Witam Szanownych kolegów.
Mam problem Mx5 nbfl 1.8 146 Km.
Alternator sprawny, sprawdzany na stole. Dodatkowo zamieniłem z drugiej Mx5 alternatory. Jestem pewien ze altek jest sprawny, brak ładowania, świeci kontrolka ładowania.
Wyjde z siebie zaraz zamiast jeździć auto stoi.
pomysły
Ps. mam najnowszą autodate online brak schematów elektrycznych.
podpowiecie co może być lub ma ktoś schemat.
Pozdro
mx5 1.8 146 km brak ładowania
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jakie masz napięcie przy wolnych obrotach a jakie przy obciążeniu (włączone ogrzewanie tylnej szyby, dmuchawa na max i działające silniczki szyb)samsung pisze: ↑30 lip 2020, 20:03Witam Szanownych kolegów.
Mam problem Mx5 nbfl 1.8 146 Km.
Alternator sprawny, sprawdzany na stole. Dodatkowo zamieniłem z drugiej Mx5 alternatory. Jestem pewien ze altek jest sprawny, brak ładowania, świeci kontrolka ładowania.
Wyjde z siebie zaraz zamiast jeździć auto stoi.
pomysły
Ps. mam najnowszą autodate online brak schematów elektrycznych.
podpowiecie co może być lub ma ktoś schemat.
Pozdro
Na początek sprawdź połączenia elektryczne od alternatora plus standardowo stan łożyska i napiecie paska
Mam ten sam problem. Generalnie od pół roku jeżdżę z paląca się kontrolką ładowania i w gnieździe zapalniczki mam miernik napięcia 
Miałem sprawdzany alternator, napięcie między alternatorem i Acu, w samym alternaotrze i genralnie wszędzie jest okej.
Stanęło na tym, że prawdopodbnie coś się wydarzyło między alternatorem, a deską rozdzielczą ale nikomu już się niechce tego rozbierać.
I tak sobie żyję z tą lampą. Można sie przyzwczaić

Miałem sprawdzany alternator, napięcie między alternatorem i Acu, w samym alternaotrze i genralnie wszędzie jest okej.
Stanęło na tym, że prawdopodbnie coś się wydarzyło między alternatorem, a deską rozdzielczą ale nikomu już się niechce tego rozbierać.
I tak sobie żyję z tą lampą. Można sie przyzwczaić

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Na mellens.net nie ma schematów?
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jeśli kontrolka się swieci to bezpiecznik jest ok.
Mógłby ktoś zbadać, na sprawnym aucie, napięcia albo lepiej przebiegu oscyloskopem na 3 linach ecu powiązanych z ladowaniem. Wtedy byłoby łatwiej diagnozowac gdy jest coś nietak
przy użyciu Tapatalka
Mógłby ktoś zbadać, na sprawnym aucie, napięcia albo lepiej przebiegu oscyloskopem na 3 linach ecu powiązanych z ladowaniem. Wtedy byłoby łatwiej diagnozowac gdy jest coś nietak
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl