Kupię ND2+ 2.0

Ogłoszenia dotyczące kupna samochodów MX-5

Moderator: Moderatorzy

cichyr
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2025, 18:23
Model: Inny
Lokalizacja: Śląsk

29 mar 2025, 19:42

Siema, wraz ze swoją lepszą połową od dawna chorujemy na miaty, zwłaszcza NA, więc ostatnio doszliśmy do wniosku, że kiedy jak nie teraz :D Jako, że auto będzie pełniło funkcję całorocznego semi-daily to zamiast NA szukamy ND, bo jednak trochę boimy się o rdzę (doświadczenia z 1gen Mazdy 6 trochę nas zraziły pod tym kątem). Przechodząc do konkretów - jeśli ktoś rozważa sprzedaż to z chęcią rozważę każdą ofertę.
Wymagania:
- faktura VAT
- Android Auto
- Pochodzenie: polska lub europa
Preferencje :D
- 2.0 184KM
- Soul red
- Soft top
- Manual (aczkolwiek jeśli ktoś ma automat w niedalekiej okolicy, albo gdzieś gdzie można wygodnie dojechać pociągiem to skuszę się na jazdę testową)
- Lokalizacja: najlepiej Śląsk, ale dla dobrej sztuki przejedziemy się i przez całą Polskę :D

Ostatnio znaleźliśmy w okolicznym salonie Mazdy dawne demo - 2023, Soul red, 2.0, exclusive line (dołączam zdjęcie z pełnym wyposażeniem), 15kkm przebiegu. Wszystko fajnie, ale jest jedno drobne ale - cena to 145k. Przeglądając olx zdaje mi się, że to najdroższy ND przed ostatnim liftem - jest kilka za około 120k, potem są sztuki z 2024 za 160-200k, które tak naprawdę są w większości cesjami leasingów, gdzie cena jest już trochę mniej adekwatna do realnej wartości pojazdu (cena wlicza oprocentowanie leasingu). Pytanie czy MX-5tki faktycznie tyle kosztują? Wiadomo - wszystko jest tyle warte, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić, ale jak bardzo jest realne, że w przeciągu, ja wiem, miesiąca-dwóch znajdzie się podobna sztuka za niższą cenę?
Załączniki
Mazda MX-5 oferta.jpg
Mazda MX-5 oferta.jpg (500.11 KiB) Przejrzano 473 razy
GRL
Posty: 70
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

30 mar 2025, 16:23

Po ostatnim lifcie tylko przez chwilę można było zamawiać odmianę 2.0.
Teraz jest już niedostępna, pozostało tylko 1.5, więc zapewne parę osób może uznać, że ich "biały kruk" jest wart teraz miliony.
Rynek to z czasem wyreguluje, ale ten rok może być ciekawy.
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 811
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: ND
Wersja: Polift
Lokalizacja: Warszawa

30 mar 2025, 18:20

ja od kilku dni jeżdżę ND2, fajne auto ale w życiu nie jest warte powyżej 100 tysięcy - przynajmniej moim zdaniem...
Ubi bene, ibi patria
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3821
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

30 mar 2025, 19:09

waran pisze:
30 mar 2025, 18:20
ja od kilku dni jeżdżę ND2, fajne auto ale w życiu nie jest warte powyżej 100 tysięcy - przynajmniej moim zdaniem...
Szczegolnie z OEM zawiasem i OEM kierowaniem/kierownica... po przejsciu z lekko usportowionego NC, to jest raczej nieprzyjemny szok ''po co ja sprzedawalem NCka!?''
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 811
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: ND
Wersja: Polift
Lokalizacja: Warszawa

30 mar 2025, 19:24

Dokładnie :)
Ubi bene, ibi patria
cichyr
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2025, 18:23
Model: Inny
Lokalizacja: Śląsk

30 mar 2025, 19:53

O ile o NC vs ND ciężko mi się wypowiadać, bo jeździłem tylko ND (którą to jazda była przyjemnością) tak wartość relatywnie młodego ND pewnie na luzie przekroczy 100k. No i ND mają też tą zaletę, że jak księgowa każe zrobić koszty, żeby nie wchodzić w drugi próg podatkowy to ND można wziąć w leasing i cieszyć się jazdą oraz mniejszym podatkiem

