Witam, rozmyślam sobie ostatnio o regulacji tłumienia w Tein Street Advance Z (NB). I mam pytanie, podobno jest 16 klików regulacji, odkryłem że na przodzie mam 24, tak ma być?

I drugie, jak to u siebie macie ustawione? ja póki co tak testuje po swojemu, krążę po okolicy na określone drogi i sprawdzam jakie odczucia mam ze zmiany tłumienia, czy tam twardości

Póki co moim problemem jest zaspawany dyfer i na parkingach jak koło przeskakuje to całe auto mi się buja przód tył

(na sztywniejszym mniej) ale biorę pod uwagę to że spaw i że reszta mojego zawieszenia domaga się zmiany. Ale z takich moich odczuć, to na miększym się mi przyjemniej jeździ, po niedziałającym ta-technix to dla mnie teraz przyjemność jeździć po gorszych drogach, ale lepszych widokach

Dużo łatwiej mi wyczuć co się dzieje z autem, nawet poślizgi przyjemniejsze są

Czekam na wasze jakieś opinie co do ustawień tego gwintu itp, czy ktoś tak jak ja, ma spaw i może mi coś doradzić na to bujanie

Wiem, wsadzić torsen

jak będę wiedział o tańszej alternatywie to chętnie to zrobię
