[NBFL] Jak obniżyć z głową
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Jak widzę, na forum wiele z Was ma temat w małym paluszku. Szukałem podpowiedzi, ale nadal jestem głupi.
Chciałbym swoją panienkę nieco obniżyć - ale tak, żeby nie dzwoniły mi plomby. Autko jeździ na 16-tkach i eksploatowane jest weekendowo. Na tor się nie wybieram, ale też muszę brać pod uwagę, że czasem jeżdżę drogami, którym daleko do europejskiego standardu jeśli chodzi o nawierzchnię.
No i tu pytanie - co zrobić, żeby pójść trochę w dół, żeby nie odebrać sobie szansy wjazdu do garażu i nie żałować modyfikacji na każdym progu zwalniającym? Ile zejść w dół? Czy zawieszenie ze Sportive z Bilsteinami B6 jest niższe niż standardowe? Czy raczej szukać jakiegoś gwinta? Liczę na praktyków
Pacjentka poniżej:
Chciałbym swoją panienkę nieco obniżyć - ale tak, żeby nie dzwoniły mi plomby. Autko jeździ na 16-tkach i eksploatowane jest weekendowo. Na tor się nie wybieram, ale też muszę brać pod uwagę, że czasem jeżdżę drogami, którym daleko do europejskiego standardu jeśli chodzi o nawierzchnię.
No i tu pytanie - co zrobić, żeby pójść trochę w dół, żeby nie odebrać sobie szansy wjazdu do garażu i nie żałować modyfikacji na każdym progu zwalniającym? Ile zejść w dół? Czy zawieszenie ze Sportive z Bilsteinami B6 jest niższe niż standardowe? Czy raczej szukać jakiegoś gwinta? Liczę na praktyków
Pacjentka poniżej:
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
To ja polecę to co miałem, czyli B6 + sprężyny H&R.
Lub klasyka gatunku czyli B6 + sprężyny Eibach.
Schodzisz -35 mm.
Budżetowo i dobrze.
Jako STAGE 2 grubszy STAB przód, tył zostawić serię.
Jeśli poważniejsze wypady na tor to już jakiś dobry gwint, a jeśli nie to będziesz zadowolony
Miałem też sprężyny z Sportiva 2 Miaty temu, ale z perspektywy czasu uważam teraz że nie warto, obniżało tyle co nic.
Lub klasyka gatunku czyli B6 + sprężyny Eibach.
Schodzisz -35 mm.
Budżetowo i dobrze.
Jako STAGE 2 grubszy STAB przód, tył zostawić serię.
Jeśli poważniejsze wypady na tor to już jakiś dobry gwint, a jeśli nie to będziesz zadowolony
Miałem też sprężyny z Sportiva 2 Miaty temu, ale z perspektywy czasu uważam teraz że nie warto, obniżało tyle co nic.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- flatline
- Donator
- Posty: 2192
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Jest jeszcze mało pamiętana alternatywa - sprężyny Teina, obniżają 20-25 mm, bardziej równomiernie niż eibachy i z B6 dają radę do daily.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Podziękował za sugestie. Rozumiem, że macie doświadczenia własne w obu przypadkach? Nie wiem czy bardziej nie przekonuje mnie -25mm od TEIN'a. Trochę się boję, że 35mm w dół jednak będzie odczuwalne na nierównościach.
I pytanie dodatkowe - uważacie że warto rozważać używane zawieszenia, czy to raczej wątpliwa oszczędność?
Jak miesiąc temu rozmawiałem z Pepegiem, to mówił, że Bilsteinów nie da się teraz kupić w Europie. Wszystko sprzedane.Scyzor pisze:Podziękował za sugestie. Rozumiem, że macie doświadczenia własne w obu przypadkach? Nie wiem czy bardziej nie przekonuje mnie -25mm od TEIN'a. Trochę się boję, że 35mm w dół jednak będzie odczuwalne na nierównościach.
