Gwint / chłodnica oleju / wody / rollbar / mocowanie kubła do MX5 NC na tor
Graty pod MMC
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 201
- Rejestracja: 28 sty 2015, 20:06
- Model: Inny
- Wersja: MX5
- Lokalizacja: Poznań
Witam,
Kupię do MX5 NC 2.0 :
-gwint z regulacją twardości (najlepiej tein/blitz/kw lub coś tego pokroju)
-sportową, grubszą chłodnicę wody
-chłodnicę oleju z termostatem
-rollbar cybul pod materiałowy dach
-mocowanie kubła kierowcy cybul.
Oferty poproszę na pw.
Kupię do MX5 NC 2.0 :
-gwint z regulacją twardości (najlepiej tein/blitz/kw lub coś tego pokroju)
-sportową, grubszą chłodnicę wody
-chłodnicę oleju z termostatem
-rollbar cybul pod materiałowy dach
-mocowanie kubła kierowcy cybul.
Oferty poproszę na pw.
- konopa
- Donator
- Posty: 745
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
Mam gotowy zestaw z SPS Motorsport:
https://sps-motorsportshop.com/shop/en/ ... -l8/lf-mzr
Oddam za 650 zł.
https://sps-motorsportshop.com/shop/en/ ... -l8/lf-mzr
Oddam za 650 zł.
- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Chyba, że nie chcesz ryzykować zakładania kanapki to już za chwilę będzie dostępna podstawka ze zintegrowanym termostatem i wyjściami.
- Załączniki
-
- IMG_20230421_174156.jpg (2.66 MiB) Przejrzano 1809 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Mam gwint
https://www.thunderlane.eu/produkt/mazda-mx5-nc/ - opis produktu
https://www.thunderlane.eu/produkt/mazda-mx5-nc/ - opis produktu
- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
A będzie potrzeba wymiennika ciepła?
Bo już pracujemy nad podstawką z termostatem do ND (póki co rozbieraliśmy ND1).
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
@kociol czy wymiennik potrzebny? Pewnie nie jest niezbędny ale może pomóc z grzaniem zimnego oleju i wesprzeć chłodzenie rozgrzanego.
Osobiście czekam na tłustą chłodnicę CSFa, warto było by wykorzystać jej potencjał
Osobiście czekam na tłustą chłodnicę CSFa, warto było by wykorzystać jej potencjał

- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
@latar z założenia wymiennik ciepła ma pomóc szybciej doprowadzić olej do temperatury roboczej.
Owszem, może się też przydać do utrzymywania temperatury na podobnym poziomie jak temperatura płynu chłodzącego, ale ponieważ powierzchnia wymiany nie jest za wielka, a temperatura płynu chłodzącego sporo wyższa niż temperatury zewnętrzne, to średnio nadaje się do chłodzenia oleju.
Zastanawiam się nad zintegrowaniem takiego kanału wymiany ciepła w tej podstawie do ND, ale chyba przed rozpoczęciem takiego projektu będę wrzucał ankietę.
Owszem, może się też przydać do utrzymywania temperatury na podobnym poziomie jak temperatura płynu chłodzącego, ale ponieważ powierzchnia wymiany nie jest za wielka, a temperatura płynu chłodzącego sporo wyższa niż temperatury zewnętrzne, to średnio nadaje się do chłodzenia oleju.
Zastanawiam się nad zintegrowaniem takiego kanału wymiany ciepła w tej podstawie do ND, ale chyba przed rozpoczęciem takiego projektu będę wrzucał ankietę.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
Kto i jakie testy walidacyjne robił na tej konstrukcji?kociol pisze:Chyba, że nie chcesz ryzykować zakładania kanapki to już za chwilę będzie dostępna podstawka ze zintegrowanym termostatem i wyjściami.
- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Testy:
- na stanowisku - szczelność, działanie termostatu, wytrzymałość na ciśnienie - ~10 godzin.
- na aucie - w zasadzie to samo tylko w warunkach drogowych/torowych - 1400 km.
Nie wiem czy to odpowiada na Twoje pytanie.
- Załączniki
-
- Test na aucie
- IMG_20230422_020535.jpg (2.69 MiB) Przejrzano 1686 razy
-
- Test na stanowisku
- IMG_20230331_211528.jpg (3.09 MiB) Przejrzano 1686 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
Oczywiście że tak, pytam z ciekawości, bo ostatnio to gorący tematkociol pisze:Nie wiem czy to odpowiada na Twoje pytanie.

- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Jasna sprawa

Podstawki to szczególny temat i dokładamy wszelkich starań, żeby usuwały potencjalny problem, a nie powodowały kolejnego.

MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- konopa
- Donator
- Posty: 745
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
Już nieMnow pisze: ↑14 cze 2023, 22:37aktualne?konopa pisze: ↑14 maja 2023, 23:03Mam gotowy zestaw z SPS Motorsport:
https://sps-motorsportshop.com/shop/en/ ... -l8/lf-mzr
Oddam za 650 zł.
