h8r pisze:Nic w tym dziwnego, wypuszczą 25th edition z polerowanymi klamkami i rozpórką,

Moderator: Moderatorzy
h8r pisze:Nic w tym dziwnego, wypuszczą 25th edition z polerowanymi klamkami i rozpórką,
Alan pisze:To tak nawiązując do artykułu, który ktoś wrzucał i braku możliwości indywidualizacji mx-5. Który model ma tyle wersji limitowanych?Co drugi właściciel jeździ limitowaną
DEXTER pisze:A mnie się podobie nawet
Piszą też, że bez turbo pod maską... Chwila, przecież miał być jakiś 1,7 czy 1,8 turbo... Mnie tam cieszy to, bo te nowe wolnossące Skyactive są konkretne, żadnego dałnsrajzingu. 2.0 Skyactive w CX-5 tak zapie*dalał, że przez 3 dni myślałem, że ma turbo
Kinio pisze:http://jalopnik.com/fiat-may-steal-the-mazda-miata-based-roadster-from-alfa-1535208727
V10 pisze:Nowa Mazda MX-5 będzie dostępna z wolnossącym, benzynowym 1,5
2014-03-21 - A. Ruciński
Do premiery nowego, wspólnego projektu Mazdy i Alfy Romeo pozostało niewiele czasu. Oba modele powinny trafić na rynek nie później niż w przyszłym roku. Najwyższy więc czas abyśmy poznali szczegóły.
W sieci pojawiły się właśnie informacje dotyczące jednego z silników. Mazda planuje wsadzić pod maskę nowe, benzynowe 1,5 SKYACTIV bez jakiegokolwiek doładowania.
To powrót do korzeni, do pierwszych MX-5, które mimo słabego napędu dawały ogromną radość z jazdy. Oczywiście 1,5 nie będzie jedynym silnikiem dostępnym w ofercie. Poza nim klienci mogą wybrać także dwulitrówkę, która zapewni lepsze osiągi i ostrzejsze wrażenia.
Warto wspomnieć, że auto nie powinno ważyć więcej niż 1000 kg, więc prowadzenie i osiągi powinny zachwycać.
nozda pisze:http://www.v10.pl/Nowa,Mazda,MX5,bedzie,dostepna,z,wolnossacym,benzynowym,1,5,110365.htmlV10 pisze:Nowa Mazda MX-5 będzie dostępna z wolnossącym, benzynowym 1,5
2014-03-21 - A. Ruciński
Do premiery nowego, wspólnego projektu Mazdy i Alfy Romeo pozostało niewiele czasu. Oba modele powinny trafić na rynek nie później niż w przyszłym roku. Najwyższy więc czas abyśmy poznali szczegóły.
W sieci pojawiły się właśnie informacje dotyczące jednego z silników. Mazda planuje wsadzić pod maskę nowe, benzynowe 1,5 SKYACTIV bez jakiegokolwiek doładowania.
To powrót do korzeni, do pierwszych MX-5, które mimo słabego napędu dawały ogromną radość z jazdy. Oczywiście 1,5 nie będzie jedynym silnikiem dostępnym w ofercie. Poza nim klienci mogą wybrać także dwulitrówkę, która zapewni lepsze osiągi i ostrzejsze wrażenia.
Warto wspomnieć, że auto nie powinno ważyć więcej niż 1000 kg, więc prowadzenie i osiągi powinny zachwycać.