I pytanie dodatkowe - uważacie że warto rozważać używane zawieszenia, czy to raczej wątpliwa oszczędność?
Ja miałem w mojej NBFL fabryczne B6 i jakieś sprężyny -30mm. Mam teraz gwint od Jukaki i jest o niebo wygodniej na -35.
- flatline
- Donator
- Posty: 2192
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Co do używek to u mnie 2 do 1 - kupiłem używane bilki w ciemno z UK, sprawdziłem w zerkopolu i było cacy, bile do NA tez używki i jeżdżą do tej pory, gwint do NC z problemami, skończyło się wymianą na nowy, nieużywany.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
W dwóch NBFL miałem używane B6 i było wszystko ok. ( kupowałem na forum ).
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
A ja - zawsze polecający rozwiązanie B6/B8-ProKit ... polecę gwint.
Szczególnie, jeżeli obawiasz się wysokości.
Obecnie mam Teina Super Street - wysokość: minimalnie wyżej niż na B6+ProKit ... i nic nie przycieram.
Moja połowica w NCFLu musi pod kątem na wszystko najeżdżać, a ja ma wprost i nawet czasami potrafię się zagapić z prędkością (kto jeździ na obniżonym zawiasie zna ten dźwięk na pamięć ) i nadal nie przycieram.
Samochód wizualnie raczej nie stracił, nie jest kozą, ustawiam sobie twardość jak chcę i ... zbieram na EDFC (spodoba Ci się - google it).
Mam wrażenie jakbym jeździł na serii, ale zdecydowanie przyjemniej jest na Teinie niż serii w zakrętach.
Pytanie - czy musisz mieć nowe (wtedy zbadałbym zakątki forum i odnalazł naszego lokalnego mistrza od modyfikacji Bilsteinów - ustawi idealnie pod Ciebie, ale tanio nie będzie) czy jesteś gotów zaryzykować i kupić jakiś gwint z wyższej półki, ale używany.
Natomiast oczywiście na B6 i -35 nie ma tragedii - ale jest pewien komfort z możliwości wyregulowania wysokości w gwincie jednak.
Szczególnie, jeżeli obawiasz się wysokości.
Obecnie mam Teina Super Street - wysokość: minimalnie wyżej niż na B6+ProKit ... i nic nie przycieram.
Moja połowica w NCFLu musi pod kątem na wszystko najeżdżać, a ja ma wprost i nawet czasami potrafię się zagapić z prędkością (kto jeździ na obniżonym zawiasie zna ten dźwięk na pamięć ) i nadal nie przycieram.
Samochód wizualnie raczej nie stracił, nie jest kozą, ustawiam sobie twardość jak chcę i ... zbieram na EDFC (spodoba Ci się - google it).
Mam wrażenie jakbym jeździł na serii, ale zdecydowanie przyjemniej jest na Teinie niż serii w zakrętach.
Pytanie - czy musisz mieć nowe (wtedy zbadałbym zakątki forum i odnalazł naszego lokalnego mistrza od modyfikacji Bilsteinów - ustawi idealnie pod Ciebie, ale tanio nie będzie) czy jesteś gotów zaryzykować i kupić jakiś gwint z wyższej półki, ale używany.
Natomiast oczywiście na B6 i -35 nie ma tragedii - ale jest pewien komfort z możliwości wyregulowania wysokości w gwincie jednak.
Jeśli mówisz o Jukace, to robi już też swoją konstrukcję. Teraz do NB jest wersja na Bilsteinach i wersja lepsza, już nie na bilach, jego autorstwa.Arvi pisze:A ja - zawsze polecający rozwiązanie B6/B8-ProKit ... polecę gwint.
Szczególnie, jeżeli obawiasz się wysokości.
Obecnie mam Teina Super Street - wysokość: minimalnie wyżej niż na B6+ProKit ... i nic nie przycieram.
