Bozexxx pisze: ↑08 lip 2019, 14:11
Właśnie nie wiem czy big braki są wystarczające ,generalnie wolał bym mieć jednak zapas jeśli chodzi o hamulce ,coś ala wyhamują auto nawet gdyby miało 300 km a ma ich 240
Jeżeli masz auto z ABS:
znajdź pustą drogę,
rozpędź się do prędkości z jaką planujesz podróżować emixem
naciśnij hamulec do oporu
1. Jeżeli czujesz pulsowanie ABSu to znaczy że hamulce masz wystarczające do obecnej konfiguracji auta i do jazdy po drogach (nie po torze) nic więcej Ci nie trzeba.
2. jeżeli nie jesteś w stanie zblokować kół/uruchomić ABSu to najprostszą opcją jest podmiana na większe hamulce z emixa (z mini na midi, z midi na big brake. Ze sprawdzonych opcji jest jeszcze wspomniany swap na hamulce z mercedesa albo VW corrado (oba opisane na forum)
Generalnie podejrzewam że jak rozpytasz magików na forum to Ci wyrzeźbią adaptery do szerokiej gamy zacisków (vide zaciski z RX7 czestera

)
Gotowe kity do MXa robi kilka firm. Nie wiem jak ceny wyglądają w Polsce ale w UK najtaniej póki co wychodzi wilwood (500-550 GBP).
Zanim sie zabierzesz za mody to przejrzyj sobie cały układ hamulcowy - czasem podstawowy serwis (dobre klocki, tarcze, przesmarowanie prowadnic, odpowietrzenie układu) potrafi zaskakująco poprawić hamowanie