Klima z NB/NBFL w NA - mini kompedium wiedzy

Dział wnikający w techniczne niuanse generacji NA i NB

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

16 cze 2021, 10:15

Za namową jednego z forumowiczów postanowiłem krótko opisać temat, bo być może komuś przyda się taka wiedza w przyszłości.

Ponad 2 lata temu udało mi się tanio kupić zestaw klimy z NBFL. Jak się później okazało tanio w tym wypadku oznaczało drogo i problematycznie...
Jeden przewód był pęknięty - o tym wiedziałem i brakowało łapy, bo sprzedający był pierdołą i sprzedał silnik do swapa razem z mocowaniem kompresora... Ok, cena czyni cuda, biorę. Chłodnica była śmietnikiem, ale to i tak zawsze warto wymienić, kompresor do regeneracji (jak w przypadku chłodnicy- rzecz oczywista), a reszta gratów w stanie OK. Łapę ogarnąłem na własną rękę, ale nie przewidziałem jednej rzeczy - jak masz kompresor z NBFL, to łapa też musi być NBFL. Analogicznie kompresor NB - łapa NB itd...

Mijał czas, brakowało kasy na pociągnięcie tematu montażu klimy w wówczas posiadanym NB i temat trochę przycichł. Pojawiło się NA więc wróciły marzenia o chłodzie z nawiewów.
Zacząłem wertować internety, ale m.in. stronka http://www.maruhamotors.co.jp/miata/parts/acnakit2.html sugerowała, że mój pomysł jest nierealny.
Wziąłem sprawy w swoje ręce i szybko okazało się jednak, że parownik z NBFL pasuje P&P do NA. Nie trzeba nic wiercić, rzeźbić - po prostu wsadzamy go pod deskę i voila. Jedynie trzeba wymienić czujnik zamrażania na ten z NA, bo ori NA ma dwa piny, a z NBFL 3. Nie chciałem rzeźbić w elektryce i łatwiej było ogarnąć ten czujnik z jakiegoś anglika NA (dzięki Konrad :) ).
Okazało się również, że łapa z NB pasuje do dołu silnika w NA, ale niestety koło kompresora z NBFL nie było w linii z paskiem go napędzającym.

Nie pasowały też idealnie rurki z NBFL, bo w NA schodzą w dół, a w NB spotykają się koło przepustnicy/dolotu na wysokości górnej krawędzi chłodnicy.

Z uwagi na fakt, że potrzebne było dorabianie różnych rzeczy postanowiłem oddać auto do firmy ogarniającej klimatyzacje - Chłodnice Konarscy z Warki.
Panowie zorganizowali kompresor z NB, który pasował już idealnie do paska napędzającego, dorobili chłodnicę - hybrydę NA z nieco zmodyfikowanymi wyjściami + dorobili przewody giętkie z kompresora (te z NBFL nie pasowały) + załatali jakąś dziurkę w mojej rurce, bo była nieszczelna.

Niestety zamiast ogarnąć łapę z NBFL, to ogarnęli kompresor z NB - wiadomo, kompresor droższy... Nie mam pretensji, bo sprawa była dynamiczna, a nie było mnie na miejscu żeby coś pomóc. Wszyscy sprzedawcy części, z którymi się kontaktowałem albo zlali temat (pozdro Tomek Spr z facebooka - biedak pewnie do tej pory szuka tej łapy), albo chcieli wymiary mocowań etc., których nie mogłem podać nie mając auta pod ręką - tu rozumiem - chęć uniknięcia problemów i sprzedania prawidłowej części.

Koniec końców Konarscy dali radę, klima siedzi w aucie i działa. Ori rurki z nbfl, których nie wykorzystali otrzymałem z powrotem, podobnie jak kompresor, więc w przyszłości mogę wrzucić klimę również do NBFL, zamawiając wcześniej pasującą chłodnicę.