Moja połowica w NCFLu musi pod kątem na wszystko najeżdżać, a ja ma wprost i nawet czasami potrafię się zagapić z prędkością (kto jeździ na obniżonym zawiasie zna ten dźwięk na pamięć ) i nadal nie przycieram.
Samochód wizualnie raczej nie stracił, nie jest kozą, ustawiam sobie twardość jak chcę i ... zbieram na EDFC (spodoba Ci się - google it).
Mam wrażenie jakbym jeździł na serii, ale zdecydowanie przyjemniej jest na Teinie niż serii w zakrętach.
Pytanie - czy musisz mieć nowe (wtedy zbadałbym zakątki forum i odnalazł naszego lokalnego mistrza od modyfikacji Bilsteinów - ustawi idealnie pod Ciebie, ale tanio nie będzie) czy jesteś gotów zaryzykować i kupić jakiś gwint z wyższej półki, ale używany.
Natomiast oczywiście na B6 i -35 nie ma tragedii - ale jest pewien komfort z możliwości wyregulowania wysokości w gwincie jednak.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Dokładnie o nim (mam fatalną pamięć to ksywek).polly pisze: ↑30 lip 2021, 9:39Jeśli mówisz o Jukace, to robi już też swoją konstrukcję. Teraz do NB jest wersja na Bilsteinach i wersja lepsza, już nie na bilach, jego autorstwa.Arvi pisze:A ja - zawsze polecający rozwiązanie B6/B8-ProKit ... polecę gwint.
Szczególnie, jeżeli obawiasz się wysokości.
Obecnie mam Teina Super Street - wysokość: minimalnie wyżej niż na B6+ProKit ... i nic nie przycieram.
Moja połowica w NCFLu musi pod kątem na wszystko najeżdżać, a ja ma wprost i nawet czasami potrafię się zagapić z prędkością (kto jeździ na obniżonym zawiasie zna ten dźwięk na pamięć ) i nadal nie przycieram.
Samochód wizualnie raczej nie stracił, nie jest kozą, ustawiam sobie twardość jak chcę i ... zbieram na EDFC (spodoba Ci się - google it).
Mam wrażenie jakbym jeździł na serii, ale zdecydowanie przyjemniej jest na Teinie niż serii w zakrętach.
Pytanie - czy musisz mieć nowe (wtedy zbadałbym zakątki forum i odnalazł naszego lokalnego mistrza od modyfikacji Bilsteinów - ustawi idealnie pod Ciebie, ale tanio nie będzie) czy jesteś gotów zaryzykować i kupić jakiś gwint z wyższej półki, ale używany.
Natomiast oczywiście na B6 i -35 nie ma tragedii - ale jest pewien komfort z możliwości wyregulowania wysokości w gwincie jednak.
To zdecydowanie zacząłbym każdy pomysł na obniżenie fury / poprawienie właściwości jezdnych od rozmowy z nim.
Co tu dużo mówić... Mam od niego zawias i jest świetny. Idealnie wybiera nierówności, jest sztywno, ale możliwie komfortowo. Dla mnie idealnie.Arvi pisze:Dokładnie o nim (mam fatalną pamięć to ksywek).polly pisze: ↑30 lip 2021, 9:39Jeśli mówisz o Jukace, to robi już też swoją konstrukcję. Teraz do NB jest wersja na Bilsteinach i wersja lepsza, już nie na bilach, jego autorstwa.Arvi pisze:A ja - zawsze polecający rozwiązanie B6/B8-ProKit ... polecę gwint.
Szczególnie, jeżeli obawiasz się wysokości.
Obecnie mam Teina Super Street - wysokość: minimalnie wyżej niż na B6+ProKit ... i nic nie przycieram.
Moja połowica w NCFLu musi pod kątem na wszystko najeżdżać, a ja ma wprost i nawet czasami potrafię się zagapić z prędkością (kto jeździ na obniżonym zawiasie zna ten dźwięk na pamięć ) i nadal nie przycieram.
