![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
dobra jest taka, że wydechy do NB i NA wyjeżdżają dziś z Moss i powinny być po nowym roku
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
zła taka, że wydechy do NC nie dotarły z USA ( nie wiedziałem nawet, że stamtąd idą) i dotrą następnym transportem czyli ....14 stycznia
![Smutny :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Moss Europe
Moderator: Moderatorzy
Też myślałem tak jak Ty. I nawet na forum pomocy szukałem. Dopiero Tlumikarz rozwiał moje wątpliwości, a nawet odkupił ode mnie nadmiarowe uszczelki, że niby takie dobre.irekJ pisze: ↑05 cze 2019, 19:19Dodam, że trudność polega na tym (o ile dobrze pamiętam), że uszczelka do OEM wydechu jest w postaci metalowego, okrągłego pierścienia. Natomiast uszczelka dostarczana z Cobaltem w postaci podkładki na wymiar flanszy. Stąd wątpię aby dobranie od tak po prostu po modelu auta załatwiło sprawę.
Ale faktycznie, napisze do Carspeedu i ze starą uszczelką przejadę się do motoryzacyjnego.
W nbfl oryginalna uszczelka rózni sie od tej z mossa tylko rozmiarem. Oryginalna jest mniejsza. W ostatecznosci mozesz sobie dociac uszczelkę z arkusza (30pln)pistenbully pisze: ↑05 cze 2019, 20:25Też myślałem tak jak Ty. I nawet na forum pomocy szukałem. Dopiero Tlumikarz rozwiał moje wątpliwości, a nawet odkupił ode mnie nadmiarowe uszczelki, że niby takie dobre.irekJ pisze: ↑05 cze 2019, 19:19Dodam, że trudność polega na tym (o ile dobrze pamiętam), że uszczelka do OEM wydechu jest w postaci metalowego, okrągłego pierścienia. Natomiast uszczelka dostarczana z Cobaltem w postaci podkładki na wymiar flanszy. Stąd wątpię aby dobranie od tak po prostu po modelu auta załatwiło sprawę.
Ale faktycznie, napisze do Carspeedu i ze starą uszczelką przejadę się do motoryzacyjnego.