NB z USA - czy wymaga zmiany/dostosowania świateł?
Oryginalne światła NB US, a dopuszczenie do ruchu w Polsce
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
W zasadzie treść w tytule - ktoś pewnie się zetknął z tematem i mógłby mnie oświecić (jakie adekwantne słowo ) czy Miaty NB z US mają światła jak europejskie, czy jednak mają amerykańskie smaczki, typu czerwony kierunkowskaz z tyłu zintegrowany ze stopem, inny kształt wiązki światła z reflektorów itp.? Serdeczne dzięki.
Narciarskie prawdy działają też na asfalcie: Go fast, take chances and remember - the speed is your friend
- Scyzor
- Donator
- Posty: 892
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Nie są takie same - w EU mamy niesymetryczne lampy jeśli chodzi o przeciwmgielne/wsteczny. Po lewej mamy przecimgłowe, po prawej wsteczny. W USA mają dwa wsteczne.
Lampy EU: Lampy US: Dodatkowa ciekawostka jest taka, że wersje US nie mają kierunkowskazów w błotnikach:
Trochę off topic, ale jakoś nie mogę się powstrzymać.
Jak kupiłem swoją MX5 to najbardziej podobała mi się oczywiście ND, bo taką nową kupiłem.
Miałem też swoją ocenę wcześniejszych generacji. NB nie wypadała wysoko w tych ocenach.
Ale z czasem uległo to zmianie.
Teraz u mnie jest tak:
1. ND
2. NA
3. NB (a może nawet ex aequo z NA)
4. NC
Jak kupiłem swoją MX5 to najbardziej podobała mi się oczywiście ND, bo taką nową kupiłem.
Miałem też swoją ocenę wcześniejszych generacji. NB nie wypadała wysoko w tych ocenach.
Ale z czasem uległo to zmianie.
Teraz u mnie jest tak:
1. ND
2. NA
3. NB (a może nawet ex aequo z NA)
4. NC
- konopa
- Donator
- Posty: 707
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
Miesiąc temu sprzedawałem taką NB, akurat z rynku kanadyjskiego. Przednie lampy są symetryczne, nie miały też fabrycznie pozycyjnych (w Niemczech ktoś dołożył), do tego brak kierunkowskazów w błotnikach oraz brak przeciwmgielnego z tyłu (również dołożone w DE).
Mega przyjemna konfiguracja - beżowe wnętrze z fotelami o kształcie niedostępnym wówczas w Europie w przedliftach, nagłośnienie BOSE, tempomat
Mega przyjemna konfiguracja - beżowe wnętrze z fotelami o kształcie niedostępnym wówczas w Europie w przedliftach, nagłośnienie BOSE, tempomat
OK, masz rację ale zdecydowanie łatwiej dołożyć przeciwmgielne (albo nawet jedno cofania na przeciwmgielne przerobić) niż gdyby były lampy typowo amerykańskie z migającym stopem jako kierunkowskazem. Przepisy w EU dopuszczają 2 lampy cofania.