[NB] problem z odpaleniem

nie ma iskry

Dział wnikający w techniczne niuanse generacji NA i NB

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

14 lis 2013, 18:17

Witam, tak trochę wróżenie z fusów, ale może ktoś coś podpowie mądrego...
moja mazda "urban legend" :twisted: od dwóch dni próbuje odpalić i są problemy, nie ma iskry... :bang:
z modyfikacji "osprzętowych" są regulowane kółka i koło pasowe alu...
co może być problemem? na co zwrócić uwagę?
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
rogI
Posty: 1362
Rejestracja: 12 kwie 2012, 11:05
Lokalizacja: Poznań

14 lis 2013, 18:22

Z doświadczenia ostatnich dni powiem, że na immobilizer :wink:
A poza tym czujniki wału i wałka i ich wiązki w pierwszej kolejności.
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

14 lis 2013, 18:24

powiedz coś więcej o imobilizerze :D
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
rogI
Posty: 1362
Rejestracja: 12 kwie 2012, 11:05
Lokalizacja: Poznań

14 lis 2013, 18:25

Przede wszystkim zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immo.
Więcej szczegółów tutaj:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=5325
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

14 lis 2013, 19:46

RogI dzięki, rzeczywiście wszystko wskazuje na immo...
czyli co teraz jak się nie uda odpalić?
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

17 lis 2013, 15:52

winowajcą są prawdopodobnie aluminiowe regulowane kółka rozrządu, ale to się okaże dokładniej w poniedziałek czy immo też nie jest w to zamieszany...
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

22 lis 2013, 16:35

pewnie nikogo to nie interesuje :p
ale mazda odpalona, regulowane kółka zawiniły :p
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

22 lis 2013, 16:38

MiC pisze:regulowane kółka zawiniły

jak to ?
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

22 lis 2013, 19:29

czujnik położenia nie "widział" kołków na regulowanym kółku bo całość była zrobiona z alu :D
silnik kręcił ale bez iskry.
trzeba było podmienić te bolce na materiał magnetyczny i działa...
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

23 lis 2013, 13:21

Wow, niezły zonk. Co to za kółka? Producent nie wpadł na to, że czujnik może mieć problemy z odczytem?

Pozdr.
DEX
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

23 lis 2013, 14:49

nie pamiętam kto był producentem kółek, bo już się pogubiłem co skąd sprowadzałem...
podejrzewam że to wyglądało tak:
jakaś chińska firma skopiowała takie kółko, bolce były w oryginale więc u nich tez zrobili, tylko nie wiedzieli po co są i zrobili ze złego materiału :p
w każdym bądź razie udało się ogarnąć temat.
teraz jak znajdę czas to docieranie no i może w końcu pochwalę się jakimś wykresem :twisted:
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
ODPOWIEDZ