Stabilizatory
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
BNC Motoproject chyba przestało istnieć, a ja chciałbym wsadzić do swojej NB stabilizator około 27mm. Czy ktoś to produkuje? Polecicie jakąś konkretną markę? Mogę ściągnąć zza granicy jeżeli produkt będzie sprawdzony i ceny nie będą zabijały. Internety niestety milczą, znalazłem tylko stabilizatory do NC produkcji Eibacha za ponad 1500zł...
Flyin' miata robi zestawy i oddzielnie też można zakupić:
https://www.flyinmiata.com/miata-perfor ... parts.html
jest jeszcze Racing Beat
http://www.racingbeat.com/Miata-1990-20 ... -Bars.html
https://www.flyinmiata.com/miata-perfor ... parts.html
jest jeszcze Racing Beat
http://www.racingbeat.com/Miata-1990-20 ... -Bars.html
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Już je widziałem. Wysyłka z USA za chore pieniądze. W sumie to więcej niż za sam stabilizator.
Flyin Miata 229$ + wysyłka 316$
Ten drugi sklep też USA.
Jak sprawdzałem ile weźmie pośrednik za odbiór w usa i wysyłkę do Polski to niecałe 500zł, a nie wiem czy za jakich wymiarów nie podałem...
Flyin Miata 229$ + wysyłka 316$
Ten drugi sklep też USA.
Jak sprawdzałem ile weźmie pośrednik za odbiór w usa i wysyłkę do Polski to niecałe 500zł, a nie wiem czy za jakich wymiarów nie podałem...
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Moss sprzedaje stabilizatory cobaltaRoss pisze: ↑20 gru 2019, 16:54Już je widziałem. Wysyłka z USA za chore pieniądze. W sumie to więcej niż za sam stabilizator.
Flyin Miata 229$ + wysyłka 316$
Ten drugi sklep też USA.
Jak sprawdzałem ile weźmie pośrednik za odbiór w usa i wysyłkę do Polski to niecałe 500zł, a nie wiem czy za jakich wymiarów nie podałem...
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Chętnie wezmę używkę, dodałem nawet post na giełdzie, ale chciałbym to założyć razem z zawieszeniem już w styczniu... 
Tyle kasy za kawałek metalu, chore. BNC miało dobrą cenę, to się musieli zawinąć. No nic, trudno. Jak nie ma to nie ma, będę usiłował jakoś dorwać używkę. Btw. Do tego trzeba coś jeszcze dokupić? Fabryczne gumy raczej nie pasują, więc trzeba dokupić poli? Wolałbym jednak z racji użytkowania też w daily uniknąć polibushy.
I czy po wrzuceniu 27mm z przodu i zostawieniu serii z tyłu auto nie jest zbyt podsterowne?

Tyle kasy za kawałek metalu, chore. BNC miało dobrą cenę, to się musieli zawinąć. No nic, trudno. Jak nie ma to nie ma, będę usiłował jakoś dorwać używkę. Btw. Do tego trzeba coś jeszcze dokupić? Fabryczne gumy raczej nie pasują, więc trzeba dokupić poli? Wolałbym jednak z racji użytkowania też w daily uniknąć polibushy.
I czy po wrzuceniu 27mm z przodu i zostawieniu serii z tyłu auto nie jest zbyt podsterowne?
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Nie jest podsterowne. Miałem 26mm H&R w poprzedniej Miacie. I chętnie do obecnej też bym wrzucił jakby coś sie znalazło w dobrej cenie. Auto po wymianie staba z przodu bardziej sie słucha na kontre. Znika efekt "ryby" . Same pozytywy. Większa kontrola. Mniejsze przechyły w zakręcie.Ross pisze: ↑20 gru 2019, 18:51Chętnie wezmę używkę, dodałem nawet post na giełdzie, ale chciałbym to założyć razem z zawieszeniem już w styczniu...
Tyle kasy za kawałek metalu, chore. BNC miało dobrą cenę, to się musieli zawinąć. No nic, trudno. Jak nie ma to nie ma, będę usiłował jakoś dorwać używkę. Btw. Do tego trzeba coś jeszcze dokupić? Fabryczne gumy raczej nie pasują, więc trzeba dokupić poli? Wolałbym jednak z racji użytkowania też w daily uniknąć polibushy.