Finalnie, jak policzyliśmy z kolegą Arturem, w zależności od tego w jakiej cenie kupisz zestaw klimy, to wyszło mnie to między 400, a 600 zł drożej niż gotowiec do NA - musiałem jeszcze dokupić panel sterowania klimą do NA (ponownie, dzięki Konrad :) ). Gdyby nie fuckup z kompresorem, to byłoby raptem 300 zł taniej, bo nowy kompresor 800, a regen starego 500.
Przy założeniu, że i tak oddajesz kompresor do regeneracji (inny czynnik) oraz kupujesz nową chłodnicę i osuszacz, nie był to najgorszy dil, biorąc pod uwagę jak rzadko pojawiają się zestawy klimy w ogóle, a jak rzadko do NA...

Na koniec kilka fotek, bo na więcej nie miałem czasu/weny.
20210616_004911.jpg
20210616_004911.jpg (239.24 KiB) Przejrzano 26918 razy
Edit: taka rzeźba ze złączkami, bo dostałem czujnik zamrażania z ułamanym jednym pinem. Muszę to poprawić i przylutować/przykleić, bo trzyma się zdecydowanie za słabo.

20210609_233117.jpg
20210609_233117.jpg (347.1 KiB) Przejrzano 26918 razy
20210609_233027.jpg
20210609_233027.jpg (440.89 KiB) Przejrzano 26918 razy
W razie pytań służę pomocą.


EDIT: A taką ciekawostkę dostałem od kolegów z UK: rev9autosport.com/nb/arrive-nd-compressor-ac-convert-kit.html?fbclid=IwAR3beIKtb2yyv_wiSZQsAKdZ5zj6C5Bzw1Z3Kz-6fBCTAa0vfOSD9MSmTwc
Ostatnio zmieniony 16 cze 2021, 10:29 przez siwyzgr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3594
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

16 cze 2021, 10:28

Wreszcie jest jednoznaczna odpowiedź na odwieczne pytanie "czy klima z NB podejdzie do NA?".

Fajnie, że to opisałeś, jeszcze lepiej, że masz sprawną klimę!
Awatar użytkownika
Donek
Posty: 1350
Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
Model: NA
Wersja: Sunburst Yellow
Lokalizacja: Warszawa

18 cze 2021, 18:20

Czyli generalnie nie podejdzie ale rzeźbić można wszystko ciekawi mnie całkowity koszt wszystkich elementów od samego początku i robocizny razem z nabyciem?
Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

21 cze 2021, 14:20

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła :) Nadal mniej niż zadbana mx-5 z klimą. Poza tym posucha na rynku i obecnie panujące ceny nie zachęcają do poszukiwań fajnej NA.

Co do rzeźby - ten rok jest wyjątkowy, bo widziałem już 3 zestawy klimy, z czego nawet dwa do NA. W poprzednich latach pojawiały się max 1-2 zestaw i z reguły do Nb/Nbfl, więc dla innego posiadacza NA to może być ciekawa informacja. Jeśli komuś nie przeszkadza, że nie wszystko jest OEM i jak fabryka wymyśliła, to jest to dobra alternatywa żeby ulżyć sobie w upałach.
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

11 mar 2025, 9:35

Odświeżę troszkę temat klimy w NA :)

Zabieram się za próbę przystosowania klimy z NA anglika -
Oczywiście obudowa z parownikiem pod schowek nie pasuje - ale wyjąłem wnętrze, skan 3d parownika, zaprojektuje nową obudowę, druk 3d.
To powinno rozwiązać problem.
Druga rzecz - to nawet po wyjęciu parownika nie pasują mi te dwie rurki z niego co wchodzą w grodź.
Oczywiście to też da się przerobić - chociaż nie wiem czemu tak jest - bo z obudowy wychodzi niby wszystko prawidłowo - widocznie w UK inaczej te otwory były rozłożone. (są szerzej niż w grodzi otwory)

Rurki pod maską będą już custom - więc to nie problem.

Pytanie mam natomiast do samej elektroniki.
Mam ori panel z AC, mam ten czujnik temp. do parownika, od samej sprężarki idzie jeden przewód sterujący.

W tym moim panelu z AC widzę, że ktoś się jednym przewodem wpinał - prawdopodobnie do przycisku AC.
Czy ten przycisk ma być sprzęgnięty jako plus do sprężarki?
Gdzie mają być wpięte dwa przewody od czujnika temp. od parownika?

