Hej!
Co prawda moja Mazda czeka na sezon w bezpiecznym miejscu, ale to dobry czas na wyeliminowanie kilku wkurzających problemów. Pierwszy to zdecydowanie kluczyk, który zostaje w stacyjce.
Krótko mówiąc, problem jest nieregularny i trudno go odtworzyć. Co jakiś czas, po zgaszeniu auta, nie mogę wyjąć kluczyka ze stacyjki. Szarpie go na każdą stronę i nic na niego nie działa. Po jakimś czasie wychodzi, ale wydaje mi się, że niezależnie od moich starań.
Ktoś mi ostatnio powiedział, że chodzi o zapadkę. Czy spotkaliście się z takim problemem? Czy taką zapadkę trzeba wymienić czy tylko przeczyścić? Inna sprawa, czy rozbieranie tego na części to robota dla mechanika, czy dla szwagra?
Pozdrawiam,
kumar
[NA] Kluczyk zostaje w stacyjce
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
kumar pisze:Inna sprawa, czy rozbieranie tego na części to robota dla mechanika, czy dla szwagra?


Kiedyś miałem podobny problem, ale powodem była inna rzecz- nieoryginalny kluczyk, który wyginał się w zamku klapy bagażnika, przez co potem blokował się w stacyjce i nie mogłem go wyciągnąć. Warto jest sprawdzić, czy sam grot nie jest wygięty. Pozdr!
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dany pisze:nieoryginalny kluczyk, który wyginał się w zamku klapy bagażnika
mam to samo z oryginalnym

ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Nooo, to na początek garaż, szwagier, krata piwa, imadło i gumowy młotek do prostowania kluczyka
Szczerze, padające zapadki w stacyjkach to bardziej problem Mercedesów niż Mazd
Kumar, w każdym razie na pewno nie szarp kluczyka na siłę ze stacyjki a raczej próbuj wyjmować go delikatnie szukając przerw w zapadkach

Szczerze, padające zapadki w stacyjkach to bardziej problem Mercedesów niż Mazd

Kumar, w każdym razie na pewno nie szarp kluczyka na siłę ze stacyjki a raczej próbuj wyjmować go delikatnie szukając przerw w zapadkach
