Tein Street Advance Z
Regulacja tłumienia
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam, rozmyślam sobie ostatnio o regulacji tłumienia w Tein Street Advance Z (NB). I mam pytanie, podobno jest 16 klików regulacji, odkryłem że na przodzie mam 24, tak ma być? I drugie, jak to u siebie macie ustawione? ja póki co tak testuje po swojemu, krążę po okolicy na określone drogi i sprawdzam jakie odczucia mam ze zmiany tłumienia, czy tam twardości Póki co moim problemem jest zaspawany dyfer i na parkingach jak koło przeskakuje to całe auto mi się buja przód tył (na sztywniejszym mniej) ale biorę pod uwagę to że spaw i że reszta mojego zawieszenia domaga się zmiany. Ale z takich moich odczuć, to na miększym się mi przyjemniej jeździ, po niedziałającym ta-technix to dla mnie teraz przyjemność jeździć po gorszych drogach, ale lepszych widokach Dużo łatwiej mi wyczuć co się dzieje z autem, nawet poślizgi przyjemniejsze są Czekam na wasze jakieś opinie co do ustawień tego gwintu itp, czy ktoś tak jak ja, ma spaw i może mi coś doradzić na to bujanie Wiem, wsadzić torsen jak będę wiedział o tańszej alternatywie to chętnie to zrobię
Hej, co do ustawienia twardości to jest, żeby nie przekraczać 16 opcji, przekręcając za dużo i jeżdżąc w takim ustawieniu można je uszkodzić.
https://teinusa-blog.com/adjusting-damp ... -coilover/
https://www.tein.co.jp/e/question/gensui.html
Tańsza alternatywa dla torsena? Super fuji
https://teinusa-blog.com/adjusting-damp ... -coilover/
https://www.tein.co.jp/e/question/gensui.html
Tańsza alternatywa dla torsena? Super fuji
- Żółwik
- Donator
- Posty: 414
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 Satsuki
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Dokręć na maksa w prawo, to jest najtwardsze ustawienie i od tego momentu w lewo masz 16 stopni regulacji, dalej nie kręć, tak jak w linku powyżej. Na bujanie polecam grubsze staby, dopiero wtedy zawias zacznie działać jak należy i odczujesz w pełni jego korzyści. Zwiększy się nieco sztywność zawieszenia, ale zniwelujesz ją odkręceniem zawieszenia o 2-3 stopnie a stabilność się zdecydowanie poprawi i auto nie będzie się huśtać. Sam gwint bez grubszych stabilizatorów to moim zdaniem półśrodek.
Spoko, teraz prawidłowo to zrobiłem (tak to jest nie czytać instrukcji, bo po co to komu ) Po prostu myślałem że jest 16 stopni i zawsze co tyle wyliczyłem to więcej nie kręciłem, bo się bałem ze zepsuje aż ruszyłem dalej i wtedy ogarnąłem że jest więcej. Z tym że nie pamiętam czy punkt zerowy brałem od sztywnego. Aktualnie od sztywnego zjechałem sobie 4 stopnie i tak zostawiłem. O grubszych stabach w sumie nie pomyślałem że będą mieć też wpływ na przechył przód tył, ale rozumiem że to wszystko ze sobą współpracuje i inaczej wtedy całe zawieszenie będzie pracować, teraz będę miał to na uwadze, jak tylko będą PLNy to zainwestuje. Dzięki jeszcze raz.