Lekkie koło zamachowe
: 21 paź 2020, 10:01
Cześć,
po raz ostatni w tym roku będę poświecał czas na lekki zamachy, chciałbym wyrobić zmagazynowany materiał, dlatego chciałbym zaoferować możliwość grupowego zamówienia i preferencyjnej oferty.
Koła znajdują już zadowolone grono odbiorców, najważniejsze cechy to:
3-4.2kg wagi, w zależności do wersji- czyli dla każdej gen. MX5 jest to minimum 50% wagi serii, dla 1.6 NA/NB jest to niemal 1/3 wagi serii.
Precezyjne wykonanie łączące technikę konwecjonalną z CNC i jakościowego aluminium 2017ATA6. 100% P&P z fabrycznym/lub wzmacianym sprzęgłem. Brak limitu mocy z mojej strony w aplikacji na silniku w Mx5. Wymienna, skręcana powierzchnia cierna, dostępna na wymianę (choć nie przewiduję u nikogo rychłej potrzeby). A to wszystko gwarantuje: natychmiastową poprawę reakcji na gaz - szybkie wkręcanie się na obroty, poprawę osiągów w sprincie, więcej mocy na kołach, ułatwioną jazdę sportową - łatwiejsze międzygazy itd. Dopracowanie pozwala zapewnić żeL: koła nie wpływają negatywanie na wole obroty, specyfikę ruszania, dalej jest komfortowo i przyjemnie.
Koła są wyważane dynamicznie, wyposażone w pierścień pod fabryczny rozrusznik, wersja NA/NB z wprasowanym nowym łożyskiem pilotującym. Czas oczekiwania będzie wynosił od 2 do 5 tyg w zależności od wersji, zainteresowania itd.
Posezonowo na zakończenie sezonu.
NA/NB 1.6 - < szt = 1200zł, > 3szt = 1000zł
(Wg. Zainteresowania 1.6 juz za 1000)
NA/NB 1.8 - < szt = 1400zł, > 3szt = 1300zł
NC 2.0 - < 3 szt = 1400zł, > 3szt = 1200zł
(Wg. Zainteresowania NC juz za 1200)
ND 2.0 - < 3 szt = 1400zł, > 3 szt = 1300zł
Wysyłka paczkomatem gratis.
fvt -> PW.
Lista w wątku mile widziana, możliwy montaż.
po raz ostatni w tym roku będę poświecał czas na lekki zamachy, chciałbym wyrobić zmagazynowany materiał, dlatego chciałbym zaoferować możliwość grupowego zamówienia i preferencyjnej oferty.
Koła znajdują już zadowolone grono odbiorców, najważniejsze cechy to:
3-4.2kg wagi, w zależności do wersji- czyli dla każdej gen. MX5 jest to minimum 50% wagi serii, dla 1.6 NA/NB jest to niemal 1/3 wagi serii.
Precezyjne wykonanie łączące technikę konwecjonalną z CNC i jakościowego aluminium 2017ATA6. 100% P&P z fabrycznym/lub wzmacianym sprzęgłem. Brak limitu mocy z mojej strony w aplikacji na silniku w Mx5. Wymienna, skręcana powierzchnia cierna, dostępna na wymianę (choć nie przewiduję u nikogo rychłej potrzeby). A to wszystko gwarantuje: natychmiastową poprawę reakcji na gaz - szybkie wkręcanie się na obroty, poprawę osiągów w sprincie, więcej mocy na kołach, ułatwioną jazdę sportową - łatwiejsze międzygazy itd. Dopracowanie pozwala zapewnić żeL: koła nie wpływają negatywanie na wole obroty, specyfikę ruszania, dalej jest komfortowo i przyjemnie.
Koła są wyważane dynamicznie, wyposażone w pierścień pod fabryczny rozrusznik, wersja NA/NB z wprasowanym nowym łożyskiem pilotującym. Czas oczekiwania będzie wynosił od 2 do 5 tyg w zależności od wersji, zainteresowania itd.
Posezonowo na zakończenie sezonu.
NA/NB 1.6 - < szt = 1200zł, > 3szt = 1000zł
(Wg. Zainteresowania 1.6 juz za 1000)
NA/NB 1.8 - < szt = 1400zł, > 3szt = 1300zł
NC 2.0 - < 3 szt = 1400zł, > 3szt = 1200zł
(Wg. Zainteresowania NC juz za 1200)
ND 2.0 - < 3 szt = 1400zł, > 3 szt = 1300zł
Wysyłka paczkomatem gratis.
fvt -> PW.
Lista w wątku mile widziana, możliwy montaż.