[K] [ZG] Poliuretany

Moderator: Moderatorzy

Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

15 cze 2015, 23:49

Ja jutro po widoku pomierzę i dam znać. Teraz Torunie i wiecie, te sprawy :)
ozzcar
Posty: 94
Rejestracja: 04 wrz 2011, 22:54
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa - Piaseczno

16 cze 2015, 20:56

Przepraszam was za brak kontaktu, ale do końca tygodnia jestem na wakacjach za granicą i mam dosyć ograniczony dostęp do internetu i komputera.

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)

Mam nadzieje, ze z tyłu mam 11mm, nie 12. "Standardowy" 93 rocznik. Ktoś może potwierdzić? :-) nie bardzo mam mozlowosc sprawdzenia..

Dzięki!
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

17 cze 2015, 11:16

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
ols
Donator
Donator
Posty: 671
Rejestracja: 29 lip 2013, 13:27
Model: NA
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

17 cze 2015, 11:38

To jeszcze pytanie natury technicznej - w zestawie są też poliuretany/tuleje do dolnego mocowania amortyzatorów? I czy Olkusz ma ich wersję pasującą pod B6 z NA?
(jeśli nie, to chciałbym zestaw bez nich, zerkopol mi tam niedawno wsadził jakieś gumy).
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

17 cze 2015, 15:23

Poszła lista do Olkusza wraz z ostatnimi zapytaniami. Odezwę się wkrótce. Pozdrawiam
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

23 cze 2015, 12:10

Wczoraj wysłałem do Olkusza maila z przypomnieniem, gdyż od 17tego nie otrzymałem od nich żadnej wiadomości..

Jakie było dziś moje zdziwienie, gdy rano odpisali mi, że zamówienie (a wysłałem im przecież jedynie końcowe zapytanie), poszło do realizacji..:)

Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej sprawa wygląda tak:

- zestawy zgodne z naszymi preferencjami produkują się,
- czas realizacji ok. 20 dni jeszcze (jedne będą wcześniej, inne trochę później),
- wysyłka za darmo, ceny z rabatem 20% potwierdzone,
- każdy dostanie oddzielny paragon, na jego podstawie darmowy zwrot/wymiana gdyby coś się nie zgadzało,

Cenowo wygląda to tak:

5 kompletów: 5x 720 pln
2 komplety bez tulei dyfra: 2x640 pln
1 komplet tylny bez tulei dyfra: 1x400 pln

Koszt całego zamówienia to 5280 pln.
Proponuję rozpocząć zbieranie pieniędzy. Ceny za poszczególne zestawy tak jak wyżej. Dane do przelewu macie przesłane na PW.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Domel
Donator
Donator
Posty: 358
Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
Model: NC FL
Wersja: bordo z hameryki
Lokalizacja: Kraków

23 cze 2015, 21:16

Zpider, zdążę się dopisać? zastanawiałem się jak zwykle za długo, a tu już po ptakach...
Jeśli coś możesz jeszcze zmienić w zamówieniu, to proszę o dopisanie i PW w sprawie przelewu :
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

24 cze 2015, 9:58

Dopisuję Cię i podrzucam Twój zestaw Olkuszowi. Reszta na PW
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

25 cze 2015, 0:05

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
Pedi
Posty: 254
Rejestracja: 19 cze 2013, 16:11
Model: NB
Wersja: 1.6 '98
Lokalizacja: Warszawa

25 cze 2015, 12:52

Panowie
Jak to jest z tymi poli z Olkusza? Po necie (jak i również tym forum) krążą przeróżne opinie. Gdzieś np. wyczytałem, że potrafią zrobić za luźne... Rozumiem, że z MX-em mają już jakieś doświadczenie, bo to kolejny zakup?
Kasę będę miał dopiero w sierpniu i zastanawiam się, czy jest sens zapożyczać się na te poliuretany (jeżeli bym zdążył wbić się w zamówienie).

Byłbym bardzo wdzięczny za opinie :)
ols
Donator
Donator
Posty: 671
Rejestracja: 29 lip 2013, 13:27
Model: NA
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

25 cze 2015, 13:02

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

25 cze 2015, 17:31

Pedi pisze:Panowie
Jak to jest z tymi poli z Olkusza? Po necie (jak i również tym forum) krążą przeróżne opinie. Gdzieś np. wyczytałem, że potrafią zrobić za luźne... Rozumiem, że z MX-em mają już jakieś doświadczenie, bo to kolejny zakup?
Kasę będę miał dopiero w sierpniu i zastanawiam się, czy jest sens zapożyczać się na te poliuretany (jeżeli bym zdążył wbić się w zamówienie).

Byłbym bardzo wdzięczny za opinie :)


Z dołączeniem do ZG (jeśli się zdecydujesz w miarę prędko) nie powinno być problemu raczej
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

25 cze 2015, 17:40

Ols, Robert: potwierdzam wpływ $ od Was, wszystko jest ok:)


Do pozostałej części osób mam prośbę o wpisanie w tytule wpłaty swojego nicka z forum, to będzie mi łatwiej utrzymać porządek w naszych finansach:)

dzięki i pozdrawiam
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

26 cze 2015, 14:14

aktualizacja wpłat:

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

01 lip 2015, 19:39

Ponieważ sprzedałem swoją NB, kto ew. nie załapał się na ZG może przejąć mój zakup:

NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)

Czekam na ew. kontakt.