Sent from my A065 using Tapatalk

cichyr
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2025, 18:23
Model: Inny
Lokalizacja: Śląsk

30 mar 2025, 20:00

O ile o NC vs ND ciężko mi się wypowiadać, bo jeździłem tylko ND (którą to jazda była przyjemnością) tak wartość relatywnie młodego ND pewnie na luzie przekroczy 100k. No i ND mają też tą zaletę, że jak księgowa każe zrobić koszty, żeby nie wchodzić w drugi próg podatkowy to ND można wziąć w leasing i cieszyć się jazdą oraz mniejszym podatkiem :D
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 827
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: ND3 Homura
Lokalizacja: Mazury / Ełk

31 mar 2025, 9:36

Stanę w obronie ND, bo nie wiem czemu jest porównywana jest ciągle wersja lajt z lekko modyfikowanym NC.
NCFL na bilkach bez obniżenia - odczucia takie same jak w ND3, może nawet i bardziej się kładł. NC na zwykłym zawieszeniu nawet nie jeździłem, ale spodziewam się że jest dobra choroba morska :)

Cena imo raczej się broni, teraz "rozwój i zmiany" to jest dołożenie ambi w środku, ewentualnie podświetlony grill + spierdzielenie czegoś w napędzie hybrydą bez doświadczenia :D
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 811
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: ND
Wersja: Polift
Lokalizacja: Warszawa

31 mar 2025, 10:14

No i jeszcze szału można dostać z tym pokasowaniem wszelkich schowków, z tym przed pasażerem na czele - co to w ogóle za pomysł?
Ubi bene, ibi patria
Gazelkax
Posty: 1
Rejestracja: 30 mar 2025, 11:24
Model: ND
Lokalizacja: Gliwice

31 mar 2025, 10:40

Myślę ze nie ma sensu komentować i obrażać wersję ND, autor wątku chce ND i koniec :p
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3821
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

31 mar 2025, 14:38

waran pisze:
31 mar 2025, 10:14
No i jeszcze szału można dostać z tym pokasowaniem wszelkich schowków, z tym przed pasażerem na czele - co to w ogóle za pomysł?
Szczegolnie ze w kabinie jest full miejsca, za plastikami jest wiele wolnego powietrza gdzie mozna zrobic schowki no ale nie... poronione pomysly z Japonii. Takich rozwiazan i oszczednosci spodziewalbym sie wlasnie bardziej po produkcie Forda (NC) a nie Japonczykow.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 811
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: ND
Wersja: Polift
Lokalizacja: Warszawa

31 mar 2025, 16:50

Gazelkax pisze:
31 mar 2025, 10:40
Myślę ze nie ma sensu komentować i obrażać wersję ND, autor wątku chce ND i koniec :p
Nie no, nie obrażam tej wersji, bo sam od kilku dni ją mam :) ale piszę o tym, co mnie irytuje..
Ubi bene, ibi patria
stpman
Posty: 704
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

31 mar 2025, 18:55

Może nie spełnia wszystkich wymagań, ale to serio ładny egzemplarz:

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/m ... GPth4.html

Android auto dołożysz sobie, folie zostawisz albo zdejmiesz, Machine Grey też jest super ;)
Auto jest na Śląsku (w Pszczynie).
Masz ekstra Amorki Bilsteina i sprężyny Eibacha ;)
Z ceny też coś zejdę ;)

No chyba, że faktura to rzecz absolutnie konieczna - tego nie przeskoczymy.
cichyr
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2025, 18:23
Model: Inny
Lokalizacja: Śląsk

31 mar 2025, 19:01

Jest super, z chęcią bym ją wziął... gdyby miała fakturę. O ile silnik 1.5 chętnie rozważę, kolor inny również, RF, automat, tak jednak faktura to jedyne naprawdę konieczna sprawa, tego nie przeskoczę
stpman
Posty: 704
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

31 mar 2025, 19:09

No to szkoda, nic na to nie poradzę....
Nic, czekam dalej na kupca :)
ODPOWIEDZ