[K] [ZG] Poliuretany

Moderator: Moderatorzy

ozzcar
Posty: 94
Rejestracja: 04 wrz 2011, 22:54
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa - Piaseczno

27 maja 2015, 18:03

Mnie się bardzo nie spieszy, więc też jestem za tym, żeby chwilę poczekać na więcej chętnych. Tylko, żeby nikt w tym czasie się nie wypisał z obecnej listy ;)
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

27 maja 2015, 18:22

Dzięki za ogarnięcie tematu.
Czyli co - +2 osoby i zamawiamy? Ew. + Kurak i ktoś komplet?
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

27 maja 2015, 20:52

ozzcar pisze:Mnie się bardzo nie spieszy, więc też jestem za tym, żeby chwilę poczekać na więcej chętnych. Tylko, żeby nikt w tym czasie się nie wypisał z obecnej listy ;)


żeby tak było trzeba ustalić jakiś konkretny termin graniczny na decyzje - proponuję połowę czerwca, np. ja dłużej czekać już nie mogę;

w międzyczasie spróbuję podpytać o jakim rabacie mowa po przekroczeniu tych 5 000 PLN, żebyśmy potem zawiedzeni nie byli..
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

27 maja 2015, 23:39

Robert pisze:Czyli co - +2 osoby i zamawiamy? Ew. + Kurak i ktoś komplet?


Kurak by był zainteresowany dowiedzeniem sie o cenę setu na tył bez dyfra i bez dwoch zewnetrznych tulei wahacza gornego - czyli bez 2 x P970 bo akurat tak los się złożył że mam takie.

U nich na stronie cena za komplet to 900 a za tył 600 i widzę że ta zależność jest mocno nieliniowa, stąd bym się chciał dowiedzieć. Wychodzi na to że poduszki dyfra są mocno drogie a tych nie chcę.
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

28 maja 2015, 19:35

Kurak pisze:Wychodzi na to że poduszki dyfra są mocno drogie a tych nie chcę.


Słuszna uwaga, jeżeli mamy możliwość zakup setu bez tulei dyferencjału to byłaby to dobra opcja.
Pewnie skorzystalibyśmy bardziej niż z tym :roll: rabatem...
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

02 cze 2015, 14:47

Mam odpowiedź z Olkusza:

- rabat przy zamówieniu przekraczającym 5 tyś. PLN: - 20 %;
- rezygnacja z tulei dyferencjału: - 100 PLN.

W kwestii dostawy, każda przesyłka płatna 17 PLN, ewentualnie jedna duża do max. 30 kg.

teraz czekam na feedback z Waszej strony:)
Torpeda
Donator
Donator
Posty: 663
Rejestracja: 09 lip 2014, 13:07
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

02 cze 2015, 18:09

Śledzę wątek z zainteresowaniem ale raczej za pare miesięcy.
ralfx
Posty: 66
Rejestracja: 13 lip 2010, 23:30
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

02 cze 2015, 20:12

Ja mogę płacić i zamawiać w każdej chwili nawet jak będzie 10% rabatu, tylko jeszcze ze dwie osoby żeby się dopisały to było by korzystniej troche... piszcie po znajomych :D

1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

02 cze 2015, 21:18

Torpeda pisze:Śledzę wątek z zainteresowaniem ale raczej za pare miesięcy.


Ania dawaj - kupisz teraz i wmontujesz za parę miesięcy :D
gzy
Posty: 727
Rejestracja: 03 paź 2012, 10:27
Model: NA
Wersja: 1.8t
Lokalizacja: wwa

02 cze 2015, 22:56

Jak ostatnio z nimi rozmawiałem to im się zawieruszyły wzory, ale może coś sięzmieniło... zapisałbym się na polybusze stabów rx8 przód+tył. @zpider jak masz z nimi dobry kontakt i ustalisz że mają to ja bym wziął!
gzy
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

02 cze 2015, 23:48

Ja wchodzę w zestaw na tył bez dyfra (i ew bez tych dwóch innych tulejów) jeśli rabat osiągnie 20%.
Witek
Posty: 84
Rejestracja: 05 lut 2010, 11:58
Model: NB
Wersja: NA / NB
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2015, 9:54

Ja też chętny na zestaw do NB z 20% rabatu :)
ralfx
Posty: 66
Rejestracja: 13 lip 2010, 23:30
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2015, 19:31

Czyli podsumowując:

1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB

To już chyba nas jest wystarczająco na rabat 20%
Tony
Posty: 189
Rejestracja: 27 maja 2013, 21:38
Model: NA
Lokalizacja: Gdańsk

08 cze 2015, 21:52

1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)

:kciuk:
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

09 cze 2015, 9:33

wysłałem kolejne zapytanie z prośbą o wycenę zamówienia tak jak wyżej -odezwę się jak otrzymam odpowiedź
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2015, 9:36

Pogadajcie o stałym rabacie dla nas. Może się uda.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

09 cze 2015, 10:46

Z mojej pierwszej rozmowy telefonicznej wynika, że dzięki poprzedniemu dużemu ZG mamy właśnie rabat 10%. Finalizując zamówienie dopytam i upewnię się a następnie wrzucę info w odpowiednim miejscu.
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

09 cze 2015, 12:30

przeklejam treść maila z Olkusza:

6 x pełen komplet - 5400
2 x komplet bez dyra - 1600
paczka gratis
całość -20 % - 5600
termin zależny od średnic stabilizatorów i twardości tulei.