No i jeszcze pytanie o wolne obroty - czy tu coś powinno je podbijać jak klima się załącza? Jak to wygląda?



Jeśli mi się uda zrealizować ten pomysł, będzie można przystosować klimatyzacje z UK na UE :)

Dzięki wielkie za pomoc <3
Ostatnio zmieniony 11 mar 2025, 10:11 przez THX911, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

11 mar 2025, 9:50

Wnętrze skraplacza tez Ci nie będzie pasowało - moim zdaniem. Te 2 rurki, o których piszesz to nie jedyny problem.
Czujnik ze skraplacza to czujnik zamarzania - jeśli masz NA przedlift to nad schowkiem, do reszty wiązki, powinny być izolacja podpięte 2 przewody - do nich podłączasz czujnik.
Jeśli masz NA polifta, to czeka Cie grubsza rzeźba z ciągnięciem przedowów i wpinanie się w kompa.
Jeśli wtykasz to do NB, to nie wiem czy tam też jest wiązka zostawiona.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2025, 10:19 przez siwyzgr, łącznie zmieniany 1 raz.
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

11 mar 2025, 10:15

Wszystko idzie do MX-5 NA przedlifta.

Chodzi o te zaznaczone na czerwone co nimi idzie czynnik.

Plus pytanie bo nie mogę namierzyć - jak nazywa się te zaworek zaznaczony na niebiesko?
Za co odpowiada? Na YT widziałem, że niektórzy to wymieniali.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

11 mar 2025, 10:18

Nie wiem co to za zawór. Ja wkładałem skraplacz z NB/NBFL, tam chyba było to inaczej zrobione.

Bardzo jestem ciekaw czy Ci sie uda ta sztuka.
PS. Wiesz, że kompresor z anglika tez ma inaczej poprowadzone wyjścia rurek? Czeka Cie bardzo dużo rzeźby... bardzo.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4741
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

11 mar 2025, 10:27

Polift NA 1.6 nie ma ani instalacji do klimy jak przedlift ani obsługi klimy w ECU. Jednym z rozwiązan drugiego problemu jest moje Speeduino PnP

powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

11 mar 2025, 10:28

Rurkami już się zajmie mój znajomy co mi już dorabiał rurki w RX8 po swapie na K20 z kompresorem.
Więc tym się jakoś nie martwię. Mam drugi silnik na stojaku, więc właśnie muszę przymierzyć ten kompresor jak on się tam ma.
Póki co się skupiłem na tym co jest pod deską.

Właśnie zerknąłem pod deskę i faktycznie były zaizolowane dwie wtyczki do czujnika temp.
Pod maską też idzie jakaś wiąska do wpięcia poza tym przewodem od sprężarki?

ps. dzięki siwyzgr za szybkie odpowiedzi :) :senkju:
Obrazek
Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

11 mar 2025, 10:35

@Alex Autopromocja nie hańbi ;)

Nie ma sprawy. Powodzenia. Pamiętaj o rurce do odprowadzania skroplin ze skraplacza.
Tak, gdzies tam jest przewód do wpięcia kompresora i koło lampy powinieneś mieć miejsce na przekaźniki. Potrzebny jest do tego taki kawałek wiązki.
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

11 mar 2025, 11:01

Tak, koniecznie będzie trzeba zrobić to wyjście skraplacza. To nie problem.

Co do wiązki - to widzę te przewody:
1. Do czujnika temp.
Obrazek
2. Chyba to od kompresora bo 1 przewód?
Obrazek
3. Tu jest zaślepiona wiązka - czy tu mam wpiąć przekaźnik? Jaki to przekaźnik?
Obrazek
4. Nie widzę, gdzie bym miał wpiąć drugi wiatrak - gdzie ta kostka występuje u Ciebie?
Na zdjęciu jaką kostkę mam przy wiatraka.
Obrazek
Obrazek

Wrzucam od razu wszystkie zdjęcia co by dla innych było do wglądu :)
Obrazek
ubek
Donator
Donator
Posty: 1366
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

11 mar 2025, 12:04

Ten zawor co go zaznaczyles na niebiesko to zawor rozprezny, mozna go kupic nowego z usa czy w eu sa to nienwiem.