Jeżeli nie - oczywiście dokończę zakup.
ralfx
Posty: 66
Rejestracja: 13 lip 2010, 23:30
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

02 lip 2015, 19:47

Jakiś mamy już termin realizacji ? To już poszło zamówienie czy jeszcze zbierane są wpłaty ?
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2189
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

02 lip 2015, 19:51

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane

Dzięki zpider :kciuk:
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

02 lip 2015, 20:16

ralfx pisze:Jakiś mamy już termin realizacji ? To już poszło zamówienie czy jeszcze zbierane są wpłaty ?


Poszło, pisałem o tym wyżej. Przekazali je do realizacji, bez uprzedniej naszej wpłaty. Czekam jeszcze, aż 3 osoby wpłacą pieniądze i będziemy mieli pełną kwotę do przelewu dla nich. Przy okazji, w ostatnich dniach 2 kolejne osoby dołączyły do ZG, a tuleje produkują się w międzyczasie:)
Tony
Posty: 189
Rejestracja: 27 maja 2013, 21:38
Model: NA
Lokalizacja: Gdańsk

02 lip 2015, 22:33

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane

:D
Witek
Posty: 84
Rejestracja: 05 lut 2010, 11:58
Model: NB
Wersja: NA / NB
Lokalizacja: Warszawa

03 lip 2015, 9:48

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm - przelane
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane

dzięki :)
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

03 lip 2015, 11:14

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm - przelane
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane

Wygląda na to, że mamy komplet wpłat :) Wieczorem usiądę na spokojnie przy komputerze i sprawdzę wszystko raz jeszcze, żebyście mieli pewność, że wszystko się nam zgadza.

O dalszych etapach ZG, w tym przede wszystkim o wyprodukowaniu naszych tulei i gotowości Olkusza do wysyłki, będę informował na bieżąco w wątku.

pozdrawiam
Witek
Posty: 84
Rejestracja: 05 lut 2010, 11:58
Model: NB
Wersja: NA / NB
Lokalizacja: Warszawa

08 lip 2015, 17:05

Czy coś już wiadomo na temat dostawy naszych poliuretanów? :)
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 lip 2015, 12:34

Czy ktoś z posiadaczy polibuszy z zakupu grupowego z Olkusza ma podobne problemy, co ja? Wyczerpujący opis znajduje się w tym filmie:



W skrócie - zbyt szerokie gumy powodują opór w ruchu wahaczy. Po podniesieniu auta na podnośniku i opuszczeniu podnośnika, zawias zostaje w górze. Trzeba wręcz oprzeć się o auto od góry, żeby opadło. Mój przykład:
Załączniki
WP_20150310_19_11_51_Pro.jpg
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

10 lip 2015, 12:46

Przepraszam jeśli to oczywiste ale nie widzę by były one posmarowane smarem sylikonowym. On redukuje opór, a czytałem gdzieś kiedyś że trzeba je smarować na styku metalu z poli.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 lip 2015, 13:02

czester_ pisze:Przepraszam jeśli to oczywiste ale nie widzę by były one posmarowane smarem sylikonowym. On redukuje opór, a czytałem gdzieś kiedyś że trzeba je smarować na styku metalu z poli.


Smar ładujesz między tulejkę a tworzywo sztuczne, nie między tworzywo sztuczne a mocowanie wahacza na sankach. W tym wymiarze jest problem.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

10 lip 2015, 13:11

Smar ładujesz gdzie sie da, ale podstawowy błąd jaki zrobiłeś to że skręciłeś zawias bez obciążenia. Wszystkie śruby trzeba dokręcić na amen jak auto będzie stało na kołach. Minimum to podlewarować piastę.
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 lip 2015, 13:14

autopaga pisze:Smar ładujesz gdzie sie da, ale podstawowy błąd jaki zrobiłeś to że skręciłeś zawias bez obciążenia. Wszystkie śruby trzeba dokręcić na amen jak auto będzie stało na kołach. Minimum to podlewarować piastę.


To nie jest foto z montażu polibuszy, tylko z wulkanizacji.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

10 lip 2015, 13:28

To skręcałeś je pod obciążeniem?
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 lip 2015, 13:37

autopaga pisze:To skręcałeś je pod obciążeniem?


Dobre pytanie :) Niestety nie umiem na nie odpowiedzieć, bo nie ja je skręcałem. Biorąc pod uwagę argumentację człowieka z filmiku, nie miałoby to większego znaczenia w kontekście konstrukcji polibuszy. Zakładając oczywiście, że jego teza jest prawdziwa, chociaż wcale tak nie musi być.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

10 lip 2015, 16:00

Wydaje mi sie( z podkreśleniem na wydaje) ze podobna akcja była u śluby w samochodzie. Z tym, ze to było raczej normalne zjawisko jesli dobrze pamietam.
ODPOWIEDZ