Proponuje składać zamówienie w następujący sposób:
Zamawiam na adres:

Następujące zestawy:

1) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
2) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
3) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
4) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
5) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
6) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
7) MMX5KPL1 (komplet bez tulei dyfra) - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
8) MMX5KPL1 (komplet bez.tulei dyfra) - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
[/i]


- Tak więc jeśli wszyscy zainteresowani potwierdzą zakup to mamy rabat 20%. Jeśli dobrze liczę to:
cena za komplet wynosi: 720 PLN,
cena za komplet bez tulei dyfra: 640 PLN.

Czekam na Wasze potwierdzenie i propozycje odnośnie do terminu składki. Trzeba jeszcze będzie dokonać wyborów co do twardości i podać dane dot. średnic drążków staba (info. w tym zakresie jest gdzieś wcześniej w wątku).

Pozdrawiam
ols
Donator
Donator
Posty: 671
Rejestracja: 29 lip 2013, 13:27
Model: NA
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2015, 13:45

Okej, to co do terminu dopasuję się do reszty (i tak będę je zakładał to po sezonie).
Dodaję twardość i rozmiary stabów:

1. zpider NA
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2015, 22:10

Ja w temacie nieco zielony, także nie bijcie mocno - 2 pytania pomocnicze:
1) Ten sam set do NA i NB?
2) Jak sprawdzić te stabilizatory nie mierząć? Czy może wystarczy info, że "standard" jeżeli nic nie wymieniane było nigdy?
Snabb
Posty: 211
Rejestracja: 08 lut 2011, 23:57
Model: NA
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

09 cze 2015, 22:41

Ostatnio troszkę poczytałem o stabach :) I podobno:

NA przód 19mm, tył 11mm (początkowe roczniki 12mm)

- wszystkie wersje NB miały przedniego staba 22mm
- różnice są tylko w tylnych stabach:
* tylko NB z zawieszeniem HARD S oraz 10AE miały 12mm
* reszta NB miały 11mm

MSM przód 23mm, tył 14mm
ols
Donator
Donator
Posty: 671
Rejestracja: 29 lip 2013, 13:27
Model: NA
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

10 cze 2015, 5:48

Zdarza się też 20mm z przodu w NA (chyba w parze z fabrycznymi B6, ale tu głowy nie dam).
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

11 cze 2015, 10:21

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
ralfx
Posty: 66
Rejestracja: 13 lip 2010, 23:30
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

11 cze 2015, 21:55

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
Witek
Posty: 84
Rejestracja: 05 lut 2010, 11:58
Model: NB
Wersja: NA / NB
Lokalizacja: Warszawa

15 cze 2015, 10:21

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA (bez dyfra)
Tony
Posty: 189
Rejestracja: 27 maja 2013, 21:38
Model: NA
Lokalizacja: Gdańsk

15 cze 2015, 17:27

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

15 cze 2015, 18:16

Snabb pisze:Ostatnio troszkę poczytałem o stabach :) I podobno:

NA przód 19mm, tył 11mm (początkowe roczniki 12mm)

- wszystkie wersje NB miały przedniego staba 22mm
- różnice są tylko w tylnych stabach:
* tylko NB z zawieszeniem HARD S oraz 10AE miały 12mm
* reszta NB miały 11mm

MSM przód 23mm, tył 14mm



Dzięki za pomoc. Czyli mam pewnie 22/11mm tak ja myślałem.
Kolejne pytanie o twardość - rozumiem, że im większa wartość tym twardszy polimer.

Co byście polecili na standardowy-seryjny zawias Sport S bez rozpórek/ 75tki?
(Jazda codzienna - raczej nie torowa.)
ralfx
Posty: 66
Rejestracja: 13 lip 2010, 23:30
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

15 cze 2015, 21:06

Szanowni Państwo,

połowa czerwca jest osiągnęliśmy punkt graniczny. To co zbiorka pieniędzy ? zpider działaj już może dawaj jakieś dane do przelewu. Czas do końca tygodnia i w poniedziałek 22 proponuję wysyłać zamówienie fabryki :kciuk:
zpider
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
Model: NA
Wersja: Classic
Lokalizacja: Warszawa Włochy

15 cze 2015, 22:06

przywołany do tablicy :) muszę zauważyć, że:

5/8 osób potwierdziło chęć zamówienia podając dane dot. twardości i średnic, co oznacza, że czekamy na 3 osoby..

ale widzę, że Robert zastanawia się jedynie nad twardością,
więc pozostają: Kurak i ozzcars -halo??

dane do przelewu wyślę Wam na PW jutro, wstrzymajcie się jednak z przerzucaniem kasy, aż uzyskamy pewność, że robimy zakup tak jak mamy wycenę przygotowaną (czyli w te 8 osób)
Robert
Posty: 889
Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
Model: Inny
Wersja: 0.9 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

15 cze 2015, 22:28

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
ODPOWIEDZ