1.6 Problem z odpaleniem

Nie pali się żadna kontrolka po przekręceniu kluczyka w stacyjce

Dział wnikający w techniczne niuanse generacji NA i NB

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Pawelo1989
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2016, 19:40
Model: NB FL
Wersja: Phoenix

05 gru 2016, 7:54

Wieczorem po pokonaniu około 15km trasy mazda zgasła mi przed garażem podczas wrzucenia biegu wstecznego i nie odpaliła ponownie. Po ponownym wsadzeniu kluczyka do stacyjki nie zapalają się żadne kontrolki, nie działa radio, oświetlenie oraz otwieranie auta z pilota. Sprawdziłem na szybko podłączenie akumulatora do klem i na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK. Auto tego samego dnia było odpalane kilkukrotnie i nie było żadnych oznak rozładowania akumulatora ani problemów z samym odpaleniem na mrozie. Czy ktoś miał już podobny problem i mógłby udzielić wskazówek gdzie szukać problemu? Na wszelki wypadek wyjmę dzisiaj akumulator i podładuję go oraz wyczyszczę klemy.
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

05 gru 2016, 8:00

Zobacz na główny przekaźnik pod maską, taki zielony :kciuk:
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4740
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

05 gru 2016, 8:33

tez cos takiego mialem, okazalo sie ze klema jest peknieta i stracila styk
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Pawelo1989
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2016, 19:40
Model: NB FL
Wersja: Phoenix

05 gru 2016, 14:28

Chodzi o ten większy 40A czy mniejszy 30?
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

05 gru 2016, 14:46

Obrazek

To duże jasno-zielone (seledynowe?)
110@???KM
134@???Nm
Pawelo1989
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2016, 19:40
Model: NB FL
Wersja: Phoenix

05 gru 2016, 15:39

Problem rozwiązany - jednak wina zabrudzonych klem. Dziękuję bardzo za pomoc :)
ODPOWIEDZ