Witajcie!
Potrzebuję pomocy z dobraniem sprężyn do bilków b6, chciałbym aby wóz zszedł nisko.
Z tego co patrzyłem to w zestawach dają PRO-KIT ale obniżenie to tylko 25mm. Wydaje mi się że to troszkę za mało.
Znalazłem fajną opcję, a przynajmniej tak mi się wydaje, czyli sprężyny H&R. Na stronie piszą że obniża o 40mm.
Czytałem na stronie bilsteinpolska że, sprężyny mogą być do 40mm:
"Zdecydowanym atutem serii B6 jest możliwość montażu w połączeniu z seryjnymi sprężynami, jak również obniżającymi do 40mm."
Czyli teoretycznie nie powinno być problemu. Jeśli ktoś jeździ na takim setupie, jakie odczucia?
NA bilstein b6
Jakie sprężyny do b6?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- kaminskillest91
- Donator
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 sty 2021, 21:47
- Model: NA
- Wersja: '91 1.6
- Lokalizacja: Żywiec
- kaminskillest91
- Donator
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 sty 2021, 21:47
- Model: NA
- Wersja: '91 1.6
- Lokalizacja: Żywiec
Ja miałem zestaw pro kit -25mm + bille b6 . Przy czym warto tutaj rozróżnić Bille ori do NA i wersja z NB które ponoć są bardziej cywilizowane (Wtedy trzeba zmienić top mounty). Ja miałem wersję NA do tego tuleje poliuretanowe z Olkusza czerwone ( niby te bardziej miękkie) I dla mnie był dramat. Ocierka przy większości progów zwalniających w Warszawie jeśli nie były pokonywane pod ostrym skosem ale najgorszy był efekt strzału w kręgosłup na każdej najmniejszej dziurze. Kolega miał kilka zglebionych aut ze stajni mazdy w tym rx8 na gwincie i mówi że nigdy nie jeździł czymś tak twardym. Ogólnie nie polecam w tych pieniądzach lepiej zainwestować w gwint ew Kayaby Agx.kaminskillest91 pisze:Aż tak sztywno? Trzymało się drogi czy na każdej nierówności podskakiwało?
A co z obcieraniem, było jakieś?
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- Arthur
- Donator
- Posty: 311
- Rejestracja: 21 maja 2019, 15:12
- Model: NA
- Wersja: '97 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
Obcieranie jak obcieranie zależy gdzie jeździsz ale twardo jak w taczce. Ja jednak lubie troche wiecej cywilizacji w aucie i szybko zmieniłem na gwint Teina.kaminskillest91 pisze: ↑06 lip 2021, 17:04Aż tak sztywno? Trzymało się drogi czy na każdej nierówności podskakiwało?
A co z obcieraniem, było jakieś?
Na równiutkiej drodze bez zastrzeżeń ale jak wiadomo nie wszystkie drogi są idealne i tam się odechciewało jechać.
Jeśli bilsteiny w NB są bardziej cywilizowane, to ja nie chcę wiedzieć co się dzieje w NA... Miałem bile w mojej fabrycznie (Sportive) i po zmianie na gwint od Jukaki jestem szczęśliwym człowiekiem. Teraz wybiera kulturalnie nierówności, można przejechać normalnie przez tory poprzecznie. Bile na torach miały przetłumienie i miałem wrażenie, że mi plomby z zębów wypadną. Ogólnie nie polecam.
P.S. mam żółte poliuretany z Olkusza. Przy pierwszej lepszej okazji je też wyrzucę z auta .
P.S. mam żółte poliuretany z Olkusza. Przy pierwszej lepszej okazji je też wyrzucę z auta .