hej, mam problem z wyborem uszczelniaczy półosi. mam dyfer z 95 roku, jedna półoś jest skręcana, a druga nowego typu, długa.
czy dobrze rozumiem, że potrzebuję po 1 każdego typu?
ten jest opisany jako tylko do wersji 1.6 115km
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1462
a ten do 1.6 90km
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1461
uszczelniacz dyfra NA 115KM vs 90KM
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
wolan pisze:może tutaj będzie to widać...
Szczerze mówiąc, pierwszy raz widzę taką hybrydę. Tego to chyba fabryka nie zrobiła. A przynajmniej nie ta w Hiroszimie...
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
fabryka tego nie składała z tego co wiem, to dyfer jest z 95 roku, a ta skręcana półoś została zamontowana żeby nie trzeba było demontować piast przy serwisie dyfra
no i nie wiem tylko, czy rodzaj uszczelniacza półosi zależy od dyfra, czy od półosi jaka w nim siedzi...
no i nie wiem tylko, czy rodzaj uszczelniacza półosi zależy od dyfra, czy od półosi jaka w nim siedzi...