Przy okazji spytam - do czego ta śruba, czemu służy ?
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/856/s5001115.jpg/]

[/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/827/s5001114e.jpg/]

[/URL]
Czy funkcja tej śruby ma jakiś związek z elementem ( z 3 dziurkami), który jest nad nim przy złożonym dachu w NA. [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/600/s5001113v.jpg/]

[/URL]
W mojej NA śruba ta została wykręcona z lewej strony ponieważ materiał złożonego dachu tak się z tej strony układa, że wchodzi pomiędzy nią a ten element, który jest nad nią, co powoduje przecieranie materiału w trakcie jazdy. Z prawej strony śruba jest wkręcona, gdyż materiał dachu układa się chyba normalniej - jest bliżej boku auta i nie zachodzi na tę nieszczęsną śrubę.
Czy brak tej śruby ma jakiś związek z tym, że po całodziennej jeżdzie bez dachu, po jego podniesieniu, lewa krawędź przedniej listwy dachu (tej, do której są przykręcone 2 klapki napinające dach) wystaje o ok. 1 cm w lewo w stosunku do ramy szyby przedniej i aby zaczepy dachu chwyciły należy popchnąć listwę dachu w prawo. Jeżeli śruby te nie mają związku z tym problemem, to jaka może być jego przyczyna i czy istnieje łatwy sposób na przesunięcie (regulację) dachu o 1 cm w prawo. Może ktoś o czymś zapomniał montując kolejny dach - auto ma 20 lat a sam dach wygląda na prawie nowy.
Dzięki,