uszczelniacz dyfra NA 115KM vs 90KM

Dział wnikający w techniczne niuanse generacji NA i NB

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

wolan
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2012, 19:44
Lokalizacja: warszawa

01 wrz 2012, 8:19

hej, mam problem z wyborem uszczelniaczy półosi. mam dyfer z 95 roku, jedna półoś jest skręcana, a druga nowego typu, długa.
czy dobrze rozumiem, że potrzebuję po 1 każdego typu?

ten jest opisany jako tylko do wersji 1.6 115km
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1462
a ten do 1.6 90km
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1461
wolan
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2012, 19:44
Lokalizacja: warszawa

02 wrz 2012, 9:07

może tutaj będzie to widać...

prawa strona, skręcana:
Obrazek

lewa strona, długa:
Obrazek
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

02 wrz 2012, 9:11

wolan pisze:może tutaj będzie to widać...

Szczerze mówiąc, pierwszy raz widzę taką hybrydę. Tego to chyba fabryka nie zrobiła. A przynajmniej nie ta w Hiroszimie...

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
wolan
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2012, 19:44
Lokalizacja: warszawa

02 wrz 2012, 9:17

fabryka tego nie składała :) z tego co wiem, to dyfer jest z 95 roku, a ta skręcana półoś została zamontowana żeby nie trzeba było demontować piast przy serwisie dyfra

no i nie wiem tylko, czy rodzaj uszczelniacza półosi zależy od dyfra, czy od półosi jaka w nim siedzi...
wolan
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2012, 19:44
Lokalizacja: warszawa

06 wrz 2012, 17:18

naprawdę nikt nie wie, czy w nowszych dyfrach od NA, były takie same uszczelniacze do półosi krótkich i długich?
ODPOWIEDZ