I czy po wrzuceniu 27mm z przodu i zostawieniu serii z tyłu auto nie jest zbyt podsterowne?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Super. W sumie jak wsadzę przedniego staba (jak gdzieś go dorwę...) i uznam, że jest źle, to zawsze mogę tylnego dokupić.Tomai pisze: ↑20 gru 2019, 22:00
Nie jest podsterowne. Miałem 26mm H&R w poprzedniej Miacie. I chętnie do obecnej też bym wrzucił jakby coś sie znalazło w dobrej cenie. Auto po wymianie staba z przodu bardziej sie słucha na kontre. Znika efekt "ryby" . Same pozytywy. Większa kontrola. Mniejsze przechyły w zakręcie.

- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Oczywiście możesz dołożyć:) Dodam jeszcze że zaczełem od wymiany obydwu i było baardzo nadsterownie , i dość nerwowo na mokrym. Dlatego wrzuciłem na tył z powrotem serię.Ross pisze: ↑20 gru 2019, 22:40Tomai pisze: ↑20 gru 2019, 22:00
Nie jest podsterowne. Miałem 26mm H&R w poprzedniej Miacie. I chętnie do obecnej też bym wrzucił jakby coś sie znalazło w dobrej cenie. Auto po wymianie staba z przodu bardziej sie słucha na kontre. Znika efekt "ryby" . Same pozytywy. Większa kontrola. Mniejsze przechyły w zakręcie.
Super. W sumie jak wsadzę przedniego staba (jak gdzieś go dorwę...) i uznam, że jest źle, to zawsze mogę tylnego dokupić.Ale dobrze wiedzieć, że sam przód też jest ok.
A co to za firma w Wawie która robi staby? Można prosić namiary?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Może grupowca by zrobić?
- TofikGST
- Posty: 220
- Rejestracja: 17 gru 2018, 21:40
- Model: NA
- Wersja: Eunos Roadster 1.8
- Lokalizacja: Jersey
Już wiem
https://www.google.com/search?client=ms ... x/kp/local
Parę lat już na ich stabie lata i nic się nie dzieje takie rekomendacja jest

https://www.google.com/search?client=ms ... x/kp/local
Parę lat już na ich stabie lata i nic się nie dzieje takie rekomendacja jest

-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Napisałem do nich i dostałem taką odpowiedź:TofikGST pisze: ↑22 gru 2019, 16:20Już wiem![]()
https://www.google.com/search?client=ms ... x/kp/local
Parę lat już na ich stabie lata i nic się nie dzieje takie rekomendacja jest![]()
,,Witam gum i mocowań nie dorabiamy tylko sam drążek . Koszt drążka 500-600zł netto w zależności od ilości gięć ."
Mamy to! Chyba... Teraz tylko powiedzcie mi jak to zamontować na auto? W sensie skąd wziąć gumy i mocowania. Czy mocowania w ogóle są potrzebne? Czy łączniki stabilizatora będą pasowały, czy też trzeba zmieniać? Jeżeli trzeba zmieniać, to na jakie i skąd je wziąć?
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Łącznik kupisz bez problemu albo dorobisz z cięgna maszynowego. Mocowanie pewnie da się wykorzystać stare a gumy pewnie będą zależały od tego jak gruby jest łącznik. Stawiam że poliuretan da się rozwiercić na potrzebną grubośćRoss pisze: ↑22 gru 2019, 20:09Napisałem do nich i dostałem taką odpowiedź:TofikGST pisze: ↑22 gru 2019, 16:20Już wiem![]()
https://www.google.com/search?client=ms ... x/kp/local
Parę lat już na ich stabie lata i nic się nie dzieje takie rekomendacja jest![]()
,,Witam gum i mocowań nie dorabiamy tylko sam drążek . Koszt drążka 500-600zł netto w zależności od ilości gięć ."
Mamy to! Chyba... Teraz tylko powiedzcie mi jak to zamontować na auto? W sensie skąd wziąć gumy i mocowania. Czy mocowania w ogóle są potrzebne? Czy łączniki stabilizatora będą pasowały, czy też trzeba zmieniać? Jeżeli trzeba zmieniać, to na jakie i skąd je wziąć?
