Siemanko
Na wstępie napisze jakie mam autko:
nbfl 2001 z wrzuconym turbo i na fabrycznym ecu z detem3
Cały Internet przeszukany i nic nie mogę znaleźć, więc pomyślałem, że zapytam na forum.
Problem mam z mazdą taki:
Gdy ją rozgrzeje do temperatury pracy i zgaszę auto, pójdę np. do sklepu, tankuje czy coś innego. Chce ją potem zapalić to odpala normalnie ale zawsze po 8 sekundach gaśnie. Jakby była jakaś blokada.
Czasem pomaga włączyć gorący nawiew na maxa i czekać aż zamiast gorącego powietrza będzie dmuchało zimne. Wtedy potrafi odpalić i juz normalnie jeździ.
Jakieś tropy albo co mogę sprawdzić? Najbardziej mnie zastanawia, że nie jest to losowy czas po jakim gaśnie, a zawsze jest to 7/8 sekund.
Mazda gaśnie na ciepłym zawsze po 8 sekundach po odpaleniu
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 mar 2022, 1:16
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6t
- Lokalizacja: Szczecin
Ja miałem kiedyś w NBFL takie coś z odcięciem zapłonu włozonym niefabrycznie - układ grzał się od ciepłego powietrza i powodował falowanie obrotów lub gaśnięcie silnika. Jesli jest to powtarzalne - trzeba przejrzeć elektrykę...
Była: Srebrna NBfl 1.6
Jest: Copper Mica NCFL 2.0 PRHT
Jest: Copper Mica NCFL 2.0 PRHT