Kompresory z uk sa inne, maja przylacza prowadzowe inaczej niz eu,us. Mozesz sobie wstawić kompresor z NB z lapa odrazu np.

Ta biala wtyczka to do wiatraka. Jak chcesz wiecej zdjec jak to oryginalne wyglada to moge zrobic w nast tyg.

Pozdrawiam i powodzenia.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

White NA BP'95
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

11 mar 2025, 12:31

Co do kompresora - to o ile faktycznie ten mój drugi silnik na stojaku jest taki sam przedliftowy(a tak powinno być :D )
To wszystko pasuje, i nawet z początku myślałem, że rolka nie jest idealnie w osi ale jest.

Sprawność tego kompresora to inna sprawa - ale to chyba można regenerować?

Obrazek

Obrazek


Co do białej wtyczki to wiem, że od wiatraka :D ale gdzie ona ma złączę w komorze silnika?
Będę wdzięczny za fotki :)

Co do zaworu to znalazłem taki podobny:
https://allegro.pl/oferta/zawor-rozprez ... GMQAvD_BwE
Obrazek
Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

11 mar 2025, 12:35

Zaraz będę jechał autem to Ci zrobię.
Awatar użytkownika
siwyzgr
Posty: 790
Rejestracja: 21 maja 2018, 13:43
Model: NA
Wersja: piękna, czerwona
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

11 mar 2025, 13:47

Obiecane fotki.
Podłączenie wentylatora powinno wyglądać inaczej, ale wentylator mam z NBFL i nie chciało mi się wtyczek przerabiać, więc jest podłączone na patencie, na razie.
Na pozostałych 2 zdjęciach kawałek wiązki z przekaźnikiem i miejsce podłączenia.
Załączniki
20250311_142322.jpg
20250311_142322.jpg (4.19 MiB) Przejrzano 26142 razy
20250311_142307.jpg
20250311_142307.jpg (3.75 MiB) Przejrzano 26142 razy
20250311_142242.jpg
20250311_142242.jpg (3.67 MiB) Przejrzano 26142 razy
Awatar użytkownika
Arthur
Donator
Donator
Posty: 356
Rejestracja: 21 maja 2019, 15:12
Model: Inny
Wersja: MR2 SW20
Lokalizacja: Warszawa

13 mar 2025, 9:26

Alex pisze:
11 mar 2025, 10:27
Polift NA 1.6 nie ma ani instalacji do klimy jak przedlift ani obsługi klimy w ECU. Jednym z rozwiązan drugiego problemu jest moje Speeduino PnP

powered by RomDrop Obrazek
Być może w 1.6 jest inaczej ale 1.8 wystarczyło dorobić PINy we wtyczce i wszystko hulało na seryjnym kompie, łącznie z podbijaniem obrotów przy włączonej klimie żeby wyrównać obciążenie.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4741
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

13 mar 2025, 19:37

Arthur pisze:
13 mar 2025, 9:26
Alex pisze:
11 mar 2025, 10:27
Polift NA 1.6 nie ma ani instalacji do klimy jak przedlift ani obsługi klimy w ECU. Jednym z rozwiązan drugiego problemu jest moje Speeduino PnP

powered by RomDrop Obrazek
Być może w 1.6 jest inaczej ale 1.8 wystarczyło dorobić PINy we wtyczce i wszystko hulało na seryjnym kompie, łącznie z podbijaniem obrotów przy włączonej klimie żeby wyrównać obciążenie.
w polifcie 1.6 jest inaczej. Piny wejscia i wyjscia klimy nie sa nigdzie podlaczone na plytce. Temat badal kolega Tadzio
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

14 mar 2025, 10:36

No to u mnie i tak przedlift, więc zobaczymy.


