Szukam chętnych na zakup sportowego kolektora z katalizatorem od Andiego. O jakości nie muszę przekonywać. Katalizator najwyższej jakości Wagner.
W zależności od ilości chętnych cena do dalszych ustaleń. Wyjściowo 6k:
https://sklep.wm-fab.com/produkt/kolekt ... yactive-2/
Zgłaszajcie zainteresowanie.
ND kolektor z katem Weldmann vel Andy
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 342
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Jeśli dałoby się zejść do 4,5 brutto na FV to bym kombinował i otworzył skarbonke 
Myślisz ze da radę ?

Myślisz ze da radę ?
- MMRS
- Donator
- Posty: 1895
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma, to zwiększa tylko szanse do maximum, sprawdzałem tego kata w konfiguracji z dopalającym. Diagnosta stwierdził, że niewiele mu brakuje. W zasadzie to powiedział, że przed badaniem trzeba dobrze go dogrzać i dopiero wjechać na pomiar. Ja testowałem praktycznie zimne auto powiedzmy.
Na czerwono to co nie przeszło, długopisem napisane jaka jest norma. Diagnosta stwierdził że zabrakło bardzo niewiele - pewnie kwestia dogrzania kata.
Niemniej bardzo rekomenduję ten katalizator, nie ma smrodu, nie jest korkiem dla mocy.
Na czerwono to co nie przeszło, długopisem napisane jaka jest norma. Diagnosta stwierdził że zabrakło bardzo niewiele - pewnie kwestia dogrzania kata.
Niemniej bardzo rekomenduję ten katalizator, nie ma smrodu, nie jest korkiem dla mocy.
Dzięki za cenne i uczciwe info, pewnie gdybym się zastanawiał między longtubem zwykłym a z katem wziąłbym z katem, ale jak mam już "zwykłego" Weldmana to gra w takim razie nie warta zachodu (jak dla mnie). W końcu i mój obecny i ten tak samo nie spełniają normy emisji spalin 

- Alex
- Donator
- Posty: 4739
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Też nie lubię smrodu. Ale jeśli jest choć jeden kat w układzie to już powinno być akceptowalne.
powered by RomDrop
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Z tego co wyczytalem z opisu to teoretycznie w Niemczech może dalej być problem z tym katalizatorem?
https://www.wagner-tuning.com/product/w ... 0-004.html
https://www.wagner-tuning.com/product/w ... 0-004.html
-
- Donator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Moim zdaniem bez problemu przejdzie przegląd, ba! nawet bez kata w kolektorze przejdziesz przegląd. Warunek to sprawny drugi kat + rozgrzany.
NC ongiś pojechałem zimnym autem na przegląd i nie przeszedłem - kolektor bez kata a w midpipe jakiś sportowy kat ale nawet nie znam cpsi, mogło być i 100. Powiedziałem, że przyjechałem zimnym autem i diagnosta pozwolił mi wyjechać i rozgrzać się. Wróciłem z konkretnie rozgrzanym autem i normy spalin przeszedłem od strzała.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
W DE nie wolno mieć nic co nie jest seryjne lub niss eś ma TÜV. U nas teoretycznie jest podobnie ale aż tak się nikt nie czepia.Sun pisze: ↑21 lut 2025, 14:20Z tego co wyczytalem z opisu to teoretycznie w Niemczech może dalej być problem z tym katalizatorem?
https://www.wagner-tuning.com/product/w ... 0-004.html
Pozdrawiam, Danillo