejrzano 926 razy
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak miałem NA, to chodziło mi coś takiego po głowie. Problemem było ładowanie telefonu, dlatego myślałem o konfiguracji z telefonem na trzymaku z ładowarką, a w miejscu klaksonu z donglem bluetooth do zmiany utworów. Skończyło się na zmienianiu utworów z poziomu trzymaka 

ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
-
- Posty: 1053
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Pojeździłem i mogę potwierdzić, że nadmiernych wtrząsów i wibracji brak. Super sprawa, że w czasie stania na światłach, można obsługiwać telefon obiema rękami w tym samym czasie. Jedyny minus to w mieście przy duzej ilosci kręcenie kierownicą ekran praktycznie jest podświtlony cały czas, ale myślę, że i to można zmienic w ustawieniach. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji.
Myślałem o podłączeniu telefonu poprzez moduł bluetooth do ECU Mastera poprzez aplikache RealDush, aby mieć dostęp do parametrów auta/silnika, ale widzę, że aplikacja działa tylko w pozycji horyzontalnej telefonu.
Myślałem o podłączeniu telefonu poprzez moduł bluetooth do ECU Mastera poprzez aplikache RealDush, aby mieć dostęp do parametrów auta/silnika, ale widzę, że aplikacja działa tylko w pozycji horyzontalnej telefonu.
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm