Montaż telefonu na kierownicy
: 27 lut 2023, 12:32
Z uwagi że lubie przeskakiwać po utworach muzycznych i na aktualne przepisy prawa ruchu drogowego - zakaz trzymania telefonu w dłoni nawet podczas oczekiwania na zielone światło, wpadłem na pomysł małego modu, który dotychczas stosowałem na motocyklu.
Na miejsce oryginalnego klaksonu w Momo Corse wpadł zaprojektowany pod uchwyt SP-Connect, wydruk 3D opracowany przez Autopaga.
Wydruk 3D, w którym został osadzony uchwyt SP-Connect, jest osadzony wewnątrz naby quick release i dociśnięty poprzez o-ring i pierścień zewnętrzny do wieńca kierownicy.
Telefon jedynie minimalnie zasłania dół zegarów i dolne kontrolki na clusterze (zdjęcie zrobione z wysokości oczu kierowcy).
Klakson mam przeniesiony na prawą manetkę (dodawanie gazu na tempomacie).
Cała modyfikacja jest w pełni odwracalna.
Pomysł z uchwytem na telefon na przedniej szybie odpadł, bo siedzę w kuble mocno wyfiknietym do tyłu (mam kolana na wysokości piersi) i dopięty jestem pasami szelkowymi.
Sprawdzę podczas jazdy jak wyglada sprawa z wibracjami na telefonie ponieważ w telefonach, w których jest mechaniczna stabilizacja aparatu, można uszkodzić silniczek kiedy włączy się aparat podczas wtrząsów. Z tego też powodu przestałem montować telefonu na kierownicy motocykla. SP-Connect wprowadził co prawda tłumik drgań do oferty, ale spotkałem się z negatywnymi ocenami użytkowników. Zobaczę jak będzie w aucie.
Na miejsce oryginalnego klaksonu w Momo Corse wpadł zaprojektowany pod uchwyt SP-Connect, wydruk 3D opracowany przez Autopaga.
Wydruk 3D, w którym został osadzony uchwyt SP-Connect, jest osadzony wewnątrz naby quick release i dociśnięty poprzez o-ring i pierścień zewnętrzny do wieńca kierownicy.
Telefon jedynie minimalnie zasłania dół zegarów i dolne kontrolki na clusterze (zdjęcie zrobione z wysokości oczu kierowcy).
Klakson mam przeniesiony na prawą manetkę (dodawanie gazu na tempomacie).
Cała modyfikacja jest w pełni odwracalna.
Pomysł z uchwytem na telefon na przedniej szybie odpadł, bo siedzę w kuble mocno wyfiknietym do tyłu (mam kolana na wysokości piersi) i dopięty jestem pasami szelkowymi.
Sprawdzę podczas jazdy jak wyglada sprawa z wibracjami na telefonie ponieważ w telefonach, w których jest mechaniczna stabilizacja aparatu, można uszkodzić silniczek kiedy włączy się aparat podczas wtrząsów. Z tego też powodu przestałem montować telefonu na kierownicy motocykla. SP-Connect wprowadził co prawda tłumik drgań do oferty, ale spotkałem się z negatywnymi ocenami użytkowników. Zobaczę jak będzie w aucie.