Samochód wizualnie raczej nie stracił, nie jest kozą, ustawiam sobie twardość jak chcę i ... zbieram na EDFC (spodoba Ci się - google it).
Mam wrażenie jakbym jeździł na serii, ale zdecydowanie przyjemniej jest na Teinie niż serii w zakrętach.
Pytanie - czy musisz mieć nowe (wtedy zbadałbym zakątki forum i odnalazł naszego lokalnego mistrza od modyfikacji Bilsteinów - ustawi idealnie pod Ciebie, ale tanio nie będzie) czy jesteś gotów zaryzykować i kupić jakiś gwint z wyższej półki, ale używany.
Natomiast oczywiście na B6 i -35 nie ma tragedii - ale jest pewien komfort z możliwości wyregulowania wysokości w gwincie jednak.
To zdecydowanie zacząłbym każdy pomysł na obniżenie fury / poprawienie właściwości jezdnych od rozmowy z nim.
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
No i bądź tu mądry...
Ktoś tu swego czasu na forum mnie bardzo zniechęcał do gwintu, twierdząc że B6 daje znacznie większą pewność prowadzenia w zakrętach.
Dzięki za głos - muszę się rozejrzeć i oszacować koszty poszczególnych opcji.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Ale ZAWSZE gwint będzie lepszą opcją. Chociażby z tego powodu że masz możliwość regulacji.
Przy B6/Eibach schodzisz na -35 koniec kropka. Lub B6/H&R. To jest gotowe rozwiązanie przy którym nie ma wtopy , sprawdzone na forum, również przeze mnie .
Tylko jest to gotowe rozwiązanie tańsze.
Gwint droższy, lepszy wszystko zależy ile chcesz wydać.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Wydaje mi się, że w niektórych przypadkach wszystko rozbija się o kilka rzeczy.
Wpierw było B6 do NA. Dla twardych zawodników.
Później pojawił się setup z ProKit i to była mega zabawa samochodem, ale koszt był spory.
Nie był to zestaw dla każdego, ale robił furze mega dobrze (moim zdaniem).
Gdy pojawiły się B6 do drugiej MX5 (z tego co pamiętam, to nowa generacja amorów jest) i inne mocowania górne, które jednak trochę też wybierają, to okazał się, że żółty zawias jest całkiem-całkiem. Z ProKitem niewiele na komforcie stracił i stał się takim relatywnie tanim sposobem na obniżenie fury, nie robiąc tego na budżetowym gwintowanym zawieszeniu, który jednak trochę MX-5 ujmuje.
Nie ma co wchodzić w NC, bo tam na serii można trochę niżej zejść i też jest fajnie.
Gwint, szczególnie z normalnej półki cenowej (nie TA TESCO) już zaczyna robić robotę, a im drożej tym milej, ale i lepiej (podobno się za to mocno przepłaca, ale (ślinię się do) B16).
Natomiast przyzwoity gwint to półka cenowa naszego speca od zawieszenia (Jukka?), który - jak widzisz powyżej - ma potężną bazę mega zadowolonych klientów (nawet wśród malkontentów). Zacząłbym do niego (je tego nie zrobiłem, bo wtedy chyba jeszcze nie robił).
Wpierw było B6 do NA. Dla twardych zawodników.
Później pojawił się setup z ProKit i to była mega zabawa samochodem, ale koszt był spory.
Nie był to zestaw dla każdego, ale robił furze mega dobrze (moim zdaniem).
Gdy pojawiły się B6 do drugiej MX5 (z tego co pamiętam, to nowa generacja amorów jest) i inne mocowania górne, które jednak trochę też wybierają, to okazał się, że żółty zawias jest całkiem-całkiem. Z ProKitem niewiele na komforcie stracił i stał się takim relatywnie tanim sposobem na obniżenie fury, nie robiąc tego na budżetowym gwintowanym zawieszeniu, który jednak trochę MX-5 ujmuje.