Póki czekam na inne rzeczy badam temat wiązki po maską znajdując to kolejny wolne wtyczki ale nadal mi brakuje wtyczki do czujnika ciśnienia, wiatraka - przynajmniej patrząc po wtyczkach.
Za to znalazłem dwie takie wtyczki na przedniej belce - czyżby to miało iść do wiatraka? Czy to pod jakieś halogeny wiąska?
Obrazek

Do tego kolejna wtyczka wychodząca za zbiornika od spryskiwaczy przy wyjściu rurek od parownika?
Obrazek

a na koniec wstępny skan 3d parownika by przygotować nową obudowę - z wstępnych przymiarek nie do końca mi pasuje rozstaw rurek od parownika w grodź. Muszę podjechać do znajomego dopytać czy da sie to przerobić.
Obrazek
Obrazek

Jak dobrze pójdzie to jeszcze zrobię miejsce na jakiś filtr kabinowy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4741
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

14 mar 2025, 16:10

nie pamietam czy bylo tu wrzucane - oryginalny dokument Mazdy o instalacji klimy w NA
Załączniki
90ACINST.zip
(1.76 MiB) Pobrany 18410 razy
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

15 mar 2025, 14:18

Alex pisze:
14 mar 2025, 16:10
nie pamietam czy bylo tu wrzucane - oryginalny dokument Mazdy o instalacji klimy w NA
Piękna sprawa, dziękuje!

A powiedzcie mi - to na obrazku to jest panel sterowania nawiewem - od niego są wyprowadzane przewody od Engine Control Unit?
To powinno być wpięte w kompa mazdy? Jak tak to w jakie piny?
Obrazek

Czy potrzebny jest jakiś osobny jeszcze komp do klimy?
Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4741
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

15 mar 2025, 16:52

Pin 1Q to jest żądanie zalaczenie klimy, natomiast 1J wyjście na sprzęgło i wentylatory.

W 1.8 jest 1J wyjście na sprzęgło a 2 S na wentylator

Podejrzewam że jeśli wiązka AC w aucie jest to kompletna, włącznie z podłączeniem do ECU

powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
Donek
Posty: 1350
Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
Model: NA
Wersja: Sunburst Yellow
Lokalizacja: Warszawa

16 mar 2025, 5:47

Tu masz ten kawałek wiązki którego Ci brakuje z kostkami do podłączenia czujnika ciśnienia i dodatkowego wentylatora. W tym elemencie jest też kostka do przekaźnika i ta czarna chyba 6 pinów do podłączenia w aucie przy prawej podłużnicy z przodu.
Obrazek
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

16 mar 2025, 7:11

O widzisz, nie pozostaje mi nic, jak póki co poszukać czy ktoś ma to do sprzedania. Jak nie, będzie trzeba to odtworzyć. Dzięki wielkie

Edit. Udało się już zamówić ten kabelek z przekaźnikiem. Czekam na cieplejszy dzień by ogarnąć skan 3d podłogi pod schowkiem.
Obrazek
ubek
Donator
Donator
Posty: 1366
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

20 mar 2025, 22:37

Takie foty z 1.8, chcesz cos wiecej to Ci zrobie ?ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

White NA BP'95
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

21 mar 2025, 18:02

Póki co wystarczy, teraz siedzę nad ogarnięciem obudowy do parownika - ze względu na nie pasujące rurki w tym z anglika robię podejście
z parownikiem Mazdy 323 - kupionym za całe 75pln :) rurki pasują idealnie - minus, trzeba będzie przespawać końcówki bo się minimalnie wielkością różnią - ale to raczej nie problem.

Szukałem czegoś co się da kupić nowe i by pasowały złączki ale niestety wszystkie współczesne wyglądają inaczej z tego co znalazłem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
THX911
Posty: 120
Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
Model: NA
Wersja: 1.6 115KM 1993
Lokalizacja: TST
Kontakt:

26 mar 2025, 6:47

Mały update:
Obudowa praktycznie skończona, teraz przespawać złącza wymiennika by pasowały pod złącza z przewodów - które też trzeba będzie przerobić.
Wszystko ładnie dmucha, chociaż po finalnym złożeniu na pewno będzie trzeba doszczelnić łączenia bo na najwyższym biegu nawiewu jest dobry przeciąg :D Teraz tylko dorobię odprowadzenie wody i będzie git.

Minus, że wystaje to z pod schowka, ale tutaj za dużo już nie dam rady zrobić - jedynie kolor maskownicy zmienię na czarny mat i tyle.

Troszkę zdjęć z prac.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