Właśnie dlatego od kiedy mam miatke sam przy niej grzebię
![Puszcza oko :kciuk:](./images/smilies/a_biggthumpup.gif)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
pszemmek pisze: A wracając do twojej Mazdy B6 są właśnie do sprężyn seryjnej wysokości, do obniżanych przewidziane są B8 i nie dawaj sobie kitu wciskać
Hantkus pisze:Nie do końca. B6 był nawet oferowany z Eibachem Pro-kit jako zestaw, który w aucie sprawował się doskonale(mam w rajdowym e30). Ale faktem jest że do krótkich sprężyn w cięższych autach zalecany jest B8. Inna sprawa że zerkopol może Ci dostroić B6 pod konkretne potrzeby. Pamiętam jak kupowałem do Bety, to gość wypytywał mnie chyba 15 minutczy asflat czy szutr, jak asfalt to czy gładki, czy również betonowe płyty, czy na odcinkach dużo cięć, hop i innych zadań dla amorów itd.
Hantkus pisze:Niektórzy mechanicy ze Stolicy chyba mają wrodzony talent
Jedni zakładają odwrotnie mocowania sprężyn, inni zawór DV, do wyboru do koloru
pszemmek pisze:A wracając do twojej Mazdy B6 są właśnie do sprężyn seryjnej wysokości,
Hantkus pisze:Nie do końca. B6 był nawet oferowany z Eibachem Pro-kit jako zestaw, który w aucie sprawował się doskonale(mam w rajdowym e30). Ale faktem jest że do krótkich sprężyn w cięższych autach zalecany jest B8.
DEXTER pisze:Powinni zrobić (przynajmniej sprawdzić) geometrię (o ile ogarniają taki temat )
Qbatron pisze:Asap Lifko, daj fotke po "naprawie", najlepiej z podobnej perspektywy, zeby bylo dla potomnosci jak wyglada miata na wlasciwie zamontowanych nowych B6
Qbatron pisze:zeby bylo dla potomnosci jak wyglada miata na wlasciwie zamontowanych nowych B6
sebna pisze:Właśnie dlatego od kiedy mam miatke sam przy niej grzebięSatysfakcja gwarantowana i pewność, że wszystko jest zrobione tak jak fabryka chciała.
majkel pisze:Qbatron pisze:zeby bylo dla potomnosci jak wyglada miata na wlasciwie zamontowanych nowych B6
Niech to po prostu miarką sobie zmierzy...
Po
eM