Nie ma co wchodzić w NC, bo tam na serii można trochę niżej zejść i też jest fajnie.
Gwint, szczególnie z normalnej półki cenowej (nie TA TESCO) już zaczyna robić robotę, a im drożej tym milej, ale i lepiej (podobno się za to mocno przepłaca, ale (ślinię się do) B16).
Natomiast przyzwoity gwint to półka cenowa naszego speca od zawieszenia (Jukka?), który - jak widzisz powyżej - ma potężną bazę mega zadowolonych klientów (nawet wśród malkontentów). Zacząłbym do niego (je tego nie zrobiłem, bo wtedy chyba jeszcze nie robił).
Tein Street Advance Z - auto jedzie świetnie, bardzo responsywne, zwarte, nie przyciera, jest dość nisko jak mi się podoba, mogę zejść ile chce, ale konieczne przy obniżaniu było podgięcie rantów błotnika. W maździe są na dość ostre oryginalne i jest ryzyko że poszatkują oponę na ostrym dobiciu (jeśli mocno obniżyłeś auto i dopuszczasz że w krytycznej sytuacji coś przytrze)
Haczyk ? To stary samochód (jak każde nbfl) i konieczna była wymiana gum w zawieszeniu. A jak już zawiechę ruszasz to i wypadało by mieć nowe śruby mimośrodowe. No i nowe wahacze, jeśli Twoje są pordzewiałe... Koniec końców nowe gumy, nowe śruby, nowy gwint, zdjęcie wszystkiego, wymiana, montaż, geometria - wyszło w okolicach 8 tysięcy... Na początku żałowałem, ale jak zrobiłem po europie 3000km i złoiłem dupę na górskiej drodze panamerze - już nie wyrzucam sobię że kupiłbym za to drugą nb
Haczyk ? To stary samochód (jak każde nbfl) i konieczna była wymiana gum w zawieszeniu. A jak już zawiechę ruszasz to i wypadało by mieć nowe śruby mimośrodowe. No i nowe wahacze, jeśli Twoje są pordzewiałe... Koniec końców nowe gumy, nowe śruby, nowy gwint, zdjęcie wszystkiego, wymiana, montaż, geometria - wyszło w okolicach 8 tysięcy... Na początku żałowałem, ale jak zrobiłem po europie 3000km i złoiłem dupę na górskiej drodze panamerze - już nie wyrzucam sobię że kupiłbym za to drugą nb
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Tego nie brałem pod uwagę, a chyba faktycznie warto przewidzieć, że taka ingerencja w zawias, to nie tylko wymiana amorków i sprężyn.
Muszę chyba zrobić najpierw jakiś porządny, kompleksowy przegląd zawieszenia zanim wezmę się za takie plany
- EasyCheesy
- Donator
- Posty: 43
- Rejestracja: 05 sie 2021, 23:49
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Mielec
Sorry, że odkopuje temat ale sam zamierzam obniżyć swoją nbfl w przyszłym roku i również szukam tego co Ty. Jakiś update? Zdecydowałeś się? Moj mechanik polecił mi gwint i chyba pójdę w tę stronę. Nie wiem tylko jeszcze co konkretnie wybrać i o ile obniżyć.
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Nie ma za co przepraszaćEasyCheesy pisze: ↑24 lis 2022, 13:40Sorry, że odkopuje temat ale sam zamierzam obniżyć swoją nbfl w przyszłym roku i również szukam tego co Ty. Jakiś update? Zdecydowałeś się? Moj mechanik polecił mi gwint i chyba pójdę w tę stronę. Nie wiem tylko jeszcze co konkretnie wybrać i o ile obniżyć.
Ja się zdecydowałem, ale na realizację wciąż czekam.
Idę w standardowy komplet Bilstein B6 + Eibach Pro kit.
