Ok, wiem już jak (dzięki Artur!)
Zapomniałem zrobić zdjęcie ale poglądowe z 323 wystarczy:

- stacyjka.jpg (78.89 KiB) Przejrzano 1600 razy
Na szczycie dużej białej/pożółkłej kostki z lewej strony kolumny kieronicy jest mniejsza biała - z dwoma zielonymi przewodami bięgnącymi w stronę stacyjki. Po jej odpięciu (prosty naciskowy zatrzask, żeby się tam wygodnie dostać najwygodniej rozkręcić wszystkie plastiki dookoła kierownicy, przede wszystkim ten duży, płaski na prawo od modułu bezpieczników) znika pikanie (pewnie razem z gwiazdką NCAP) - kontrolka niezapięcia pasów działa jak działała; po prostu można ją teraz w ciszy ignorować
Disclaimer: napinacze pasów/poduszka powinny po tym zabiegu poprawnie (za)działać skoro kontrolka pasów wciąż reaguje ale odpowiedzialności za to brać nie będę