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
W sensie jaki łącznik? Bo fabryczne mam, ale rozumiem, że nie będą pasowały, tak? Poli chcę uniknąć, zależy mi na gumach. Stabilizator będzie miał 27mm, a oryginalny ma pewnie połowę, więc raczej nie ma możliwości, żeby to zagrało.mutra pisze: ↑22 gru 2019, 20:17Łącznik kupisz bez problemu albo dorobisz z cięgna maszynowego. Mocowanie pewnie da się wykorzystać stare a gumy pewnie będą zależały od tego jak gruby jest łącznik. Stawiam że poliuretan da się rozwiercić na potrzebną grubośćRoss pisze: ↑22 gru 2019, 20:09Napisałem do nich i dostałem taką odpowiedź:TofikGST pisze: ↑22 gru 2019, 16:20Już wiem![]()
https://www.google.com/search?client=ms ... x/kp/local
Parę lat już na ich stabie lata i nic się nie dzieje takie rekomendacja jest![]()
,,Witam gum i mocowań nie dorabiamy tylko sam drążek . Koszt drążka 500-600zł netto w zależności od ilości gięć ."
Mamy to! Chyba... Teraz tylko powiedzcie mi jak to zamontować na auto? W sensie skąd wziąć gumy i mocowania. Czy mocowania w ogóle są potrzebne? Czy łączniki stabilizatora będą pasowały, czy też trzeba zmieniać? Jeżeli trzeba zmieniać, to na jakie i skąd je wziąć?
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Łącznik fabryczny będzie pasował chyba że nowy stab będzie dłuższy od oryginalnego. Fabryczny stab ma bodajże 20mm średnicy. 27mm ma np stab racing beat więc możesz mocowanie pozyskać od nich. Względnie przejrzyj co Olkusz ma w ofercie do innych marek. Gumowy element musiałbyś dobrać od czegoś na innego albo dorobićRoss pisze: ↑22 gru 2019, 20:25W sensie jaki łącznik? Bo fabryczne mam, ale rozumiem, że nie będą pasowały, tak? Poli chcę uniknąć, zależy mi na gumach. Stabilizator będzie miał 27mm, a oryginalny ma pewnie połowę, więc raczej nie ma możliwości, żeby to zagrało.mutra pisze: ↑22 gru 2019, 20:17Łącznik kupisz bez problemu albo dorobisz z cięgna maszynowego. Mocowanie pewnie da się wykorzystać stare a gumy pewnie będą zależały od tego jak gruby jest łącznik. Stawiam że poliuretan da się rozwiercić na potrzebną grubośćRoss pisze: ↑22 gru 2019, 20:09
Napisałem do nich i dostałem taką odpowiedź:
,,Witam gum i mocowań nie dorabiamy tylko sam drążek . Koszt drążka 500-600zł netto w zależności od ilości gięć ."
Mamy to! Chyba... Teraz tylko powiedzcie mi jak to zamontować na auto? W sensie skąd wziąć gumy i mocowania. Czy mocowania w ogóle są potrzebne? Czy łączniki stabilizatora będą pasowały, czy też trzeba zmieniać? Jeżeli trzeba zmieniać, to na jakie i skąd je wziąć?
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Miałem założony stab 26 mm i reszta wszystko seria, a więc co chcecie dorabiać?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
viewtopic.php?f=22&t=5067&hilit=Tomai+Phoenix&start=180
Założyłem tylko nowe łaczniki stabilizatora.
Założyłem tylko nowe łaczniki stabilizatora.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Nowe, ale zwykłe seryjne, tak? Nie żadne tuningowe? I czy dobrze widzę na twoim zdjęciu, że to całe mocowanie stabilizatora to nic więcej jak kawałek płaskownika owiniętego po prostu wokół staba i przykręconego dwoma śrubami? Jeśli tak to dorobienie tego to kompletnie żaden problem. A gumy kupię chyba do Mitsubishi Pajero, bo są pod 27mm, a poza tym wyglądają identycznie i kosztują 10zł.Tomai pisze: ↑22 gru 2019, 21:23viewtopic.php?f=22&t=5067&hilit=Tomai+Phoenix&start=180
Założyłem tylko nowe łaczniki stabilizatora.