- EasyCheesy
- Donator
- Posty: 43
- Rejestracja: 05 sie 2021, 23:49
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Mielec
Dzięki za odpowiedź. Jak już będzie po operacji, to poproszę o sesje zdjęciową.@Scyzor
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Zrobi się. Ale to raczej na wiosnę, bądź wczesnym latem. Zimą nie wyjeżdżam z garażuEasyCheesy pisze: ↑25 lis 2022, 6:01Dzięki za odpowiedź. Jak już będzie po operacji, to poproszę o sesje zdjęciową.@Scyzor
Tak na marginesie - inspiracją dla mnie był wózek kolegi @Grabola - jak wygląda, to możesz zajrzeć TUTAJ
- EasyCheesy
- Donator
- Posty: 43
- Rejestracja: 05 sie 2021, 23:49
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Mielec
Całkiem spoko. Czyli mówisz że progi nie będą straszne na takim setupie?Scyzor pisze: ↑25 lis 2022, 9:39Zrobi się. Ale to raczej na wiosnę, bądź wczesnym latem. Zimą nie wyjeżdżam z garażuEasyCheesy pisze: ↑25 lis 2022, 6:01Dzięki za odpowiedź. Jak już będzie po operacji, to poproszę o sesje zdjęciową.@Scyzor
Tak na marginesie - inspiracją dla mnie był wózek kolegi @Grabola - jak wygląda, to możesz zajrzeć TUTAJ
- Scyzor
- Donator
- Posty: 890
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Tego nie powiedziałemEasyCheesy pisze: ↑25 lis 2022, 9:50Całkiem spoko. Czyli mówisz że progi nie będą straszne na takim setupie?
A na poważnie - progi raczej problemem nie będą. Trzeba się wystrzegać jedynie wysokich krawężników
Progi nie są problemem, chyba, że jakieś samoróbki z kostki - trzeba je na ukos przejeżdżać. W sezonie tak z 2 - 3 obcierki spodem zaliczam ale to podłużnicami w połowie szerokości samochodu, ale tam akurat nic się nie dzieje i łatwo psiknąć tam jakąś izolacją.Scyzor pisze: ↑25 lis 2022, 18:26Tego nie powiedziałemEasyCheesy pisze: ↑25 lis 2022, 9:50Całkiem spoko. Czyli mówisz że progi nie będą straszne na takim setupie?
A na poważnie - progi raczej problemem nie będą. Trzeba się wystrzegać jedynie wysokich krawężników
Na krawężniki nie wjeżdżam. Polecam wszystkim patent na tablicę podwieszona pod zderzakiem, wiadomo kiedy jest za wysoko, bo słychać jak obciera i wtedy można za wczasu się wycofać nie niszcząc zderzaka.
Wrzucam fotki jak jak koła siadły przy B6+prokit+dystanse 25 mm i jak mam tablicę zamontowaną.
- Załączniki
-
- 20210801_180355.jpg (4.15 MiB) Przejrzano 4109 razy
-
- 20200419_135451.jpg (4.04 MiB) Przejrzano 4109 razy
-
- 20200419_135419.jpg (2.61 MiB) Przejrzano 4109 razy
-
- 20200419_135334.jpg (4.31 MiB) Przejrzano 4109 razy
- EasyCheesy
- Donator
- Posty: 43
- Rejestracja: 05 sie 2021, 23:49
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Mielec
Zdecydowałem się na b6+pro kit ale znalazłem też b12: https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-e ... 3088492175
No i teraz pytanie: jak bardzo się one różnią? Bo cenowo jest tak samo.
No i teraz pytanie: jak bardzo się one różnią? Bo cenowo jest tak samo.
- EasyCheesy
- Donator
- Posty: 43
- Rejestracja: 05 sie 2021, 23:49
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Mielec
@Scyzor Wołam Cię, bo założyłem b6+pro kit do tego wleciały właśnie felgi 16" i tak to wygląda: